Fitness Seller

advies voedingssupplementen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hans1989

Novice
Lid geworden
30 aug 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
73kg
Beste mensen,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb het afgelopen jaar wel wat ervaring gehad op het gebied van fitnessen. Maar niet echt serieus. Vanaf deze week wil ik graag beginnen met 3 tot 4 keer in de week de sportschool te bezoeken. Ik ben ongeveer 1,84 en weeg 73kg. Mijn postuur is redelijk smal, alleen bij mijn schouders ben ik relatief wat breder.

Ik wil graag snel wat gespierder/breder worden, en aangezien ik ook best smal ben moet ik misschien ook gewicht aankomen?

Mijn vraag wat kan ik nu het beste gebruiken als voedingssupplementen (shakes oid)? ik heb hier namelijk geen ervaring mee.

Alvast bedankt,
gr Hans
 
eerst je gewone voeding op orde maken, dan pas denken aan supps.

daniel20 heeft je de belangrijkste links gegeven.
 
Wat de anderen zeggen, zeker als nieuweling kun je nog zoveel progressie halen door je voeding goed op orde te hebben in combinatie met gewichttraining. Zonde om nu al geld uit te geven aan supplementen. Stop dat geld liever in goede voeding :)
 
oke bedankt. dus als ik het goed begrijp krijg je met het juiste voedingspatroon al voldoende eiweiten enz binnen om goed spieren te ontwikkelen?
 
van wat ik begrepen heb wel ;)(al doe ik het zelf ook niet altijd goed (a))
 
het probleem is een beetje dat ik in een studentenhuis woon en we om de beurt koken dus het gaat lastig worden omdat ze hun eetpatroon toch niet gaan aanpassen voor één persoon... maar het gaat dan alleen om het avondeten.. op dit moment eten we gewoon vaak pasta's/spaghetti is dit verder goede voeding las namelijk ook een voedingspatroon met veel kip..
 
Ik at vorig jaar (toen ik nog niet op kot zat) ook altijd samen met mijn ouders. Stop je tussendoor gewoon vol met verantwoorde voeding (tonijn/kip/ complexe carbs en dan eventueel whey).
Daarvoor hoef je niet 'asociaal' te doe met je medebewoners hoor ;)
 
Back
Naar boven