MuscleMeat

Advies voor eerste kuur Test-E

Bezoekers in dit topic

Murata Katashi

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m85
Hoi Allemaal,

Ik ben van plan einde van de maand mijn eerste kuur te starten, na meer dan 10 jaar wel eens aan gedacht te hebben.

Mijn stats in het kort:

185cm
88kg / 17%~ bf
Genoeg kwaliteit massa, ik train al jaren voor meer gedetailleerd info zie: https://forum.bodybuilding.nl/topics/even-voorstelle.438849/

Ik dacht als eerste kuur aan:
Test-E - 375mg: 1-12w
Anavar: 8-12w
Nolvadex: 14-18w

of

Test-E - 375mg: 1-12w
Nolvadex: 14-18w

Wat is jullie advies?

Daarnaast wil ik in mijn quad injecteren omdat mij dat het makkelijkste lijkt om bij mezelf te doen. Ik heb veel over de naalden gelezen de meningen verschillen enorm. Advies over de injecties is dus echt gewaardeerd.

Even snel pics gemaakt, sorry ben er niet zo goed in met licht en die dingen :D

Bijlagen

• IMG_1467.jpg
    IMG_1467.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 159
  • IMG_1465.jpg
    IMG_1465.jpg
    80,3 KB · Weergaven: 153
  • IMG_1468.jpg
    IMG_1468.jpg
    107,1 KB · Weergaven: 142
Ik ben momenteel aan het cutten al bijna 2 maanden, ik ben van 24% naar ongeveer 17% gegaan zoals je kan zien op de fotos. Ik blijf laag in de koolhydraten tot einde van de maand met 5 dagen trainen. Dan wil ik toch echt gaan starten ik hoop tegen die tijd 15% te zijn. Mijn metabolisme is goed, ik heb toch wel de goeie genen om kwaliteit massa aan te maken en vrijwel snel af te vallen (waarschijnlijk met mijn sport verleden te make) :)

Deze injectie bedoel je toch:

25G oranje 0,5x25mm​

even google gekeken.

En welke naald zou jij adviseren om uit je vial te trekken ?

Is de dosering van 375mg test-e genoeg denk je ? En nolvadex 4 weken als nakuur op 20mg per dag toch?

375mg test-e elke maandag injecteren (7dagen 1x week dus)
Nakuur Nolva ochtend 10mg avond 10mg ? Of gelijk 20mg innemen ?

En is het prima om deze injectie plan te volgen: 375mg test-e elke maandag injecteren (7dagen 1x week dus)

Dan kan ik beter maandag 250mg test-e en vrijdag 250mg test-e doen :roflol: makkelijker

gewoon 2x .8ml in 1 ml spuit
Top thanks

Wat is eigenlijk het verschil om het 2x in de week te doen inplaats van om de 7 dagen 1x ? Ik heb er wat over gelezen maar meningen zijn echt erg verdeelt

Ik ga nu deze bestellen dan:

25G oranje 0,5x25mm​

Naald 21G 5/8 Groen 0,8 x 16 mm​

Advies voor supplementen naast de kuur ben ik ook benieuwd naar. Ik gebruik nu Glucosamine - Vitamine D - OMEGA-3 - zink/ijzer

HELD! :lifter:

Thanks

Ik durf het bijna niet te vragen maar kan je dit lijstje samenstellen voo mij met links bij Merkala, dan ga ik het nu bestellen? Alsjeblieft :driving:

Daxtrio levert niet op afhaalpunten ik ben overdag bijna nooit thuis.

Eerst flink afvallen

Back
Naar boven