Fitness Seller

Advies voor body recomp

Bezoekers in dit topic

Stratos

Novice
Lid geworden
26 jun 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m81
Hey allemaal!

Graag had ik wat advies/ meningen gekregen in verband met mijn huidige situatie.

Ik train al enkele jaren met success en heb vorig jaar een kuurtje Test-E + Winstrol geprobeerd, puur uit nieuwsgierigheid. Ik heb hier goed op gereageerd door vrij veel spiermassa bij te krijgen en toch wel wat vet te verliezen in een caloric deficit. Dit was ook mooi meegenomen om mij klaar te stomen voor het nieuwe voetbal seizoen (ben doelman).

Helaas na enkele schouder luxaties in de gym als op het trainingsveld, heb ik beslist mij te laten opereren. Hierdoor heb ik maanden niet meer kunnen trainen waardoor ik veel spieren verloren ben en enorm veel vet ben bijgekomen.

Intussen zit mijn revalidatie erop en ben ik al enkele weken aan het dieten waardoor ik toch wel weer wat vet verloren ben. Nu is natuurlijk de bedoeling om zoveel mogelijk spiermassa in de schouder terug te krijgen om klaar te zijn tegen het voetbal seizoen (September). Maar toch had ik graag nog wat meer vet ook verloren want ik zal momenteel wel op 17-18% BF zitten. Ik was daarom aan het overwegen om een Test cycle te starten maar ik weet niet goed of dit wel het verstandigste is aangezien ik echt wel nog redelijk wat vet kwijt wil.

Ik dacht aan:
Test E cycle van 12 weken
Intermittend fasting + keto dieet (in +-5% caloric deficit)
Fasted trainen (gewichten + cardio)

Mag ik met deze manier van werken een body recomp verwachten? Zijn er eventueel andere dingen die ik kan proberen? Alvast bedankt voor jullie tijd!
 
Blijf ver van de AAS weg.

Je hebt in het amateur voetbal geen AAS nodig, en zeker niet als doelman.
 
Blijf ver van de AAS weg.

Je hebt in het amateur voetbal geen AAS nodig, en zeker niet als doelman.

Als je superbreed bent is dat wel een voordeel als keeper zijnde want je verkleint het doel zodoende.
 
Blijf ver van de AAS weg.