MuscleMeat

Afhaal Chinees invriezen? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.093
Waardering
8.202
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Misschien een hele rare vraag, maar ik vraag me af of je chinees eten kunt invriezen? Heb even gegoogeld, maar een echt specifiek antwoord van mensen met ervaring te vinden...

Vaak zijn die weekmenu's best leuk voor de prijzen, maar 9/10x te veel voor 1 of 2 personen. Ik vroeg me dus af, zou je bami/ nasi/ sate / tjap tjoy/ babi pangpang etc kunnen invriezen? Iemand ervaring mee? Thankss!!
 
Misschien een hele rare vraag, maar ik vraag me af of je chinees eten kunt invriezen? Heb even gegoogeld, maar een echt specifiek antwoord van mensen met ervaring te vinden...

Vaak zijn die weekmenu's best leuk voor de prijzen, maar 9/10x te veel voor 1 of 2 personen. Ik vroeg me dus af, zou je bami/ nasi/ sate / tjap tjoy/ babi pangpang etc kunnen invriezen? Iemand ervaring mee? Thankss!!
gaat gewoon, smaakt na de microgolf nog prima. Wij vriezen het ook vaak in. Zeker bij de dingen die in saus zitten proef je weinig verschil
 
Ja kan wel, doe dat vrij vaak.
 
Wij aten altijd tussen de middag de chinees van de vorige avond op. Vond het dan ook het lekkerst smaken. Gewoon in de koelkast zetten. Beste is een terugkoeler. Invriezen weet ik niet.
 
kan zeker wel hoor, nasi en bami kun je na ontdooien lekker opbakken, is lekkerder zelfs
sate, babi pangpang en dergelijke opwarmen in een pannetje wat weer in een pannetje kokend water staat.
 
Bedankt allemaal! Binnenkort eens proberen! Nogmaals thanks <3
 
Kan prima. Kliekjes invriezen geen probleem. Meestal plak ik er een labeltje op met inhoud en datum, want onthouden werkt bij mij niet.
Hier wat tips:
 
Back
Naar boven