AndroidHealthClinic

Afghan Muscles: Documentaire over Bodybuilding!

Bezoekers in dit topic

michiel4

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2007
Berichten
8.235
Waardering
310
Lengte
1m83
Ik las onlangs nog eens een uitgave van FLEX van een tijdje geleden. Ik had blijkbaar iets over het hoofd gezien want ik las er een artikeltje over een film.

Het gaat om deze film:


Afghan Mucles

TRAILER:
http://www.youtube.com/watch?v=NkbP2EJMdaE

[Link niet meer beschikbaar]

The young men of Afghanistan have discovered the art of bodybuilding. In a country ravaged by war, these men still hold on to their dreams; dreams of muscle, honour and fame – absolute control of the body in a world of chaos.

”Afghan Muscles” is a story about dreams. The dreams we all share, but that are never the same. From the rubbles of Kabul to the skyline of Dubai we follow Hamid on a great journey that will take him accross mountains and through a struggle to honour both his own dreams and his fathers aspirations.

wwagc2.jpg


Nu ben ik nog op zoek naar de volledige film in hoge kwaliteit, iemand die mee helpt zoeken? :)
Het lijkt me een zeer interessante documentaire.
 
Zeker strak....wil ik graag zien.
 
wil ik ook er graag zien
 
Iemand die een beetje handig is met Torrents enzo? Ik ken er namelijk niets van :o
Iemand die hier kan aangeraken? :)
 
over body building wel intressant
maar dan die drama verhaal met die oorlog enzo, maakt de film weer wat minder denk
 
over body building wel intressant
maar dan die drama verhaal met die oorlog enzo, maakt de film weer wat minder denk

:scratch:

Ik vind juist van niet, uit de trailer kan je niet echt afleiden waar ze het meest aandacht zullen aan besteden. Daarom dat ik dringend opzoek ben naar deze film :D
 
:scratch:

Ik vind juist van niet, uit de trailer kan je niet echt afleiden waar ze het meest aandacht zullen aan besteden. Daarom dat ik dringend opzoek ben naar deze film :D

hij is wel de moeite waard om te zien denk :)
 
Wat denken jullie, zou het hoofdpersonage uit deze film AAS gebruiken? :)
Hij heeft het over geldproblemen dus veel AAS zal hij wel niet kunnen kopen...of heeft hij geldproblemen door AAS te gebruiken :eyebrow:
 
Iemand die een beetje handig is met Torrents enzo? Ik ken er namelijk niets van :o
Iemand die hier kan aangeraken? :)

Niet zo moeilijk hoor, enige wat je nodig hebt is een Torrent programma. Ik raad je BitComet aan (makkelijk via google te vinden). Dan ga je naar een torrent site bijv Mininova (kun je ook vinden via google) en dan zoeken naar de torrent die je wilt en downloaden via BitComet :) (tip: de documentaire staat op Mininova)
 
Ben benieuwd,mijne is al aan het downe
 
wel allemaal beetje uploaden he
 
Netjes hoe het contrast wordt gelegd tussen oorlog en bodybuilding
 
over body building wel intressant
maar dan die drama verhaal met die oorlog enzo, maakt de film weer wat minder denk

In a country ravaged by war, these men still hold on to their dreams; dreams of muscle, honour and fame – absolute control of the body in a world of chaos.

denk dat het juist interessant is om je dromen waar te maken in een land als afghanistan(oorlog, armoede)

OT:

heb net gezocht naar een torrent kon nix vinden...:(
 
Niet zo moeilijk hoor, enige wat je nodig hebt is een Torrent programma. Ik raad je BitComet aan (makkelijk via google te vinden). Dan ga je naar een torrent site bijv Mininova (kun je ook vinden via google) en dan zoeken naar de torrent die je wilt en downloaden via BitComet :) (tip: de documentaire staat op Mininova)

ok thx heb ben nu ook aan et downloaden:)
 
Wat denken jullie, zou het hoofdpersonage uit deze film AAS gebruiken? :)
Hij heeft het over geldproblemen dus veel AAS zal hij wel niet kunnen kopen...of heeft hij geldproblemen door AAS te gebruiken :eyebrow:

denk it wel, die pillen kosten daarzo geen drol
 
Back
Naar boven