Fitness Seller

Advies

Bezoekers in dit topic

Bulk40

Cool Novice
Lid geworden
29 aug 2020
Berichten
183
Waardering
89
Lengte
1m90
Massa
112kg
Vetpercentage
20%
Nu de sportscholen dicht zijn 5 weken train ik thuis. Voor rug kan ik BOR DL en pull ups doen. Voor benen squats en SDL en wat calf raises op 1 been.
Schouders pak ik met OHP en wat side raises.
Voor borst kan ik alleen bankdrukken. Maar wat is nu een juist volume van dat bankdrukken. Normaal train ik borst 2 keer per 8-9 dagen gemiddeld 20 sets per week totaal 12 setjes per training. Nu 20 sets bankdrukken per week? Ik heb geen dumbells en geen dipsteunen. Is er iemand die hier een advies over heeft?
 
Eigenlijk alles wat je doet is wel goed denk ik, 4setjes van 12, en dan normaal en incline ?
 
Nee normaal-meestal 4 setjes plat bankdrukken 4 setjes incline dumbell press en 4 setjes cable flies. Nu alleen maar plat bankdrukken. Wat al heel fijn is om nog te kunnen doen.
 
Misschien een paar sets push-ups erbij doen? Evt. incline/decline variaties.

+ je zou misschien iets als dit kunnen maken als je geen dipsteunen hebt
1608123994342.png
 
Je kan ook 4x per week gaan banken. Ga je gewoon een template van sheiko runnen.
 
Waarmee doe je de side raises? Schijven. Kun je die niet gebruiken voor fly's of pull over etc.
 
Waarmee doe je de side raises? Schijven. Kun je die niet gebruiken voor fly's of pull over etc.

Met een barbell kan je ook meer borstoefeningen doen naast bankdrukken.
 
Sideraises idd met schijven. Heb flies geprobeerd met 10 KG schijven is redelijk te doen. Thanks
 
Back
Naar boven