Klinkt zo goed.
Maar... je moet maar willen prikken voor de rest van je leven. De rest van je leven aan de ' medicatie' ook tijdens vakanties etc.
En dat beetje testosteron dat je nog hebt helemaal kwijt spelen.
En als je 70 bent, of 80, ga je dan stoppen en hoe zou dat voelen?
Ik ben nu 57 naturel, in mijn familie worden ze nu allemaal ouder dan 80 of 90. Allemaal naturel.
Natuurlijk ben ik savonds moe, maar dat maakt dat ik geen slaap problemen heb. En soms neem ik een dag extra herstel, lekker wielrennen kijken en in slaap vallen op de bank.
Das leeftijdsadequaat gedrag, das toch geen probleem?
Natuurlijk heb ik minder sex dan toen ik 25 was, maar dat ligt meer aan de vrouw (en ) dan aan mij.
Misschien dat ik het ooit nog wel ga doen, maar ik wacht even op de uitslag van een onderzoek:
Hoe brengen de Amerikanen het er vanaf en hoe kijken ze er na 25jaar op terug kijken.
Mocht iemand resultaten van zo'n onderzoek hebben, lees ik ze graag.
Er zijn nog alternatieven als je niet wilt injecteren.
Topical testosterone cream (200mg/ml of 100mg/ml) die je dagelijks aan je scrotum aanbrengt.
Maar ik injecteer liever, zelf heb ik al ED IM geprobeerd, dan om de 3 dagen, en uiteindelijk wegens geen verschil slechts 1x per week met een 27Gx12 in de delts 0,55ml
Ik heb het éénmaal nodig om mij terug oké te voelen.
Ik slaap terug goed, eetlust is terug oké, recovery is goed
Mijn huid is steviger alsook mijn haargroei is terug oké
in de US had ik een collega die al goed in de 70 (en nog niet op pensioen wou) was al meer dan 25j op TRT, die mens deed zelfs niets van krachttraining.
Die was vitaler of sommige 50+ hier
Een vrouw die meer dan 40j de pil neemt, wat denk je, dat onderdrukt ook haar eigenaanmaak
LH FSH ligt 40j plat, uiteindelijk als ze stopt met de pil "herstellen" die waardes zich met de tijd.
Maar waarom zou je stoppen met TRT?