Fitness Seller

advies voor kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xynx

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
36
Waardering
0
Hallo

Kheb 10 deca van 200 mg

Zou dat verdelen in 6 weken

Week 1 , 200mg
Week 2 , TEM 5 400 Mg per week
en Laatste week 200 mg

ik Wil niet een te zwaare kuur beginnen

ik wil graag jullie meningen
dank u
 
ja hoor we hebben weer een winnaar................
 
stom voorstel roept om stom commentaar
 
lees jezelf eerst even in over het gebruik van AS, dat voorkomt een hoop nare reacties etc etc ,...

Op deze vraag ga je wss ook geen vatsoenlijk commentaar krijgen doordat de vraag ook nergens op slaat ,.... oftewel lees je ff in , stel een goede kuur samen ( althans probeer dat ) en vraag dan hulp.
Men zal wanneer je met een redelijk voorstel komt ook met redelijke antwoorden komen
 
lees jezelf eerst even in over het gebruik van AS, dat voorkomt een hoop nare reacties etc etc ,...

Op deze vraag ga je wss ook geen vatsoenlijk commentaar krijgen doordat de vraag ook nergens op slaat ,.... oftewel lees je ff in , stel een goede kuur samen ( althans probeer dat ) en vraag dan hulp.
Men zal wanneer je met een redelijk voorstel komt ook met redelijke antwoorden komen

Deze antwoord is al veeeeeel beter ;) danku

hoe verwijder ik deze post
?
 
Deze antwoord is al veeeeeel beter ;) danku

hoe verwijder ik deze post
?

hoeft niet joh , gewoon laten staan ,... word wel gesloten door een mod ;)

Iig suc6 met lezen en zet je idee aub nog ff aan de kant,.... onverstandig gebruik kan veel te veel nadelen met zich mee brengen die door simpelweg even te lezen voorkomen kunnen worden ;)
 
kheb al veel erover gelezen maar durf geen combinatie doen van iets , durf wel deca gebruiken en dan nog
 
Combi hoeft ook niet persé ,... sterker nog dat word eigenlijk door bijna iedereen afgeraden om als 1 kuur te doen ;)
Lees ook even specifiek over deca en test ,... vooral de voor en nadelen van die 2 ,.... en/of vergelijk een met andere kuren van andere leden oid.

BTW , wat zijn je stats ?
Lengte:
KG:
leeftijd:

?
 
kheb al veel erover gelezen maar durf geen combinatie doen van iets , durf wel deca gebruiken en dan nog

als je zoiets zegt heb je nog niet genoeg gelezen
 
Combi hoeft ook niet persé ,... sterker nog dat word eigenlijk door bijna iedereen afgeraden om als 1 kuur te doen ;)
Lees ook even specifiek over deca en test ,... vooral de voor en nadelen van die 2 ,.... en/of vergelijk een met andere kuren van andere leden oid.

BTW , wat zijn je stats ?
Lengte:
KG:
leeftijd:

?
Lengte 1.75
KG 75
Leeftijd 20
 
mh, je weet toch wat de gevolgen van enkel deca kunnen zijn? anders inderdaad gewoon beter en meer lezen
 
Lengte 1.75
KG 75
Leeftijd 20

In dat geval zou ik zorgen dat je je dieet en training gaat herschikken ,... hoger in je Kcal en eiwitten met qua dieet en veranderen van trainings-intenstiteit. En probeer er die manier eerst nog even wat meer Naturel uit te halen ,.... weet zeker dat er nog meer in zit !

Probeer er anders wat supps als creatine, kre-alkalyn, vitargo etc etc bij te gebruiken voor iets wat snellere resultaten.
 
mh, je weet toch wat de gevolgen van enkel deca kunnen zijn? anders inderdaad gewoon beter en meer lezen

idd daarom gaf ik al aan de specifieke voor en nadelen van deca en test ff door te nemen ,... in de hoop dat hij die zou zien ,....
- een decadick :( typ dat maar eens in in de zoekfunctie ;)
 
idd daarom gaf ik al aan de specifieke voor en nadelen van deca en test ff door te nemen ,... in de hoop dat hij die zou zien ,....
- een decadick :( typ dat maar eens in in de zoekfunctie ;)

Een nobele post van je :p Altijd leuk dat je de mensen op weg helpt ;)
 
ok het gene over decadick had ik al van gehoord maar dacht niet dat het zo erg was
Dat laat je direc
t wel eens nadenkn
 
ok het gene over decadick had ik al van gehoord maar dacht niet dat het zo erg was
Dat laat je direc
t wel eens nadenkn

je gaat hoe dan ook je axis plat leggen , ook met 200mg !( test productie plat leggen ) . En dat is iets wat je niet wilt hebben, zeker niet op zo'n lage dosis die je wss nog niet veel op gaat leveren en als je niet weet om dat weer zo snel mogelijk te herstellen na de kuur
 
je gaat hoe dan ook je axis plat leggen , ook met 200mg !( test productie plat leggen ) . En dat is iets wat je niet wilt hebben, zeker niet op zo'n lage dosis die je wss nog niet veel op gaat leveren en als je niet weet om dat weer zo snel mogelijk te herstellen na de kuur
Nog eens bedankt voor julie hulp,echt Waar
kga nog wa jaarkes natural trainen ,
Een goeie voeding schema zal me van pas komen ,
Kan ik een goeie voeding schema krijgen via de site ??
 
Back
Naar boven