AndroidHealthClinic

Advies voor kuur (toekomst)

Bezoekers in dit topic

T gain

Novice
Lid geworden
25 jun 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Beste forumleden,

Ik heb een vraag, ik train nu gewoon vol gas maar zit wel eens te denken aan een kuur. Ik zoek al maanden informatie op rondom forums maar sommige dingen zijn nog niet 100% duidelijk.

Ik zit momenteel rond de 83kg/12%bodyfat/183cm lengte.

Ik weet dat het nog niet mijn natuurlijke max is en wilde eigenlijk doormiddel van een kuur sneller bij mij natuurlijke max komen.

Heeft het dan zin als je 1 kuur doet om er bij/tegen aan te komen. En is het dan mogelijk dat (zoveel mogelijk) gewonnen massa te behouden zonder nog erna nog meer te hoeven kuren?


Gr, bedankt voor het lezen en de reactie’s alvast!
 
Ik denk het wel als je in je dip je motivatie niet verliest en je eigen productie terug vlot opstart. Slim is het echter niet.
 
Waarom niet slim? Wil zo veel mogelijk er vanaf weten en niet een domme keuze maken zoals vele dat dus wel doen..
 
Laatst bewerkt:
Omdat als je eenmaal aan het kuren bent trainen zonder kuur echt een stuk moeilijker is. Als je ver boven je limiet wilt gaan is kuren echter wel nodig, maar als je maar tot je natuurlijke max wilt gaan is het verstandiger dit ook natuurlijk te doen. Dit is gezonder, het duurt alleen wat langer. Maar geen dip, gezondheidsrisico’s, eventueel lelijke acne, ...
als je tot je natuurlijke max wilt gaan is het het risico gewoon niet waard
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Goed nadenken voor dat je die stap neemt.
 
Je kan zo fucking gemotiveerd zijn als je wil maar als je eenmaal een kuur hebt gedaan en de boost die je daarvan krijgt hebt ervaren, zal het heel heel moeilijk worden om ooit nog zonder AAS volop te trainen en te eten en de lifestyle te leven.

Toen ik halverwege mijn eerste kuur was zat ik met mijn gedachten al bij de volgende cycle:p
 
Ik denk dat ik de dip wel uitkom aangezien mijn motivatie echt hoog ligt, maar dit is toch altijd afwachten na de kuur hoe je op de dip reageert natuurlijk.
Ben begonnen op 90kg (te dik) ben toen droog gegaan naar 67kg (denk rond 8% fat). Had natuurlijk geen vet maar ook geen spier massa over.. nu 1,5 jaar verder zit ik dus nu op mijn gewicht van 83kg.

Waarom niet slim? Wil zo veel mogelijk er vanaf weten en niet een domme keuze maken zoals vele dat dus wel doen..
Niet naast je schoenen lopen bro, je onderschat ècht wat hormonen met je kunnen doen ;-) Als je niet in "die dip" zit is het heel makkelijk om te zeggen hoe gemotiveerd je bent.
 
Niet naast je schoenen lopen bro, je onderschat ècht wat hormonen met je kunnen doen ;-) Als je niet in "die dip" zit is het heel makkelijk om te zeggen hoe gemotiveerd je bent.

Zeker true je kan zeggen wat je wilt maar je komt echt in die dip terecht hoe graag je het ook niet wilt geloof me been there.
 
Ik denk dat ik de dip wel uitkom aangezien mijn motivatie echt hoog ligt, maar dit is toch altijd afwachten na de kuur hoe je op de dip reageert natuurlijk.
......
Als dit echt zo zou zijn heb je geen kuur nodig....
 
Omdat als je eenmaal aan het kuren bent trainen zonder kuur echt een stuk moeilijker is. Als je ver boven je limiet wilt gaan is kuren echter wel nodig, maar als je maar tot je natuurlijke max wilt gaan is het verstandiger dit ook natuurlijk te doen. Dit is gezonder, het duurt alleen wat langer. Maar geen dip, gezondheidsrisico’s, eventueel lelijke acne, ...
als je tot je natuurlijke max wilt gaan is het het risico gewoon niet waard

+1
 
Bedankt voor de reactie’s/advies! Ga nog ff lekker cutten en dan weer lekker bulken na mijn vakantie ;).

Ik zie er vanaf.
 
ik kan je zeggen dat ik via mijn eerste kuur meteen een super god voelde en dacht nooit meer aan natty zijn.
 
De meeste mensen die een eerste kuur doen, nemen een veelste hoge dosering in.
250-300 mg test e in de week is meer als zat.
Heb je eigenlijk geen bad sides.
Je krijgt kracht en je lichaam heilt zich snel nadat je gestopt bent met een kuur.
Nakuurtje van 2-4 weken is zat genoeg.
De meeste mensen krijgen een zware dip omdat hun lichaam een hooge test dosering binnen krijgt en nadat je gestopt bent met je kuur is er plotseling niks meer.
Eerste kuur 250-300mg is zat genoeg!
Eten is natuurlijk wel de sleutel tot succes!
En hoog gedoseerde zink tabletten !
Dat zijn 3 uitroeptekens achter elkaar!!!
 
De meeste mensen die een eerste kuur doen, nemen een veelste hoge dosering in.
250-300 mg test e in de week is meer als zat.
Heb je eigenlijk geen bad sides.
Je krijgt kracht en je lichaam heilt zich snel nadat je gestopt bent met een kuur.
Nakuurtje van 2-4 weken is zat genoeg.
De meeste mensen krijgen een zware dip omdat hun lichaam een hooge test dosering binnen krijgt en nadat je gestopt bent met je kuur is er plotseling niks meer.
Eerste kuur 250-300mg is zat genoeg!
Eten is natuurlijk wel de sleutel tot succes!
En hoog gedoseerde zink tabletten !
Dat zijn 3 uitroeptekens achter elkaar!!!
Waarom zou je je eigen test productie platleggen voor een klein beetje meer? Je test productie gaat sws plat dus waarom niet het meeste eruit proberen te halen? 400 a 500mg ofzo
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waarom zou je je eigen test productie platleggen voor een klein beetje meer? Je test productie gaat sws plat dus waarom niet het meeste eruit proberen te halen? 400 a 500mg ofzo
Jup. 500mg test met winny ofzo
 
De meeste mensen die een eerste kuur doen, nemen een veelste hoge dosering in.
250-300 mg test e in de week is meer als zat.
Heb je eigenlijk geen bad sides.
Je krijgt kracht en je lichaam heilt zich snel nadat je gestopt bent met een kuur.
Nakuurtje van 2-4 weken is zat genoeg.
De meeste mensen krijgen een zware dip omdat hun lichaam een hooge test dosering binnen krijgt en nadat je gestopt bent met je kuur is er plotseling niks meer.
Eerste kuur 250-300mg is zat genoeg!
Eten is natuurlijk wel de sleutel tot succes!
En hoog gedoseerde zink tabletten !
Dat zijn 3 uitroeptekens achter elkaar!!!

Deze lekker negeren die snapt het niet.
500-600mg test, jezelf plat leggen voor minder is gewoon weg zonde. Je wilt het maximale uit je kuur halen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Deze lekker negeren die snapt het niet.
500-600mg test, jezelf plat leggen voor minder is gewoon weg zonde. Je wilt het maximale uit je kuur halen.
Mijn eerste kuur was 500mg test 500mg deca 50mg dbol. Heel sportschool keek mij toen verbaasd aan zovan “wat is er met hem gebeurd”
 
Mijn eerste kuur was 500mg test 500mg deca 50mg dbol. Heel sportschool keek mij toen verbaasd aan zovan “wat is er met hem gebeurd”

Jij bent weer het andere uiterste
 
Back
Naar boven