AndroidHealthClinic

afgevallen in mijn gezicht.. zo lelijk! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
922
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Dames!

ben al flink wat tijd aan het trainen, ben ook aardig wat gedaald in vet%. Ben dus veel vet kwijt..allemaal hartstikke goed, maar ik ben flink afgevallen in mijn gezicht.. had al niet zo'n bolle toet en nu is het helemaal een ingevallen bekkie geworden. Ik ben er niet mooier op geworden, vind ik zelf.:(
Maar in mijn bulk periodes kom ik wel aan maar dan niet in mijn gezicht ( natuurlijk niet ) maar juist op de plaatsen waar ik het niet wil ( lees benen en heupen en buik ).:mad:

Wie herkent dit?? en misschien heeft iemand een oplossing ( buiten plastische chirurgie want daar vind ik mezelf nog veel te jong voor )?
 
Pf lucky you, ik krijg direct een blaaskop.
 
Ik heb ook een ingevallen kop. Vervelende is dat het mensen nog opvalt ook.
 
Ik herken het, ben zelf ontzettend vatbaar voor stress. Als ik afval zie je dat het eerst aan mijn gezicht. Maar, maak je niet druk, ik denk dat het voornamelijk tussen de oren zit. Ik zit mijzelf soms ook gek te maken dat ik op bepaalde momenten een 'ingevallen' gezicht heb. Mijn omgeving kan mij dan altijd geruststellen, naderhand kan ik het zelf ook inzien. Zorg wel dat je niet te laag in je vet % zit.

Mocht je continu niet tevreden zijn, er zijn fillers of injectables die het gezicht wat voller maken. Volgens mij niet eens zo een zware ingreep, maar goed, zelf vind ik dit geen goede oplossing.
 
Ik heb ook een ingevallen kop. Vervelende is dat het mensen nog opvalt ook.
ja en dan aan je gaan vragen of het wel goed gaat enzo.. dat je meer moet eten want je wordt zo mager..

grrr
 
Ik herken het, ben zelf ontzettend vatbaar voor stress. Als ik afval zie je dat het eerst aan mijn gezicht. Maar, maak je niet druk, ik denk dat het voornamelijk tussen de oren zit. Ik zit mijzelf soms ook gek te maken dat ik op bepaalde momenten een 'ingevallen' gezicht heb. Mijn omgeving kan mij dan altijd geruststellen, naderhand kan ik het zelf ook inzien. Zorg wel dat je niet te laag in je vet % zit.

Mocht je continu niet tevreden zijn, er zijn fillers of injectables die het gezicht wat voller maken. Volgens mij niet eens zo een zware ingreep, maar goed, zelf vind ik dit geen goede oplossing.

Zit nu op 18 % en wil nog wel dalen.... en hou mijn hart vast voor mijn gezicht.. vooral de kaaklijn wordt zo hoekig..
 
Gewoon ongeluk met genen. Bij sommige mensen gaat het vet het eerste weg waar je het juist niet weg wil hebben, en bij anderen gaat het precies op de goeie plek zitten als ze aankomen.

Afgezien van cosmetische ingrepen kun je er weinig aan doen.

Edit: Trouwens, zodra je met weinig spiermassa onder de 15% gaat zitten wordt het er niet bepaald mooier op. Je hebt echt veel massa nodig om er op 10% ofzo goed uit te zien.
 
Als ik zo onder de 10% zit denkt de helft van mijn familie dat ik een vermageringsziekte heb ofzo :D
 
ja en dan aan je gaan vragen of het wel goed gaat enzo.. dat je meer moet eten want je wordt zo mager..

grrr

Nou inderdaad. Ik moet overal komen eten en als ik niet uitkijk dan komen ze met zakken snoep aanzetten om me dikker te maken :roflol:
 
ja als ik ben afgevallen zegt iedereen ook meteen van smal koppie heb je gekregen.
Tsja ach zo erg kan het toch niet zijn of wel?
 
Kan wel. Bij de meeste niet, maar als je toevallig ongeluk hebt met je genen ga je eruit zien als een lijk terwijl je bijvoorbeeld gewoon nog vet op je buik hebt.
 
ja als ik ben afgevallen zegt iedereen ook meteen van smal koppie heb je gekregen.
Tsja ach zo erg kan het toch niet zijn of wel?

nou, ik word echt niet blij als ik in de spiegel kijk hoor...
 
Ik denk dat je er weinig aan kan doen.

Ik had het ook enorm. leek wel een muisje.
 
pfff, 2 dagen ziek geweest, 3kg afgevallen en heb t gezicht van een lijk
zal wel snel beteren als ik opnieuw iets kan eten...
 
Tja dit is normaal, en bij vrouwen is het meer omdat de mooie ronde vorm net door vet bepaald wordt. Probleem is ook dat je er zo minder jong gaat uitzien. Maar misschien je voeding wat opdrijven samen met je cardio. B12 en zink supplement kan je rode bloedcel/testosteron op peil houden. Het voordeel is dat het vet in het gezicht ook het eerst terugkomt als je weer wat op onderhoud of erboven gaat eten.
 
. Het voordeel is dat het vet in het gezicht ook het eerst terugkomt als je weer wat op onderhoud of erboven gaat eten.

Helaas niet dus.. het kwam heel hard terug op mijn heupen en buik.....:mad:
 
Pics or it didn't happen.
 
Ook zo';n muizenkopje went... :P

Nee het is kiezen tussen of lekker strak en een muizenkoppie of wat minder droog. Helaas niets aan te doen. Maar goed je bent niet altijd kurkdroog.

Ook als je ouder wordt zonder dat je sport verdwijnt het vet wat op je gezicht. Helaas nadelen van het ouder worden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven