Fitness Seller

Advies voor eerste kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

crashcool

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
29 jul 2012
Berichten
1.498
Waardering
45
Lengte
1m94
Beste mede sporters.

Ik train nu terug 4jaar van de zomer, na 3 jaar niks gedaan te hebben. Ik kom van de 65kg af en weeg nu 98kg. Wil straks eerst een cut doen richting de 10% en als het dan nog lekker gaat doortrekken naar de 8%.

De gains komen ondertussen langzaam, dat is eigenlijk de rede dat ik een kuur zo willen doen. Het gene wat ik graag wil bereiken met de kuur is om een stuk over de 100kg te komen met een vet % van zo'n 12% maximaal.

Mijn kuurschema zou er zo uit komen te zien na het inlezen.

Week 1-10 500mg/week Test E

Week 1-10 200mg/week Mast E

Nakuur

Week 12-16 20mg/dag Nolva

Dan de vragen waar ik nog geen goed antwoord voor heb gevonden.

De injecties mag ik de Test en Mast in de zelfde spuit optrekken? ( Mij lijkt het dat het dan wat kan mengen in de 2de vail )

De nakuur Nolva heb een aantal keer gelezen dat Nolva de kans op embolie verhoogd maar kan nergens vinden in hoeverre dit de kans verhoogt. En is er een middel wat dit dan ook weer tegen kan gaan.

Voor ik overigens begin met de kuur zal ik een volledige bloedtest laten doen.

Alvast bedankt voor alle informatie!
 
Laatst bewerkt:
Nolva op 20mg/dag geen 40.
 
Je vp is nu hoog dan?

Wordt dit cut kuur?

Ja kan in 1 spuit.

HCG?
 
Hoeveel is je vet%?
 
Is een leuke eerste kuur. Geen HCG btw?
 
Ben benieuwd of je dat doel gaat bereiken, gains ga je wel maken.
Prima kuurtje, nolva idd op 20
Hcg zoals eerder genoemd, goed advies.
 
inderdaad vet% 12 - 15 en dan starten
 
Gewoon 500 test doen en de mast achterwege laten.
 
Me vet % zit nu op 16 en wil na de kuur niet gelijk moeten cutten vandaar dat ik naar de 10 wil.

Hcg zal ik is naar kijken.

Mast wou ik er bij nemen omdat dit de kans op gyno laat afnemen.

En de nolva naar 20 per dag.
 
Vergeet het maar! Je wilt 4% zakken in vet naar Max 12% en daarnaast boven de 100 kilo uitkomen terwijl je nu 98 kilo bent met 16%

Dan moet je 4% vet dalen en 6-7 kilo spiermassa aankomen in 1 kuur.

Dat gaat zeker niet lukken.

Verder is je kuur prima, maar je doel is totaal onrealistisch.
 
Laatst bewerkt:
Het cutten staat los van de kuur. Dat ben ik van plan komende periode. Pas daarachter en maand of 2 na het cutten de kuur opstarten.
 
inderdaad vet% 12 - 15 en dan starten

Je gaat toch geen bulk kuur doen op 15%.. ik vind 12% al aardig hoog :cool:

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Ik zou het op test houden, wat heeft mast op 200mg voor zin? Tegen vocht oid?
 
Het cutten staat los van de kuur. Dat ben ik van plan komende periode. Pas daarachter en maand of 2 na het cutten de kuur opstarten.


Gelukkig maar. Maar op zich vind Natural cutten in 2 maanden 4-6% al erg ambitieus. Ik hoop voor je dat je het haalt

Maar dan nog 2 maanden cutten, 4% zakken en dan bulken tot boven 100 kilo zonder vet te kagen stijgen . Is ook ambitieus.
 
Gelukkig maar. Maar op zich vind Natural cutten in 2 maanden 4-6% al erg ambitieus. Ik hoop voor je dat je het haalt

Maar dan nog 2 maanden cutten, 4% zakken en dan bulken tot boven 100 kilo zonder vet te kagen stijgen . Is ook ambitieus.
Denk dat je me verkeerd begrijpt wel nu gaan cutten tot 10 a 8% waarna ik mezelf 2 maanden geef om terug boven onderhoud uit te komen. Daarna wil ik pad bewegingen met me kuur.

De mast is inderdaad ook om het vocht wat tegen te gaan. En de kans op gyno tegen te gaan.
 
Je gaat toch geen bulk kuur doen op 15%.. ik vind 12% al aardig hoog :cool:

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Ik zou het op test houden, wat heeft mast op 200mg voor zin? Tegen vocht oid?

Ik sta als ik de tang moet geloven op 15, al zou ik bijna gokken wat minder.
Maar nu nog cruisen, en ga toch echt nog even vol gas 10w bulken.Als ik zo blijf staan, maar pak
nog wel 5/6 kilo massa, vindt ik het best. ;)
 
Ik sta als ik de tang moet geloven op 15, al zou ik bijna gokken wat minder. Maar nu nog cruisen, en ga toch echt nog even vol gas 10w bulken.Als ik zo blijf staan, maar pak nog wel 5/6 kilo massa, vindt ik het best. ;)

Moet je ook helemaal zelf weten :) Als je zvm spiermassa wilt pakken ga je ook vet pakken. Zonde als je niet het maximale uit je kuur wilt halen.
 
Moet je ook helemaal zelf weten :) Als je zvm spiermassa wilt pakken ga je ook vet pakken. Zonde als je niet het maximale uit je kuur wilt halen.

Het maximale wel....Maar ieder ze eigen doel ;)
 
Het maximale wel....Maar ieder ze eigen doel ;)

Heeft niets met doelen te maken maar met methodes. Ik ben ervan overtuigd dat jou methode niet de beste methode is, en als je met middelen gaat werken dan moet je gaan voor het maximale. Het is geen creatine oid, het is wel je lichaam die eronder moet lijden.
 
Snap sowieso dat bulken met verhogen van bf niet als je doel uiteindelijk een lager bf is. Als je vet gaint eet je gewoon te veel. Je haalt echt wel het maximale uit je kuur zonder veel vet te gainen.
 
Snap sowieso dat bulken met verhogen van bf niet als je doel uiteindelijk een lager bf is. Als je vet gaint eet je gewoon te veel. Je haalt echt wel het maximale uit je kuur zonder veel vet te gainen.

Correct, je geeft het zelf aan.. vetgains horen er bij echter is het dan wel de kunst om dit te minimaliseren.
Als je aan het 'bulken' bent en je vetpercentage zakt ben je gewoon aan het cutten, of je vvm nou stijgt of niet. En dat is imo zonde in een bulkkuur...
 
Back
Naar boven