AndroidHealthClinic

Advocaat neergeschoten voor oog camera [filmpje]

Bezoekers in dit topic

bodybuilder0102

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Advocaat neergeschoten voor oog camera

Bizarre videobeelden uit Amerika. In Los Angeles werd een advocaat neergeschoten omdat de schutter het niet ermee eens is dat de advocaat uit zijn trust fund wordt betaald.

Op videobeelden is te zien hoe de schutter, William Strier, met een revolver schiet op de advocaat, Gerry Curry, die zich achter een boom probeert te verschuilen. Dit alles gebeurde net buiten de rechtbank.
Na de schietpartij wandelde de dader rustig weg, achtervolgd door journalisten en cameramensen, alvorens hij werd gearresteerd.

De advocaat werd met schotwonden in het bovenlichaam in het ziekenhuis opgenomen, maar zou in goede conditie zijn.

Klik hier voor het filmpje (die gast word hier dus gewoon neergeschoten)... niet voor jeugdige kijkers zal ik maar zeggen :)

bron

1. psycho gast die schutter
2. advocaat is een nerd want hij moet gewoon springe op die dikkie ipv achter een boom staan (maar ok je kan t m misschien niet verwijten omdat ie in een paniek situatie zit)

Ja hoor als hij op hem was gesprongen was ie zeker doodgeschoten. Raar trouwens dat ie gewoon wegloopt nadat hij een paar keer geraakt is. Bizar filmpje. Dat krijg je als iedereen wapens mag hebben.

vreemd zeg dat die gewoon wegloopt. maf, erg maf
en hoezo een nerd, ok. niet t slimste wat je moet doen maar toch. en die gast maar weglopen op zn dooie gemak

ja vergeten te melden kort daarna is ie dus inelkaar gezakt..
maar wat is beter denk je;
10 sec. achter een boom staan en beschoten worden (niet eens wetend hoelang die man zal doorgaan)
of gewoon op m springen en proberen z'n gun af te pakken oid.

ik zou dus echt wel het 2e doen..maar nogmaals je bent in paniek dus dan denk je niet helder.

bodybuilder0102 zei:
ja vergeten te melden kort daarna is ie dus inelkaar gezakt..
maar wat is beter denk je;
10 sec. achter een boom staan en beschoten worden (niet eens wetend hoelang die man zal doorgaan)
of gewoon op m springen en proberen z'n gun af te pakken oid.

ik zou dus echt wel het 2e doen..maar nogmaals je bent in paniek dus dan denk je niet helder.

gast, jij hebt echt veel van die praatjes, je wou ook al je "gun" meenemen toen dandy zei dat hij problemen had met jongens van zijn sportschool..

ik zou denk ik ook gewoon dekking zoeken

Ik zou niet weten wat ik zou doen, ik zo'n situatie is het heel moeilijk om helder te blijven nadenken.

Wel een ziek filmpje man, echt typisch weer iets voor amerika...

CQ_Demolisher zei:
gast, jij hebt echt veel van die praatjes, je wou ook al je "gun" meenemen toen dandy zei dat hij problemen had met jongens van zijn sportschool..

ik zou denk ik ook gewoon dekking zoeken

whaahahahaha dat was blader ok
maar als je naar dit geval kijkt.. die man staat op afstand van een paar voetstappen.. dan ga je toch niet naar dekking zoeken?
mja dat is mijn mening

linkje werkt niet meer :(

Wat adrenaline al niet kan doen he..advocaat had er veel van en zo kon ie door blijven lopen terwijl ie greaakt was. Kort erna viel ie neer....

Weleens de film 'Bowling For Columbine' gezien?

Schitterende docu over Amerika en z'n wapenwetten en sociale drama's. Absoluut een must!
(Kazaa)

haha grapsig filmpje dit he!
Ik denk dat die advocaat het er zelf naar gemaakt heeft, en dat dit zn verdiende loon is. Ik hoop dat hij zn lesje geleerd heeft, de rekel.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven