AndroidHealthClinic

Advies voor eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shrekk

Novice
Lid geworden
15 dec 2021
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen

Ik ben van plan om na Nieuwjaar mijn eerste echte cycle te volgen. Ik zit mij al maanden in te lezen en heb al veel opgezocht over AAS maar wil er toch voorzichtig mee beginnen. Daarom dat ik deze topic heb gemaakt zodat ik jullie mening en advies eens kan checken.

Stats:
24jaar
1m84,5
83kg
11% vetpercentage

Rond mei 2021 heb ik wel al eens 7weken Anavar uitgetest om niet teveel spiermassa te verliezen tijdens de cut.
Toen ben ik toch van 8% naar 5% gegaan en droge spiermassa is gestegen met 2.5kg

Ik twijfel tussen 2 cycles..

1:
een test E cycle van 10 tot 12 weken. 1ste week 250mg om te zien hoe ik hierop reageer, 2de week 375mg als alles goed verliep en vanaf de 3de week 500mg. Week 10/12 tot week 16 dacht ik aan Nolvadex als pct.

2:
20 dagen follistatin (de eerste 2 dagen 50cmg/dag, daarna 100cmg/dag)
Dit product heb ik aangeraden gekregen van een vriend die al jaren gear gebruikt en al redelijk wat prijzen heeft gewonnen maar veel vind ik er niet over terug. De research die ik hiervoor gedaan heb toont niet te veel side effects maar als iemand hier meer weet over het product hoor ik het graag. Als ik deze cycle pak zou ik na die 20dagen een maand moeten stoppen en daarna mag ik weer beginnen, PCT moet niet.

Zodra ik mijn keuze heb gemaakt ga ik ook een topic maken waar ik mijn cycle in ga opvolgen.
 
Laatst bewerkt:
Bf% is off als doe gewoon 400 of 500 test e perweek als je er niet goed op reageert dan skip je een injectie dus 12 weken 400mgtest e 4 weken wachten pct of 500mg voor 10w en 4 weken wachten voor pct
 
Die follistatin lijkt vooral een urban legend te zijn. Zou er m’n tijd, centen en gezondheid niet aan spenderen. Kuur 1 dus.
 
Oké danku voor de tips ik ga waarschijnlijk 10 weken 400mg test E doen dan. Zijn slapeloosheid en hoofdpijn veel voorkomende side effects?
 
Back
Naar boven