XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Bezoekers in dit topic

Realmenno

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2010
Berichten
199
Waardering
20
[Afbeelding niet meer beschikbaar]





Groningen- Ajax eerste wedstrijd v/h seizoen.

el hammie 2 x gescoord. Net Groningen er weer eentje ingeprikt gaat nog spannend worden de laatste 25 minuten.
 
netjes van mounir hoor gelijk 2 goals
 
Je hebt er alleen weinig aan 2-2 :(
 
Zoiets verdoet gewoon de rest van je weekend..
 
dusssssssssssss
 
afgelopen. Goddomme weer 2 punten achter op PSV meteen weer. Altijd hetzelfde gezeik.
 
En de eindstand is?
 
Het is weer eens een k*tstart van het nieuwe seizoen. Zo gaan we geen kampioen worden. :(
 
*****zooi altijd hetzelfde gezeik in de eerste seizoenshelft , ze geven die 2-0 voorsprong gewoon weg. 2-2
 
potverdomme, mijn weekend is naar de klote zo.
gadverdamme.
 
take it easy het is net pas begonnen ajax komt heus terug
 
Zo ajaxsupporters, PSV dan kampioen? Want ja, een gelijkspel op de eerste speeldag, dat speelt nog lang door in hun hoofdjes, ofniet?! Met jullie grote mond!

netjes van mijn club feyenoord, cabral is een beest !!! :D

FR1908 (L)
 
Zo ajaxsupporters, PSV dan kampioen? Want ja, een gelijkspel op de eerste speeldag, dat speelt nog lang door in hun hoofdjes, ofniet?! Met jullie grote mond! netjes van mijn club feyenoord, cabral is een beest !!! :DFR1908 (L)

Dit topic is niet voor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo ajaxsupporters, PSV dan kampioen? Want ja, een gelijkspel op de eerste speeldag, dat speelt nog lang door in hun hoofdjes, ofniet?! Met jullie grote mond!

netjes van mijn club feyenoord, cabral is een beest !!! :D

FR1908 (L)

Hallo Feyenoorder, is de doelstelling al opgeschroefd naar de eerste 5, of gewoon weer linker rijtje?
 
Dit topic is niet voor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:sukkeltje:

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Hallo Feyenoorder, is de doelstelling al opgeschroefd naar de eerste 5, of gewoon weer linker rijtje?

eerste 5 is doelstelling ja .. net als vorig jaar ;)
 
Kom dan niet hier stoer doen met je failliete clubje.
 
kijken julli via eredivisie , want ik kan die wedstrijden niet zien enkel om 7 uur samenvatting
 
Eredivisie live voor uit en voor thuis een seizoenkaart.
 
Back
Naar boven