MuscleMeat

Adviesvraag: blast/cruise Vakantie Amerika (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Justalog

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2014
Berichten
1.593
Waardering
777
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Bb's

Eind mei vertrek ik voor 3 weken naar Amerika. Ik was van plan een jaar ON te blijven. Normaal gesproken neem ik mijn gear gewoon mee in de koffer, maar naar Amerika vind ik dat toch net even te eng. Ben sinds begin december begonnen met de eerste blast en cruise nu.

Dan de twee opties:

1. Nu stoppen, nakuren en eind juni weer oppakken.
2. Driedubbele dosis zetten voordat ik vertrek.....

Thanks alvast
 
sorry, je hoopte op een antwoord, maar ik volg ff x
 
Wellicht een flinke dosis van iets wat lang door werkt, zoals sustanon.
 
Nebido zetten 1000mg
 
Je zou inderdaad een soort Frontload kunnen doen. Als je lange esters gebruikt zoals Test-E hoeft het niet perse en zou het nog wel rekbaar zijn 3 weekjes, heb je tijdelijk wat minder in je systeem maar als je 1 dag voor je vlucht nog een normale dosis zet is dat nog niet uit je systeem na 3 weken. Het is net wat je wil, je zult er niet kleiner op worden, bloed en hormoon waardes zullen wel een beetje schommelen.
 
Je zou inderdaad een soort Frontload kunnen doen. Als je lange esters gebruikt zoals Test-E hoeft het niet perse en zou het nog wel rekbaar zijn 3 weekjes, heb je tijdelijk wat minder in je systeem maar als je 1 dag voor je vlucht nog een normale dosis zet is dat nog niet uit je systeem na 3 weken. Het is net wat je wil, je zult er niet kleiner op worden, bloed en hormoon waardes zullen wel een beetje schommelen.
Dit
 
Ben zelf twee weken in Amerika geweest afgelopen zomer. Heb een twee weekse dosis in de ochtend gezet voordat ik ging en dat werkte prima. Maar ik train ook altijd op vakantie dus meestal verlies ik zga niks.

Drie dubbele dosis lijkt me wel erg veel. Zou het dubbele doen, is voldoende.
 
3 weken niks zetten is geen ramp.
 
Optie 2.
 
Thanks voor de nuttige antwoorden! hoef gelukkig niet off
 
Back
Naar boven