XXL Nutrition

Advies wat na Rippetoe?

Bezoekers in dit topic

Alex123

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
66
Waardering
1
Dag allemaal,

Graag had ik jullie advies nodig...ik denk erover na om na deze maand op een andere schema over te stappen. (21ste Maart heb ik 2 maand Rippetoe gedaan, niet echt lang)

Ik heb gelezen dat je Rippetoe moet doen zolang je elke training gains blijft krijgen bij de squat en deadlift. Ik ben nog steeds aan het gainen maar zou eind dees maand willen droog trainen voor de zomer. (3 maand de tijd)

Nu las ik iets over Bill Starr of madcow variant, dit spreekt mij aan, alleen zijn er verschillende versies. Beginner-intermediate-advanced ...

Rippetoe is voor beginners dus moet ik intermediate nemen? Madcow of Bill Starr?

Bovendien stond erbij dat deze schema's niet zo goed zijn om te vermageren. Ik moet niet percee vermageren, gewoon mijn bodyfat (buikje) weg.
Moet ik dan een klassieke 3 split nemen voor deze 3 maand?

Bedoeling:

droog staan (buik weg), voeding zal ik sowieso aanpassen naar meer eiwitten dan carbs en minder in kcal, cardio na training zal ik ook toevoegen

Stats:

22j
175cm
76kg

squat 3x5 105kg
deadlift 1x5 100kg
bench press 3x5 67.5kg
MP 3x5 40kg
rows 3x5 65kg

Rippetoe log:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/eerste-log-rippetoe-232801/#post4556221

Ik ben nog steeds aan het stijgen dus zullen hoger liggen, maar ik neem aan dat ik sowieso niet de beginners schema moet nemen van Bill Starr bijvoorbeeld?

Alle advies is welkom!
 
Laatst bewerkt:
Als je wilt cutten zou ik eerst de stickie hierover opzoeken en doorlezen, daarin staat alles uitgelegd en weet je ook in welke richting je een schema moet gaan maken :)
 
Deze heb ik allemaal al gelezen...daar staat alleen uitleg over eten, niets over een trainingschema om te cutten?

Zoals ik in mijn introductie schreef wil ik een Bill Starr/Madcow schema doen, deze zijn dan echt niet geschikt om te cutten?
 
Bump...

De vraag is in het kort, kan ik met Rippetoe of Bill Starr/Madcow tegoei cutten of moet ik naar een klassieke 3 split met cardio gaan voor de volgende 3 maand?

Bedankt!
 
Back
Naar boven