Fitness Seller

Advies voor eerste kuur Test-E

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor je advies, maar je hebt het over liefst 8-10% dat is moeilijk te behouden zoiezo heb wel eens op 10% gezeten. Mijn idee was om bij minimaal 12% max 15% te kuren, ik weet zeker dat ik een paar kilotjes zal winnen en iets vollere spieren zal krijgen en tegelijkertijd zal mijn metabolisme iets omhoog gaan met deze kuur.

Dus tijdens de kuur de voeding en voortgang goed in de gaten houden en voeding zonodig aanpassen. Desnoods ga ik op me onderhoud calorieren zitten en een maximal hoeveelheid eiwitten. Mijn lichaam reageert heel snel en goed op supplementen alles wat ik neem eigenlijk, training gerelateerd ook altijd snel resultaat. Dat komt mede ook doordat ik letter elke training de max eruit haal en altijd aan mijn schema's hou. Bedankt voor je advies :flexbiceps:
Doe lekker wat voor jou goed voelt. Alleen je vraagt hier om advies en legt het vervolgens naast je neer. Beetje raar dan om advies te komen vragen.

Doe lekker wat voor jou goed voelt. Alleen je vraagt hier om advies en legt het vervolgens naast je neer. Beetje raar dan om advies te komen vragen.
Ik leg het zeker niet naast me neer, ik heb nooit gekuurd maar ik heb wel verstand van trainen en voeding. Ik vind het beetje vreemd als er zo word gereageerd en sarcastisch word gedaan terwijl AAS voor mij de eerste keer word. Ik begrijp je punt, nou dan start ik op 12/13% en zie ik minder resultaat ? Dat is bij iedereen toch ook anders en het advies wat ik vroeg heeft niet alleen met resultaat behalen te maken maar ook alles eromheen.

Ik leg het zeker niet naast me neer, ik heb nooit gekuurd maar ik heb wel verstand van trainen en voeding. Ik vind het beetje vreemd als er zo word gereageerd en sarcastisch word gedaan terwijl AAS voor mij de eerste keer word. Ik begrijp je punt, nou dan start ik op 12/13% en zie ik minder resultaat ? Dat is bij iedereen toch ook anders en het advies wat ik vroeg heeft niet alleen met resultaat behalen te maken maar ook alles eromheen.
Gewoon vol gas blasten. Eiwitten hoog en je slikt gewoon 2/3 fatburners van mobicep elke dag. Dan verlies je als een malle vet en gain je spiermassa door je kuur.

• Haha
  • Like
Waarderingen: MiHa, WLB en Murata Katashi
Sorry dat ik dit zo ga zeggen, maar als je al niet op google luer lock in kan tikken… de eerste hits zijn gelijk raak voor wat je zoekt.
er word ook verwacht dat je een beetje eigen onderzoek doet.

• Like
Waarderingen: Mindcontrol
Gewoon vol gas blasten. Eiwitten hoog en je slikt gewoon 2/3 fatburners van mobicep elke dag. Dan verlies je als een malle vet en gain je spiermassa door je kuur.
Zo zie je maar van wie ik advies krijg :D tis toch nergens voor nodig om mensen af te kraken, je kan alles gewoon normaal vertellen/uitleggen.

Cardio voorstel, crosstrainer 20min 6 dagen eerste week, 2e week 30min 6 dagen, 3e week 40 min 6dagen eens kijken hoeveel vet je nog hebt daarna.
Bij is niks op orde alleen trainen, doe ik als ik beest wat ik heb geleerd is dat cardio en krachttraining elkaar bijten al probeer ik daar evenwicht in te krijgen zo een kuur kun je het beste op 1 ding focussen, spieropbouw. Omdat je lichaam went aan de cardio is het beste om deze op te bouwen. Succes!

• Like
Waarderingen: Murata Katashi
Wat is het nu geworden?
Injecteer zelf in m’n bil met een insuline naaldje.
Zit op slechts 200mg per week verdeeld over 3 injecties. Eerste kuur maak hier al voldoende progressie op merk ik. Hcg laat ik meelopen.

Bloedtest gedaan bij Android

• Like
Waarderingen: Murata Katashi
Huidige staat hoeveel bf denken jullie ik ben aan het cutten voor de kuur. Volg het advies van bull shark tot 10/12% procent. Btw ik voel niks hard achter me tepel maar iemand die me foto zag zei wel een heel klein beetje gyno. Ik kom echt van zware vet na 3 jaar gestopt te zijn met bodybuilding @Bullshark
029CE1AD-9B9B-4854-9B10-702488A23F19.jpeg

Bijlagen

• EB16A387-9239-49A8-8FE5-F100E16FF1D4.jpeg
    EB16A387-9239-49A8-8FE5-F100E16FF1D4.jpeg
    62,1 KB · Weergaven: 37
Ik kom van hier btw.. dit was vorig jaar op vakantie na 3.5 jaar gestopt te zijn met trainen en elke dag vreten.
4E55FF6D-59DD-4691-803D-7FC5D526D407.png

Bijlagen

• 129CCDD2-26BB-4C5E-B1B6-3E559AB339C5.png
    129CCDD2-26BB-4C5E-B1B6-3E559AB339C5.png
    221,5 KB · Weergaven: 45
Huidige staat hoeveel bf denken jullie ik ben aan het cutten voor de kuur. Volg het advies van bull shark tot 10/12% procent. Btw ik voel niks hard achter me tepel maar iemand die me foto zag zei wel een heel klein beetje gyno. Ik kom echt van zware vet na 3 jaar gestopt te zijn met bodybuilding @Bullshark
20%

Dan heb je nog even te gaan, maar goed bezig👍. Denk dat je rond de 20% zit.

+1, 20 a 22%, nog even door cutten dus eer je je cycle begint.
Je kan wel al een trt dosering laten meelopen als je dit wenst en niet van plan bent off te gaan.
mooi resultaat trouwens, penske is al veel minder geworden

+1, 20 a 22%, nog even door cutten dus eer je je cycle begint.
Je kan wel al een trt dosering laten meelopen als je dit wenst en niet van plan bent off te gaan.
mooi resultaat trouwens, penske is al veel minder geworden
Cutten met trt, even voor mijn info, je gaat cutten met trt en dan ga je dus sowieso geen spiermassa verliezen en door de trt ga je sneller vet verliezen?

Wil je eens uitleggen waarom je zou kiezen om trt dosering te laten meelopen tijdens je cut? Terwijl dit ook zonder trt kan.

Oprechte vraag trouwens.

ik kan eigenlijk iedereen aanraden die 40+ is om zijn levels te laten controleren en als die laag genoeg zijn met TRT (opgevolgd door arts) te starten.
Ik heb een 2-tal jaar in de US verbleven voor mijn werk.
En daar schrijven ze HRT/TRT voor alsof ze de anticonceptiepil voor vrouwen hier voorschrijven, maar opgevolgd.

Zonder TRT in een calorie overschot zat ik aan 8,2nmol
tijdens een cut fase slechts 4,1nmol

De levenskwaliteit verbeterd, alsook het lichaam.
Dus beenstructuur en VVM ook!

Mijn vrouw kreeg een half jaar terug van haar arts een andere pil voorgeschreven omdat ze ook 40+ was (zonder extra hormonen onderzoek)
Bevat meer oestrogeen, na 3 maand begon haar haar uit te vallen en werd ze 5kg zwaarden (vocht)
Arts besliste dit zo te laten want deze pil is goed tegen vermindert risico op borstkanker.

Dan een afspraak gemaakt bij mijn HRT arts
Blijkt ze oestrogeen te kort te hebben alsook pregnolone
Op enkel weken was dit opgelost!

Als je hormonentherpatie op de correcte manier toepast heb je enkel maar voordelen

• Like
Waarderingen: Vitus en K82
ik kan eigenlijk iedereen aanraden die 40+ is om zijn levels te laten controleren en als die laag genoeg zijn met TRT (opgevolgd door arts) te starten.
Ik heb een 2-tal jaar in de US verbleven voor mijn werk.
En daar schrijven ze HRT/TRT voor alsof ze de anticonceptiepil voor vrouwen hier voorschrijven, maar opgevolgd.

Zonder TRT in een calorie overschot zat ik aan 8,2nmol
tijdens een cut fase slechts 4,1nmol

De levenskwaliteit verbeterd, alsook het lichaam.
Dus beenstructuur en VVM ook!

Mijn vrouw kreeg een half jaar terug van haar arts een andere pil voorgeschreven omdat ze ook 40+ was (zonder extra hormonen onderzoek)
Bevat meer oestrogeen, na 3 maand begon haar haar uit te vallen en werd ze 5kg zwaarden (vocht)
Arts besliste dit zo te laten want deze pil is goed tegen vermindert risico op borstkanker.

Dan een afspraak gemaakt bij mijn HRT arts
Blijkt ze oestrogeen te kort te hebben alsook pregnolone
Op enkel weken was dit opgelost!

Als je hormonentherpatie op de correcte manier toepast heb je enkel maar voordelen
Ja ok US daar schrijven ze ook gewoon OxyContin voor alsof het aspirine is :D vind ik nu niet echt een een voorbeeld van het algemeen welzijn. Ik snap wat je bedoelt met mannen boven 40 best alles laten checken en daarmee kan je inderdaad verder denken.

En wat betreft die persoon die zei dat ik beetje gyno had lijkt het daarop? Ik voel zelf niks hards.. volgens mij is het nog vet.. nooit aan gyno gedacht ofzo 😂 stampt er eentje het ff in me hoofd.

Je kan een echo laten nemen, dan ben je zeker

Terug
Naar boven