Fitness Seller

Advies voor mijn workout routine

Bezoekers in dit topic

Gavin1311

Novice
Lid geworden
13 sep 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
64kg
Hallo, ik ben 17 jaar our, 61kg en ben 1,83m. Ik vind mezelf een beetje te mager voor mijn lengte dus begon met trainen.
Dit is mijn workout routine:

Warming up:

Push ups (1x20)



Monday (Biceps/triceps) :


Hammer curls (3x7)


Dumbbell curls (3x7)


Concentration curls (3x7)


Bench triceps dips (3x10)


Standing french press (3x8)


Wednesday (shoulders + legs)



Goblet squats (3x10)


Arnold Press (3x6)


Single leg calve raises (3x10)


Squats (2x15)


Dumbbell Shrug (3x10)


Dumbbell lunge (3x10)


Friday (chest):



Squeeze press (2x7)


Situps (4x15)


Leg raises (2x10)


Chest press (3x8)


Dumbbell pullover (3x7)


Dumbbell chest flies (3x7)


Ik eet ook genoeg eiwit rijke producten zoals eieren, kip, vis, proteïne shakes etc


Ik volg deze routine nu een maand en heb nog geen verschil gezien en vroeg mij af of ik iets kan verbeteren aan mijn routine. Ik train zelf thuis en heb alleen een paar dumbbells, een barbell en een bankje tot mijn beschikking.


Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Wednesday (shoulders + legs)

Daar heb je eigenlijk alleen de Arnold Press voor je schouders. Moet je wel paar oefeningen bij doen hoor

En je rug?
 
Goed dat je het zegt. Helemaal vergeten :/. Heb je nog suggesties, wetend dat ik alleen thuis sport met Dumbbells en een bankje?
 
Goed dat je het zegt. Helemaal vergeten :/. Heb je nog suggesties, wetend dat ik alleen thuis sport met Dumbbells en een bankje?

Als je je rug echt goed wil trainen, heb je meer apparatuur nodig en kan je (als het enigszins mogelijk is) beter een abbonement nemen bij de sportschool. Met dumbbells kom ik nooit veel verder dan wat 'row' oefeningen nl.
 
Voornamelijk een deftig voedingsschema opstellen. Niet gokken maar weten hoeveel kcals je dagelijks binnen krijgt.

Veel eiwitten binnenkrijgen maar te weinig kcals dan ga je nog steeds niet groeien.

Op uw gewicht heb je zelfs geen shakes nodig. Je kan genoeg eiwitten halen uit gewone voeding.
 
Back
Naar boven