XXL Nutrition

Afellay haalt uit naar PSV-directie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tsja, als je het zo stelt dan rijst bij mij de vraag: welke zijn schaarsers? mensen met de kwaliteiten van Reker of Affelay? Ik ga voor die laatste.

Ik ook, maar Jan Reker is ook een vrij slechte directeur, het gaat iig de laatste maanden behoorlijk slecht. Geeft ook goed aan wat voor een amateuristisch ''bedrijf'' Psv eigenlijk is, in het bedrijfsleven had zo'n kneus der allang uitgelegen.

Het ging ook niet zozeer om Jan Reker, maar meer om de verantwoordelijkheid die Afellay draagt en die Jan Reker draagt, dat verschil ligt vrij ver uitelkaar.
 
Ik ook, maar Jan Reker is ook een vrij slechte directeur, het gaat iig de laatste maanden behoorlijk slecht. Geeft ook goed aan wat voor een amateuristisch ''bedrijf'' Psv eigenlijk is, in het bedrijfsleven had zo'n kneus der allang uitgelegen.

Het ging ook niet zozeer om Jan Reker, maar meer om de verantwoordelijkheid die Afellay draagt en die Jan Reker draagt, dat verschil ligt vrij ver uitelkaar.

Daar doelde ik uiteraard ook op. Maar daarom verdient Affelay z'n knaken juist nog meer. Het is een goed presterend onderdeel van een organisatie. Er valt op zijn salaris niets af te dingen. Zeker als je kijkt naar de bedragen die in zo'n voetbalclub omgaan. En dan kijkt naar de bijdrage die hij daarin heeft.
 
Daar doelde ik uiteraard ook op. Maar daarom verdient Affelay z'n knaken juist nog meer. Het is een goed presterend onderdeel van een organisatie. Er valt op zijn salaris niets af te dingen. Zeker als je kijkt naar de bedragen die in zo'n voetbalclub omgaan. En dan kijkt naar de bijdrage die hij daarin heeft.

Het ging ook niet om het salaris van Afellay, maar om zijn werkzaamheden.

Op zijn salaris is zeker niets af te dingen, vergeleken met salarissen die tegenwoordig in het voetbal worden verdiend, maar dan moet hij niet gaan klagen dat hij meer vakantie wil. ;)
 
Ach, al met al staat hij wel 6 dagen per week op het veld. Constant met de druk om te presteren. Daarnaast heeft hij tal van nevenverplichtingen. Ik vind dat hij zeker niet hoeft te klagen over zijn leven, want het is droom van iedere jonge jongen. Maar, dat hij het af en toe fysiek en zeker mentaal zwaar heeft kan ik begrijpen. Zijn wens om een extra weekje vakantie na een zware zomer (spannende competitie, EK) vind ik niet onredelijk en kan best ingewilligd worden.

Maargoed, zoals gezegd, zonder EK hebben die jongens echt niet zo'n zwaar seizoen volgens mij. Als ik kijk naar spelers uit de NBA (basketball), die spelen 82 wedstrijden van november tot maart. Playoff teams kunnen daarna wel tot 34 wedstrijden extra spelen tot mei. Dat zou betekenen dat de kampioen 116 wedstrijden speelt in zeven maanden (mits alle playoff wedstrijden met 4-3 gewonnen worden). En tussen de wedstrijden door ook gewoon nog trainen, omgaan met de pers en andere nevenactiviteiten. Dát is pas zwaar.

En dan zijn er nog mannen die de Olympische spelen meedoen ook.
 
Tractortje said it all!
 
Nounou, hoevaak heeft affelay gespeelt op het EK? En mentaal moe... Rot gauw op. Echt weer een PSVer... :roflol:
 
Misschien wint Ajax dan komend seizoen wel, ik hoop het want jaar na jaar na jaar die kampioensviering hier in Eindhoven, daar word ik toch wel moe van hoor :D
 
Nounou, hoevaak heeft affelay gespeelt op het EK? En mentaal moe... Rot gauw op. Echt weer een PSVer...

yep net als Robben ook altijd snel pijntjes.
 
Back
Naar boven