AndroidHealthClinic

Advies voor eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Gast 174364

Novice
Waardering
0
Hoi Allemaal,

Om een lang verhaal kort te houden doe ik aan olympisch gewichtheffen sinds mijn 15de levensjaar. Ik kan vertellen dat dit op een redelijk niveau is op het moment (totaal is 260kg). Mijn ambitie is om mijn prestaties naar een hoger niveau te tillen, en daarom overweeg ik te beginnen. Ik heb deze overweging ook met mijn coach besproken, maar helaas heeft hij niet veel expertise op dit gebied.
Na het veel horen en inlezen kwam ik op het volgende idee:

Eerste kuur:
Week 1 tot en met 10: 250mg Test-Ep/w
Week 1 tot en met 10: HCG 1500 IU p/w
Week 4 tot en met 10: Anavar 175mg p/w
PCT:
week 1 tot en met 4 Nolva 20mg of clomid 50mg

Tot slot vraag ik ook af of een aromataseremmer (AI) nodig is. Er zijn veel tegenstrijdige meningen te vinden op internet, en ik ken ook iemand in mijn gym die kuurt, maar die gebruikt het zelf niet.
Ik wil het runnen ongeveer vier maanden voor competitie.

Goede basis, zou zelf test hoger en geen anavar doen. AI niet nodig op deze dosis maar kan je altijd aanschaffen en achter de hand houden

Goede basis, zou zelf test hoger en geen anavar doen. AI niet nodig op deze dosis maar kan je altijd aanschaffen en achter de hand houden
Thanks! En wanneer is AI nodig? Begreep dat als Nolvadex niet helpt met gynecomastia ?

Thanks! En wanneer is AI nodig? Begreep dat als Nolvadex niet helpt met gynecomastia ?
Denk als je Nolvadex (werkt ook tegen gyno idd) in huis hebt je niet echt iets anders nodig hebt. Je zou Arimidex in huis kunnen halen

Je moet geen AI nemen als je gaat kuren op deze dosis, gaat nergens over dit.

Dit dus, en als je er al eentje besluit te nemen zou ik eerder voor aromasin gaan dan arimidex

Thanks allemaal, Ik zal het dan voor de kuur zeker achterwege laten. Alhoewel vraag ik me af of iemand wellicht een betere uitleg heeft over wanneer AI gebruikt moet worden.

Thanks allemaal, Ik zal het dan voor de kuur zeker achterwege laten. Alhoewel vraag ik me af of iemand wellicht een betere uitleg heeft over wanneer AI gebruikt moet worden.
Tanoxifen in nakuur of als je gyno krijgt. Aromasin op lage dosis als je veel meer mg’s gebruikt, en dan Dbol en Deca erbij, dus meer aromatiserende. Het beste is dan dagelijks 6mg, dus kwart van gebruikelijke 25mg. Je moet niet teveel willen onderdrukken, maar je oestrogeen moet ook niet uit de hand lopen.

Zal pct achterwegen laten ;)

Tanoxifen in nakuur of als je gyno krijgt. Aromasin op lage dosis als je veel meer mg’s gebruikt, en dan Dbol en Deca erbij, dus meer aromatiserende. Het beste is dan dagelijks 6mg, dus kwart van gebruikelijke 25mg. Je moet niet teveel willen onderdrukken, maar je oestrogeen moet ook niet uit de hand lopen.
Thanks, dan laat ik dat voor de toekomst mocht ik op meer mg's gaan, zal ook zekers bloedprikken.

Andere coach zoeken

Back
Naar boven