MuscleMeat

Aflevering HUMAN STEROIDS op National Geographic Channel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

allemaal heel stoer reageren op de negatieve bijwerkingen v AAS
maar wil jullie wel es zien dan als jullie daadwerkelijk slachtoffer worden v 1 van die bijwerkingen, es zien of jullie dan nog altijd zo'n grote bek opzetten..
(tis wetenschappelijk aangetoond dat reeds aanwezige tumoren in het lichaam tot 20 keer sneller kunnen groeien door AASgebruik)

Er ook zoiets als neutraal reageren en naar de data zelf kijken ipv wat mee lopen lullen hoe (on)veilig as wel zijn.

Waar je het over hebt is echt een niche-onderzoek.
Eens je al een kwaadaardige tumor hebt en weet dat je het hebt dus stoppen met as he...
 
het moment waarop hij de spuit met vit-b12 erin ramde was er wel wat over ja,met zo'n deuntje waarbij het bleek dat ie elke second kon doodvallen
 
Er ook zoiets als neutraal reageren en naar de data zelf kijken ipv wat mee lopen lullen hoe (on)veilig as wel zijn.

jij weet natuurlijk of ik lul of niet..
jij kent mij persoonlijk en je weet natuurlijk dat ik nix v as en zn neveneffecten afweet..
 
Moet ik een bundeling van Sisevano's z'n posts maken? Voor de nabestaanden.
 
ok nu het is ook weer mooi geweest met al die steroid filmpjes. Jezus man hoe vaak zijn die dingen al niet gepost. Doe eens eerst wat searchen voordat je een topic aanmaakt.
 
Ik heb de docu gisteren gezien. Erg opgezet allemaal ( DUUUN DUUN DUUUUUUUHHH idd :p). Ook vielen mij een paar foutjes op. Zo was uit onderzoek gebleken dat 5% van de gebruikers agresief werd van anobolen, daarna vertelde een doctor dat dit 1/5 was ( 20% dus:scratch:). Maar de gevaren van het gebruik ( al bekend maar toch) waren wel indrukwekkend..

Toch waren diegene die ze lieten zien meer uitzonderingen op de regel. De "modale" anabolen gebruiker zal naar mijn idee heus niet zozeer onderuit gaan mits hij weet waar hij mij bezig is. Niet iedereen spuit zich 5 jaar achter elkaar helemaal vol met as ( tot wel 6000 mg per dosering zoals ze vertelden in het programma :eek:).
 
ok nu het is ook weer mooi geweest met al die steroid filmpjes. Jezus man hoe vaak zijn die dingen al niet gepost. Doe eens eerst wat searchen voordat je een topic aanmaakt.
Is dit kritiek op mij?
Djeezus man, ik post gewoon het feit dat er een docu is verschenen op National... Channel! Ik wil gewoon eens de meningen van de mensen horen, is dat zo een probleem, mag ik daarom geen topic opstarten? Haha, écht kortzichtig van je!
 
Ik heb de docu gisteren gezien. Erg opgezet allemaal ( DUUUN DUUN DUUUUUUUHHH idd :p). Ook vielen mij een paar foutjes op. Zo was uit onderzoek gebleken dat 5% van de gebruikers agresief werd van anobolen, daarna vertelde een doctor dat dit 1/5 was ( 20% dus:scratch:). Maar de gevaren van het gebruik ( al bekend maar toch) waren wel indrukwekkend..

Toch waren diegene die ze lieten zien meer uitzonderingen op de regel. De "modale" anabolen gebruiker zal naar mijn idee heus niet zozeer onderuit gaan mits hij weet waar hij mij bezig is. Niet iedereen spuit zich 5 jaar achter elkaar helemaal vol met as ( tot wel 6000 mg per dosering zoals ze vertelden in het programma :eek:).
Dat was maar een voorbeeld hé gast.
Die 6000mg Testo dat sommigen erin spuiten doet niet iedereen, dat is waar.
 
Jaja snap ik wel hoor :D. Maar toch te ziek dat iemand zich het hondervoudige van zijn eigen test naar binnen spuit. Vragen om problemen, problemen die vervolgens weer mooi getoond kunnen worden in een documentaire waar vooral mensen naar kijken die boordevol vooroordelen zitten over as.

Maar er zat gelukkig genoeg eerlijke info in de documentaire, en t was niet een en al anti-as propaganda. Maar t opgezette amerikaanse tintje aan de docu beviel mij niet zo...
 
Is dit kritiek op mij?
Djeezus man, ik post gewoon het feit dat er een docu is verschenen op National... Channel! Ik wil gewoon eens de meningen van de mensen horen, is dat zo een probleem, mag ik daarom geen topic opstarten? Haha, écht kortzichtig van je!

flikker toch op :rolleyes:
Je wilt mening horen van andere mensen en dan kom je alleen met de vraag of iemand dat gezien heeft. Wat voor mening moeten ze daar over gegeven? Blijkbaar heb je zelf geen eens een mening erover. En dan nog kon je searchen, want er zijn daar genoeg topics en meningen over geweest. Wie is er nou kortzichtig...
 
Prachtig, al die lulletjes hier die op de bres gaan voor een stukje informatievoorziening..

Ik GeBrUiK AASsszzz DuS EcHt WeL VeRanTRwooRddzz WeEt Je...

Kukishu..gaat ie?
 
Kun je bij anabolen gebruik dan ook spreken van verantwoord gebruik vraag ik me af?
Je kunt de risico's toch nooit inschatten, dus hoe wil je dan verantwoordelijk gaan gebruiken?

Ik houd t lekker naturel, ook al kan ik nooit uitsluiten dat ik het ooit zal doen.
Ben nu pas 19 dus waar heb ik t ook over :p..
 
flikker toch op :rolleyes:
Je wilt mening horen van andere mensen en dan kom je alleen met de vraag of iemand dat gezien heeft. Wat voor mening moeten ze daar over gegeven? Blijkbaar heb je zelf geen eens een mening erover. En dan nog kon je searchen, want er zijn daar genoeg topics en meningen over geweest. Wie is er nou kortzichtig...

Nou nou nou....beetje lief zijn voor ekaar he. :P
 
Pffffff! happy naturel....:p
Anders zou ik ook zenuwachtig worden!;)
 
Ik heb het niet gezien maar wie spuit er nu 6000 mg ineens? Dat is wel redelijk ziek :p En depressie door aas en daardoor zelfmoord, is ook weer flauwe kul. (hoevelen plegen zelfmoord zonder ooit aas gezien te hebben). En je wil niet weten hoeveel mensen kanker hebben zonder ooit aas gebruikt te hebben. Fijt is dat ze nooit kunnen aantonen dat het daadwerkelijk daarvan komt! Dat het slecht is voor het hart neem ik aan (vermits er zovelen sneuvelen de laatste tijd), zeker door de inwerking op je goede en slechte cholesterol. Maar dat kan je mischien ook zeggen van de levensstijl in het algemeen, er zijn er die denken dat ze GEEN vet mogen eten enz, zo een dieet is ook gezond. Kortom, ik ben er ZEKER van dat je er verantwoordelijk mee om kan gaan en dat het dan normaal geen problemen geeft.
 
Ik heb het niet gezien maar wie spuit er nu 6000 mg ineens? Dat is wel redelijk ziek :p En depressie door aas en daardoor zelfmoord, is ook weer flauwe kul. (hoevelen plegen zelfmoord zonder ooit aas gezien te hebben). En je wil niet weten hoeveel mensen kanker hebben zonder ooit aas gebruikt te hebben. Fijt is dat ze nooit kunnen aantonen dat het daadwerkelijk daarvan komt! Dat het slecht is voor het hart neem ik aan (vermits er zovelen sneuvelen de laatste tijd), zeker door de inwerking op je goede en slechte cholesterol. Maar dat kan je mischien ook zeggen van de levensstijl in het algemeen, er zijn er die denken dat ze GEEN vet mogen eten enz, zo een dieet is ook gezond. Kortom, ik ben er ZEKER van dat je er verantwoordelijk mee om kan gaan en dat het dan normaal geen problemen geeft.


Je kunt inderdaad wel zoveel mogelijk risico's uitsluiten door er verantwoord mee om te gaan, dat neem ik graag van je aan. Als je weet waar je mee bezig bent en een goede discipline hebt geeft het in 99% van de gevallen geen problemen, daarin wil ik je wel gelijk geven.

En die jongen die zelfmoord pleegde: Hij zal zich ongelukkig hebben gevoeld in de maanden erna, het is toch zo dat je lichaam zelf nauwelijks testosteron aanmaakt na een kuur.. Daar wordt je echt wel depri van. Maar daar kun je toch iets tegen doen: nakuren?
 
ik vind het een klote documantaire, ze vertellen te weinig over hoe steroide werkt enzo,

tis alleen maar nieuwsberichten en gare abusers enzo...

ik heb geen slecht beeld gekregen van anabole steroïde door deze docu, ik ben nog steeds van plan zelf te gebruiken na mijn 21ste dus...
 
jongens rustig,jullie lijken wel allemaal steroidegekte te hebben.De helft gebruikt hier niet eens chill gasten,tis te mooi weer om ruzie te maken,heeft echt geen zin.
 
Ja was een leuke documentaire, een beetje anti-anabolica getint maar ja, wat verwacht je van zo'n programma. Ze kunnen het moeilijk gaan aanprijzen he :p
En al die mensen wat het loodje hebben gelegd hierdoor hadden anabolen over LANGE tijd gebruik (gelijk die Michalik, 12 jaar lang!)
 
Ik ben er zeker mee eens dat er heel veel schade te voorkomen is als je weet waar je mee bezig bent. Maar het ding waar ik nog angst voor hem is stel dat je het nu gebruikt. wat doet het in stilte. Zorgt het ervoor dat jij bijvoorbeeld 20 jaar eerder een hartaanval krijgt. Kun je zeggen van ja boeiend dan ben je toch al oud. Maar heb weinig zin om dat al op me 50ste te hebben ofzo.

Blijf voorlopig naturel. In de toekomst zal ik vast wel eens wat proberen maar wil eerst overal het fijne van weten.
 
Back
Naar boven