Fitness Seller

Afghan Muscles: Documentaire over Bodybuilding! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

schiet goed op zeg 0,2 kb/sec:mad:
 
Iemand al gekeken? :)
Bij mij zal het nog even duren...zo'n 4 uur nog :D
 
downloaden duurt wel erg lang....
80 kb ps :S
 
interessant
 
Laatst bewerkt:
Wel blijven seeden!
 
Geen links naar films dat is tegen de regels.
 
Links naar trainingsfilms.. denk dat een film als dit wel door de vingers word gezien ;)

Origineel gepost door BlaqPoet
Citaat:
Origineel gepost door The Rock
Hey,
Graag niet meer topics aanmaken met downloadbare films. Je vorige topic was niet
zonder reden verwijderd. Wij zien liever niet dit soort illegale handel op DBB.
Bedankt.
Jim.
Waarom bestaat er dan een muziek download topic? of een software download topic als ik het vragen mag.
Blaq
The Rock
Dat ligt anders, we willen vooral op gebied van films 1 lijn trekken, aangezien er vaak ook bodybuilding films worden gepost in zulke topics. Onze boardsponsors verdienen hier hun boterham mee en willen dit soort dingen dan natuurlijk niet zien.
 
Ik denk dat deze wel buiten het bootje van de meeste dan wel niet alle boardsponsors valt.. Dus ze zullen er niet echt moeilijk over gaan doen..
 
Ik had een film topic aangemaakt met Films, die niets met bodybuilding te maken hadden.

Als dat niet mag, dan mogen films over BB helemaal niet ;)
 
Ik had een film topic aangemaakt met Films, die niets met bodybuilding te maken hadden.

Als dat niet mag, dan mogen films over BB helemaal niet ;)

Ok laten hier even verder op in gaan.. Was het een directe DL link of ook een BT?
 
Wat maakt dat uit?

Ja.

Als je een link aanbied waarbij je DIRECT een film zou laten kunnen downloaden bied jij die film aan. Bij BT is dat niet het geval.. Maar ik kan het ook mis hebben en ze zoiets hier niet willen.. :D
 
Ze willen gewoon helemaal geen films, want in muziek/software topic worden de meeste dingen ook direct aangeboden :P
 
Back
Naar boven