Fitness Seller

Advies voor routine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inkglorious

Novice
Lid geworden
3 okt 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
94kg
Vetpercentage
30%
Dag iedereen,

Ik zoek beetje hulp ivm een routine op te stellen
Ben 2 weken geleden aan de kaak geopereerd geweest en mag volgende week langzaam aan weer kracht training doen. Ik mag niets te heavy doen nog dus dacht aan een "toestellen alleen" training dus enkel vaste machines

Kan iemand mij hierbij eventueel een full body of upper lower mee helpen maken?

Dank alvast voor jullie hulp
 
Ik mag niets te heavy doen nog dus dacht aan een "toestellen alleen" training dus enkel vaste machines
Ik snap de logica niet. Training met losse gewichten kun je ook licht doen.
Verder is het lastig advies te geven zonder verdere achtergrondinfo. Wat is je trainingshistorie?
 
Ik snap de logica niet. Training met losse gewichten kun je ook licht doen.
Verder is het lastig advies te geven zonder verdere achtergrondinfo. Wat is je trainingshistorie?
Train al even op en af. 28j 170cm. 89kg (van 95 voor de operatie) dusja doel is vetverlies maar al 1 tot 2 maand niet door blessures en nu de operatie
Weet ik ook maar chirurg wilt dat ik het rustig doe voor mijn wonden rond mijn kaak dus daarom dacht ik misschien machine training doen om even bv squats / overhead press enz te vermijden door de druk dat deze oefeningen kunnen geven en ook om mijn lichaam weer klaar te stomen voor dan naar weer squats enz te gaan als het kan. Als het echt cva is met losse gewichten licht doe ik dit voor mij is dat geen probleem wou gewoon voor de zekerheid hier vragen
 
Als je aan het herstellen bent van een operatie zou ik vooral niet teveel doen. Je kunt als routine ook kiezen om gewoon aan te leren om op vaste tijden in de sportschool te zijn en dan een uur te sporten bijvoorbeeld.

Kijk wat je lichaam aan kan en neem ook voldoende rust. Vooral na een operatie. Alles op zijn tijd. Zou me voorlopig niet drukmaken om een schema en daar pas weer aan denken als je groen licht hebt om te mogen squatten.
 
Back
Naar boven