Fitness Seller

Afgevallen na 6 weken niet trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DanielTheDev

Novice
Lid geworden
7 jul 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
67kg
Vetpercentage
6%
Hey,

Ik ben nu al 8 maanden aan het trainen geweest in de sportschool en ben hierbij 12kg aangekomen in de eerste 5 maanden (70kg). De laatste 3 maanden heb ik erg veel moeten eten om dit op peil te houden zonder aan te komen.

Hellaas ben ik recentelijk geblesseerd aan bepaalde spieren waardoor dit mijn fitness heeft belemmert voor 6 weken.
Hierdoor heb ik amper trek meer in eten en zit ik al gauw vol bij mijn ontbijt. Toen ben ik weer eens op de weegschaal gaan staan en ben erachter gekomen dat ik nog maar 66.6kg weeg, dat betekent dat ik ongeveer 3.4kg ben afgevallen. Ik heb een beetje zitten kijken op het internet hier over, maar er wordt gezegd dat je in 6 weken amper tot niets aan gewicht kwijt hoort te raken.

Mijn vraag is: hoe kan dit, en hoe vorkom ik verdere gewicht verlies?
 
je hebt toch geen internet nodig om te begrijpen dat als je minder eet dan je onderhoud is, dat je dan afvalt.
en een goede 3 kg is ook niet dramatisch natuurlijk, je eet minder zeg je dus het gewichtsverlies zal vooral te wijten zijn aan maaginhoud en vocht
 
je hebt toch geen internet nodig om te begrijpen dat als je minder eet dan je onderhoud is, dat je dan afvalt.
en een goede 3 kg is ook niet dramatisch natuurlijk, je eet minder zeg je dus het gewichtsverlies zal vooral te wijten zijn aan maaginhoud en vocht
Oké, dat dacht ik al alleen wil ik het graag zeker weten. Bedankt voor de snelle reactie
 
je hebt gewoon een kleine maag, hierdoor heb je het gevoel dat je vol zit. Wat je moet doen is constant blijven eten, gewoon voldrukken, je maag rekt vanzelf op waardoor je telkens meer kan eten. En zoek dingen die weinig volume hebben maar veel kcals, gebruik veel vette saus bij je eten, smeer overal boter op etc. eet bijvoorbeeld elke dag 50g m&m's ofzo.
 
je hebt gewoon een kleine maag, hierdoor heb je het gevoel dat je vol zit. Wat je moet doen is constant blijven eten, gewoon voldrukken, je maag rekt vanzelf op waardoor je telkens meer kan eten. En zoek dingen die weinig volume hebben maar veel kcals, gebruik veel vette saus bij je eten, smeer overal boter op etc. eet bijvoorbeeld elke dag 50g m&m's ofzo.

Wat een bullshit, schaam je je niet nu je dit zelf terugleest?
 
Waar heb je dit gelezen, post eens een link?
 
hoezo bullshit?

Laat ik iemand adviseren om hem zelf vol te proppen met boter, vette saus en snoep nu hij niet kan trainen en herstellende thuis ligt. Daar zullen je hart en bloedvaten blij mee zijn
 
Laat ik iemand adviseren om hem zelf vol te proppen met boter, vette saus en snoep nu hij niet kan trainen en herstellende thuis ligt. Daar zullen je hart en bloedvaten blij mee zijn
Hij vraagt hoe hij dit kan tegen gaan, ik geef hem een oplossing. Verder is het ook een tip voor hem om straks verder te groeien, ik neem aan dat hij zelf wel weet dat zichzelf helemaal volstouwen met junkfood, snoep etc niet de bedoeling is maar als extra kcals. dat gaat hij echt niet merken aan zn hart en bloedvaten :emo:
 
Back
Naar boven