Fitness Seller

Advies voor 2de kuur

Bezoekers in dit topic

benchpresser84

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
80
Waardering
0
Dag mensen,

Graag zou ik jullie advies willen over een eventuele 2de kuur.

Ik ben 35 jaar, 123kg, 2.10 lang. Ik train al fanatiek vanaf mijn 18de en heb eenmaal (10jaar geleden) een keer een kuur gedaan.
Qua informatie betreft kuren ben ik er wat uit en wil geen gekke dingen doen dus alle info is welkom :)

Ik moest even zoeken maar destijds had ik dacht ik als kuur (is al lang geleden voor mijn gevoel):
1-1 test e 1000mg
2-12 test e 500 mg
1-9 tren e 200 mg
10-14 winny tabs 50 mg ed

als nakuur
15-18 20 mg nolva ed
15-18 1 tab arimidex eod



Nu zit ik te denken aan:
1-12 test c 500mg ( of 750?)
1-10 deca 400mg
1-10 mast e 400mg

En wat zou de beste nakuur zijn?
En wat is jullie ervaring met een soortgelijke kuur? Met tren zet je wel schone massa mee aan maar dat is met deze kuur minder?

Graag jullie advies mannen :)
 
Ik heb er niet erg veel verstand van dus kan je niet helpen denk ik, maar ik weet wel dat dat een flinke 1e cycle is
 
Totaal onnodig om zo hoog te doseren als je laatste kuur 10 jaar geleden was.
 
Dag mensen,

Graag zou ik jullie advies willen over een eventuele 2de kuur.

Ik ben 35 jaar, 123kg, 2.10 lang. Ik train al fanatiek vanaf mijn 18de en heb eenmaal (10jaar geleden) een keer een kuur gedaan.
Qua informatie betreft kuren ben ik er wat uit en wil geen gekke dingen doen dus alle info is welkom :)

Ik moest even zoeken maar destijds had ik dacht ik als kuur (is al lang geleden voor mijn gevoel):
1-1 test e 1000mg
2-12 test e 500 mg
1-9 tren e 200 mg
10-14 winny tabs 50 mg ed

als nakuur
15-18 20 mg nolva ed
15-18 1 tab arimidex eod



Nu zit ik te denken aan:
1-12 test c 500mg ( of 750?)
1-10 deca 400mg
1-10 mast e 400mg

En wat zou de beste nakuur zijn?
En wat is jullie ervaring met een soortgelijke kuur? Met tren zet je wel schone massa mee aan maar dat is met deze kuur minder?

Graag jullie advies mannen :)
Mag ik vragen wat je vetpercentage is?
 
Vetpercentage 16%

Dus iets lager doseren? Test op 500? Ben wel 2.10m en groot lichaam.
 
Doel is vooral wat schone spiermassa aanzetten gezien ik niet heel droog ben. Gewoon normaal. :) Van die tren ging ik erg zweten maar dat lees ik vaker terug.
 
Ik zou eerst wat afvallen tot 10% ofzo voordat je ergens aan begint
 
Uitgaande van je profielfoto zit je wel hoger dan 16%. Zoals gezegd eerst flink cutten en als je persé wilt kuren dan test op 500/600.
Ik denk echter dat je op gebied van voeding en training nog veel moet leren indien dit het resultaat is van zoveel jaar trainen.
 
Oke thanks, foto lijkt ook wel iets chubby zo, valt in het echt wel wat mee ;) maar niet zo droog als jullie. Maar zal eerst daar mee aan de slag.

Maar voor daarna dan., hoe zouden jullie zo een kuur doseren als je dus al lange tijd niet gekuurd hebt.
Deca en mast op 400mg of is dat te hoog
 
Of helemaal geen mast. Gezien ik lees dat als je iets hoger in VP zit je dan minder resultaat ervan hebt.
 
Recomp op tren als je weet hoe je een recomp aanpakt.
 
Oke thanks, foto lijkt ook wel iets chubby zo, valt in het echt wel wat mee ;) maar niet zo droog als jullie. Maar zal eerst daar mee aan de slag.

Maar voor daarna dan., hoe zouden jullie zo een kuur doseren als je dus al lange tijd niet gekuurd hebt.
Deca en mast op 400mg of is dat te hoog
Misschien dat ik het mis heb maar gezien je profielfoto lijkt het erop dat je vocht vasthoud. Er is duidelijk massa zichtbaar maar ook vochtretentie, kan ook gezichtbedrog zijn. Mocht het inderdaad vocht zijn zal ik de deca maar achterwege laten, vooral op je VP van 16%. Alhoewel VP ook al niet echt een juiste benaming is wanneer er vocht wordt vastgehouden.
Werk eerst aan je voeding, je hebt geen gear nodig om droger te staan en een lager vetpercentage te krijgen, uiteindelijk is voeding the key.
Test/Tren/Mast zou voor jou wel eens de beste keuze kunnen zijn wanneer de tijd rijp is, maar goed dat is aan jou.
En je hebt gelijk, van Tren ga je zweten, vooral tijdens je slaap, ikzelf had altijd een natte kraag lol.
2 meter 10, wow dat is een groot frame, daar zal een hoop vvm op moeten wil je als gespierd door het leven willen.
In ieder geval succes met je doelstellingen.
 
Bedankt voor je uitgebreide reactie, ik ga aan de slag.
Laatste vraag, als het zover is.. hoe zou jij dan de dosering doen voor een "startende kuur" test op 500 is wel hoog genoeg dan. En de tren en mast op welke dosering?

Alvast bedankt
 
Bedankt voor je uitgebreide reactie, ik ga aan de slag.
Laatste vraag, als het zover is.. hoe zou jij dan de dosering doen voor een "startende kuur" test op 500 is wel hoog genoeg dan. En de tren en mast op welke dosering?

Alvast bedankt
Ja, een startende kuur kun je het wel noemen daar je eerste kuur 10 jaar geleden is. Zou niet hoger dan 500 Test gaan, dat is meer dan voldoende. Ik weet zeker dat je met lager ook resultaten boekt, zeker met Tren en Mast. Probeer het eens met 250/200/200, je kunt altijd nog verhogen mochten de resultaten wat achterwege blijven, maar 650mg gear per week als startende kuur met een heavy compound zoals Tren gaat zeker wel lukken.
Echter focus eerst op je voeding en ga rond de 12% VP zitten, dat lijkt me niet echt een harde dopper zonder hulpmiddelen.
 
Test only op 500mg per week 12 weken lang.

Mast zal je weinig doen op zo een hoge vetpercentage.

Tren bewaren voor 2e kuur.
 
Oke, en als nakuur dan nolva. Zou dat alleen genoeg zijn of is combineren handig. Hcg had ik laatste keer..

Al veel zin om ernaar toe te werken:D
 
Oke, en als nakuur dan nolva. Zou dat alleen genoeg zijn of is combineren handig. Hcg had ik laatste keer..

Al veel zin om ernaar toe te werken:D
Ik zou zeker HCG tijdens de kuur gebruiken.
 
Sws eerst wat zakken in vet...

Maar mocht je toch wat doen.
Ik zou dan alleen test pakken met een anti-e.

Gezien je vet hoger is ben je gevoeliger voor oestrogeen dus die wil je zeker drukken.
 
Back
Naar boven