AndroidHealthClinic

advies voor deels beindiging van kuu deca-dianabol

Bezoekers in dit topic

janveeen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
128
Waardering
1
Momenteel ben ik bezig met deca 200mg per week 7 weken en 6 weken dianabol
Week 1 5-10mg
Week 2 10-15mg
Week 3 20mg
Ik ben momenteel (eind week3) al 7 kilo aangekomen, heel weinig vocht. Maar nu heb ik toch een probleem. We zijn momenteel nog aan het voetballen met een 1ste elftal en iedereen heeft nu wel door dat ik wel erg aan het groeien ben. Ze zitten de hele tijd te mauwen van, ben je aan het kuren. Heb je een spuitje erin gestoken, schwarzenegger. Je bent el erg breed op dit moment, he.
Ik denk dat ik daarom, allereerst stop met deca. Want we moeten misschien nog enkele weken voetballen. En verder wil ik week 4-en 5 dianabol afmaken en dan als volgt.
Week 4 dag 1 tot 7 20mg diana
Week5 dag1 tot 4 20mg diana en dan afbouwen en dan meteen nakuren met clomid.

Wie heeft er misschien nog adviezen voor me. Alles is welkom. Ik ga aan de ene kant liever door, maar het valt nu al super op na 3 weken, laat staan over 6 weken!

Alvast bedankt iedereen.
 
beter stoppen met je dbols dan met je deca... wat betreft het vocht vasthouden.... daar kom je na je kuur wel achter, wat je daadwerkelijk hebt vastgehouden en niet...
Gewoon goed eten en slapen... anders ga je na je voetbalwedstrijd overdreven veel eten waar je maten bij zijn... kan je dat als verklaring gebruiken waarom je zoveel groeit... zeg maar dat je aan het bulken bent en een fanatieke trainer bent...
 
Tering , no offence bro!! maar waarom ben je dan in hemelsnaam begonnen met kuren??? ALs je kuurt wordt je groot, dan kan je toch weten.Het heeft nu je alleen extra pleuro's gekost. ALs ik kuur heb ik schijt aan iedereen, en iedereen kan wel zien dat ik spuit denk ik. Maar ja, het is geen snoepgoed, je moet echt 100% weten wat je wilt voordat je aan een kuur begint.

Maar het is your body, succes!
 
Ik denk dat je ook niet veel extra zal aankomen als je gewoon doorgaat. Met dianabol is het bekend dat je de eerste weken de meeste massa (lees vocht) wint en als je daarmee stopt zal je zogenaamde massa ook wel minder worden. Maar omdat deca eigenlijk pas na 3 weken gaat werken, neemt deze het over van de dianabol wat resulteert dat je minder vocht zal vasthouden maar meer spiermassa.
 
20mg Dianabol? Dat is wel heeel erg weing, normaal is dat de dosering in je eerste week!

En ik vind dat je door moet gaan! Het is toch juist leuk om van andere te horen dat je zo snel groeit? **** hun en ga door met kuren. Stel jezelf de vraag: voetbal ik liever, of BB ik liever! Kom je er achter dat je liever voetbalt dan ben je een erg dom rund dat je uberhaupt ben gaan kuren!

Suc6
 
Back
Naar boven