XXL Nutrition

Afbeelding/pdf rechtzetten na scanne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

z1000

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2008
Berichten
14.889
Waardering
2.500
Lengte
1m85
Vetpercentage
> 50%
Wie o wie kan mij hebben

Ik zoek iets, waarmee ik een gescande afbeelding/pdf kan rechtzetten.

Heb geen zin om photoshop te downloaden. Zoek me al 2 uur helemaal rot.
Verkeer momenteel best in flipmode.

heb al 1 blz uit een boek geknipt, om een afbeelding in het boek recht te scannen:mad:
 
Sla je die dingen op als afbeelding (jpeg) of als pdf? Normaal kan je kiezen hoe je dat opslaat in je scan progje.
Als jpg kan je zelfs draaien met Paint, Windows Picture toestanden enzovoort.

Als pdf: geen idee.

Oh, je kan anders ook een print screen nemen van je pdf en die draaien in Paint of enig ander simpel ding ;) 't Zal er niet zo heel deftig uit zien, maar dan staat het wel al recht.
 
Sla je die dingen op als afbeelding (jpeg) of als pdf? Normaal kan je kiezen hoe je dat opslaat in je scan progje.
Als jpg kan je zelfs draaien met Paint, Windows Picture toestanden enzovoort.

Als pdf: geen idee.

Oh, je kan anders ook een print screen nemen van je pdf en die draaien in Paint of enig ander simpel ding ;) 't Zal er niet zo heel deftig uit zien, maar dan staat het wel al recht.

paint draait alleen met 90 graden. Denk dat TS bedoelt dat de gescande pagina een beetje scheef lag?

En dat zal vast wel kunnen met photoshop? Of anders via photobucket oid online?
 
Sla je die dingen op als afbeelding (jpeg) of als pdf? Normaal kan je kiezen hoe je dat opslaat in je scan progje.
Als jpg kan je zelfs draaien met Paint, Windows Picture toestanden enzovoort.

Als pdf: geen idee.

Oh, je kan anders ook een print screen nemen van je pdf en die draaien in Paint of enig ander simpel ding ;) 't Zal er niet zo heel deftig uit zien, maar dan staat het wel al recht.

in paint kan je alleen 90 of 180 graden toch?. ik scan zowel de scan opslaan als jpg en pdf.
 
Mmmz, draait die alleen 90°? Ik weet dat ik ooit m'n scans recht gekregen heb, maar hoe... Volgens mij was dat een optie in m'n scan progje?
 
paint draait alleen met 90 graden. Denk dat TS bedoelt dat de gescande pagina een beetje scheef lag?

En dat zal vast wel kunnen met photoshop? Of anders via photobucket oid online?

ja idd.
maar photoshop is veel werk. het moet makkelijker kunnen.
 
Heb even snel voor je gekeken maar op photobucket kan het ook niet
 
piratebay kan je alles downloaden man. zo gedaan
 
Ja true geen probleem. Maar moet gewoon simpeler kunnen.
Ben hard aan het rage door PWO.
 
in die rage-tijd had je al 1000 keer photoshop kunnen downloaden en je shit fixen. Zet die download gewoon aan, ga trainen, als je terugkomt is ie klaar en done
 
in die rage-tijd had je al 1000 keer photoshop kunnen downloaden en je shit fixen. Zet die download gewoon aan, ga trainen, als je terugkomt is ie klaar en done

:o

Heb de oplossing gevonden.

Microsft essentials downloaden.

Daar zit die photo gallery bewerking progje in.
 
Voor PDF open je het bestand met Google Chrome, rechter muis dan draaien. Hierna kan je het bestand opslaan bij afdrukken en dan opslaan als pdf.

Voor afbeeldingen gewoon openen met Windows Photo Viewer.
 
je hebt een account aangemaakt om een topic van meer dan 4 jaar oud te bumpen:roflol:?
Dit wil dan ook zeggen dat dit na 4 jaar nog steeds niet werkt en er blijkbaar geen ‘gemakkelijke’ oplossing is. Of hier dan toch niet gezet.
 
Nou, dat is problematisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven