AndroidHealthClinic

Advies voor eerste kuur Test-E

Bezoekers in dit topic

Je kan een echo laten nemen, dan ben je zeker
Ik stoor me er niet aan.. bedoel voelt niet hard en ik heb het nooit zo gezien als gyno meer omdat ik vettig was tijdje. Was meer benieuwd wat mensen zeggen op basis van de foto’s.

Mocht er wel een zakje hangen als ik nog lager ik de bf zit dan zal ik het wel laten checken maar denk het niet.

Wat zeg je dan tegen de dokter btw 😂😂😂

En wat betreft die persoon die zei dat ik beetje gyno had lijkt het daarop? Ik voel zelf niks hards.. volgens mij is het nog vet.. nooit aan gyno gedacht ofzo 😂 stampt er eentje het ff in me hoofd.

Blijven cutten naar 12% (of nog iets lager) en dan voel je 't wel vanzelf als er al dan niet een "steentje" achter je tepel zit.

Volgens mij geen gyno.
Wel vetter dan 20% eerder 30%.
Je abs kun je nu nog zien, maar als je vet losser komt waarschijnlijk niet meer. Maar met je spiermassa zul je redelijk snel vet kunnen verbranden.

Volgens mij geen gyno.
Je abs kun je nu nog zien, maar als je vet losser komt waarschijnlijk niet meer. Maar met je spiermassa zul je redelijk snel vet kunnen verbranden.
30% ik ga een van deze dagen wel even een meting laten doen huidplooi. Thanks voor je reactie word gewaardeerd

Volgens mij geen gyno.
Ik dacht eerder dat dit 30% was 😂😂😂

Bijlagen

• 06726710-147E-41EC-9D17-C65D6276DADC.png
    06726710-147E-41EC-9D17-C65D6276DADC.png
    354,7 KB · Weergaven: 33
  • 34CAA0B8-EC96-487C-A0AA-72F90D130A62.png
    34CAA0B8-EC96-487C-A0AA-72F90D130A62.png
    221,5 KB · Weergaven: 28
ik kan eigenlijk iedereen aanraden die 40+ is om zijn levels te laten controleren en als die laag genoeg zijn met TRT (opgevolgd door arts) te starten.
Ik heb een 2-tal jaar in de US verbleven voor mijn werk.
En daar schrijven ze HRT/TRT voor alsof ze de anticonceptiepil voor vrouwen hier voorschrijven, maar opgevolgd.

Zonder TRT in een calorie overschot zat ik aan 8,2nmol
tijdens een cut fase slechts 4,1nmol

De levenskwaliteit verbeterd, alsook het lichaam.
Dus beenstructuur en VVM ook!

Mijn vrouw kreeg een half jaar terug van haar arts een andere pil voorgeschreven omdat ze ook 40+ was (zonder extra hormonen onderzoek)
Bevat meer oestrogeen, na 3 maand begon haar haar uit te vallen en werd ze 5kg zwaarden (vocht)
Arts besliste dit zo te laten want deze pil is goed tegen vermindert risico op borstkanker.

Dan een afspraak gemaakt bij mijn HRT arts
Blijkt ze oestrogeen te kort te hebben alsook pregnolone
Op enkel weken was dit opgelost!

Als je hormonentherpatie op de correcte manier toepast heb je enkel maar voordelen
Klinkt zo goed.

Maar... je moet maar willen prikken voor de rest van je leven. De rest van je leven aan de ' medicatie' ook tijdens vakanties etc.
En dat beetje testosteron dat je nog hebt helemaal kwijt spelen.
En als je 70 bent, of 80, ga je dan stoppen en hoe zou dat voelen?

Ik ben nu 57 naturel, in mijn familie worden ze nu allemaal ouder dan 80 of 90. Allemaal naturel.
Natuurlijk ben ik savonds moe, maar dat maakt dat ik geen slaap problemen heb. En soms neem ik een dag extra herstel, lekker wielrennen kijken en in slaap vallen op de bank.
Das leeftijdsadequaat gedrag, das toch geen probleem?
Natuurlijk heb ik minder sex dan toen ik 25 was, maar dat ligt meer aan de vrouw (en ) dan aan mij.

Misschien dat ik het ooit nog wel ga doen, maar ik wacht even op de uitslag van een onderzoek:
Hoe brengen de Amerikanen het er vanaf en hoe kijken ze er na 25jaar op terug kijken.

Mocht iemand resultaten van zo'n onderzoek hebben, lees ik ze graag.

Huidige staat hoeveel bf denken jullie ik ben aan het cutten voor de kuur. Volg het advies van bull shark tot 10/12% procent. Btw ik voel niks hard achter me tepel maar iemand die me foto zag zei wel een heel klein beetje gyno. Ik kom echt van zware vet na 3 jaar gestopt te zijn met bodybuilding Bullshark
19.7% ;)

ik kan eigenlijk iedereen aanraden die 40+ is om zijn levels te laten controleren en als die laag genoeg zijn met TRT (opgevolgd door arts) te starten.
Ik heb een 2-tal jaar in de US verbleven voor mijn werk.
En daar schrijven ze HRT/TRT voor alsof ze de anticonceptiepil voor vrouwen hier voorschrijven, maar opgevolgd.

Zonder TRT in een calorie overschot zat ik aan 8,2nmol
tijdens een cut fase slechts 4,1nmol

De levenskwaliteit verbeterd, alsook het lichaam.
Dus beenstructuur en VVM ook!

Mijn vrouw kreeg een half jaar terug van haar arts een andere pil voorgeschreven omdat ze ook 40+ was (zonder extra hormonen onderzoek)
Bevat meer oestrogeen, na 3 maand begon haar haar uit te vallen en werd ze 5kg zwaarden (vocht)
Arts besliste dit zo te laten want deze pil is goed tegen vermindert risico op borstkanker.

Dan een afspraak gemaakt bij mijn HRT arts
Blijkt ze oestrogeen te kort te hebben alsook pregnolone
Op enkel weken was dit opgelost!

Als je hormonentherpatie op de correcte manier toepast heb je enkel maar voordelen
Ik heb nooit gekuurd wil me eerste kuurtje dus als ik lager zit met bf. Trt zou ik zoiezo nooit doen ik heb genoeg testosteron :) ik ga binnenkort wel een bloedtest doen zal de resultaten delen

Klinkt zo goed.

Maar... je moet maar willen prikken voor de rest van je leven. De rest van je leven aan de ' medicatie' ook tijdens vakanties etc.

Ik ben nu 57 naturel, in mijn familie worden ze nu allemaal ouder dan 80 of 90. Allemaal naturel.
Natuurlijk ben ik savonds moe, maar dat maakt dat ik geen slaap problemen heb. En soms neem ik een dag extra herstel, lekker wielrennen kijken en in slaap vallen op de bank.
Natuurlijk heb ik minder sex dan toen ik 25 was, maar dat ligt meer aan de vrouw (en ) dan aan mij.

Misschien dat ik het ooit nog wel ga doen, maar ik wacht even op de uitslag van een onderzoek:
Hoe brengen de Amerikanen het er vanaf en hoe kijken ze er na 25jaar op terug kijken.

Er zijn nog alternatieven als je niet wilt injecteren.
Topical testosterone cream (200mg/ml of 100mg/ml) die je dagelijks aan je scrotum aanbrengt.

Maar ik injecteer liever, zelf heb ik al ED IM geprobeerd, dan om de 3 dagen, en uiteindelijk wegens geen verschil slechts 1x per week met een 27Gx12 in de delts 0,55ml
Ik heb het éénmaal nodig om mij terug oké te voelen.

Ik slaap terug goed, eetlust is terug oké, recovery is goed
Mijn huid is steviger alsook mijn haargroei is terug oké

in de US had ik een collega die al goed in de 70 (en nog niet op pensioen wou) was al meer dan 25j op TRT, die mens deed zelfs niets van krachttraining.
Die was vitaler of sommige 50+ hier

Een vrouw die meer dan 40j de pil neemt, wat denk je, dat onderdrukt ook haar eigenaanmaak
LH FSH ligt 40j plat, uiteindelijk als ze stopt met de pil "herstellen" die waardes zich met de tijd.
Maar waarom zou je stoppen met TRT?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je op een gegeven moet stoppen... maar misschien is dat niet zo.

ED is elke dag ?
IM is intra musculair.
1x in de week is te doen. Ik denk wel dat je moet beginnen voordat je fysiek oud is.... zal binnenkort eens een afspraak maken bij de Android health clinic. Gewoon om te weten :thumb:

ED is elke dag ?
IM is intra musculair.
1x in de week is te doen. Ik denk wel dat je moet beginnen voordat je fysiek oud is.... zal binnenkort eens een afspraak maken bij de Android health clinic. Gewoon om te weten :thumb:
Doe dat, ouwe kuurbeer.

ED is elke dag ?
IM is intra musculair.
ED is elke dag inderdaad, zowel IM als Subcutaan heb ik geprobeerd.
Nu kies ik voor 1 diepe IM injectie per week.
scheelt kwasie niets op totale en vrije testosterone, alsook SHBG blijft gelijk
Alleen zakt het oestogeen wat bij dagelijks injecteren tov 1x per week.

Klinkt zo goed.

Ik kan je verzekeren dat het niet alleen gaat om 's avonds moe zijn
Als het enkel dat zou zijn, was ik zelf ook nooit getriggerd geweest om m'n T-spiegels te laten checken en TRT op te starten.

Klinkt zo goed.

Dat hele leven prikken is ook weer niet zo erg.
Je hebt preparaten zoals Nebido waar je met 1x per week of 1x per twee weken al superstabiele waardes bereikt. Kan zelfs nog minder frequent worden toegediend, het is immers ontwikkeld om 1x per 10-14 weken te zetten.

En stoppen doe je in principe niet, want daarvoor ga je niet op trt.
Neemt niet weg dat het perfect is als je het tot het eind van je leven zonder exogeen testosteron redt. Meten=weten.

Ik ga nu deze bestellen dan:

25G oranje 0,5x25mm​

Naald 21G 5/8 Groen 0,8 x 16 mm​

Ik wil mijn eerste kuur gaan starten na mn cutfase.
Kan je ook 2x per week 0.5ml zetten dmv een insulinenaald in je glutes? (250mg test E per week).

Wanneer ik na 8 weken wil verhogen naar 375/400mg per week dan gewoon 0.8ml per keer zetten?

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven