Fitness Seller

Afscheid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wanna

Competitive Bodybuilder
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2013
Berichten
1.615
Waardering
1.329
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Het lijkt erop dat mijn tijd erop zit. Het spijt me gabbers ik heb mij weer eens niet kunnen gedragen.

Ik zie graag jullie reacties tegemoet vanuit de “geen account rol” op dit topic.

Bedankt voor de leuke tijd ThaWasteland Spambod Camelus BB_ Robin Big Rob @bigchungus @sanca en meer. Jullie waren wel mijn matta fakkas.


Het gaat jullie goed, mijn tijd zit er nu echt op
 
Op deze manier werk je jezelf net in de nesten, besef je dat nou echt niet?

Onder het beleid van Ericr had je er een paar maanden geleden al uitgelegen, ik heb een paar keer je ban tegengehouden maar je blijft gewoon verder gaan, wat denk je dat er dan gebeurd?
 
  • Love
Waarderingen: 3XL
Zou je beter niet low profile houden, na tijd gaan er strafpunten er terug vanaf maar anders:wave2:
 
proxy account al aangemaakt?
 
Wat een gedoetjes allemaal
 
Tot ziens, ken je verder niet maar ik kon je posts vaak wel waarderen :D
 
Tot ziens, ken je verder niet maar ik kon je posts vaak wel waarderen :D

Oude tijden herleven en soms lijkt het een reïncarnatie van een lid dat iemand reeds vele jaren voor is gegaan. Alleen die grens blijkt maar weer flinterdun, daar zou Wanna natuurlijk wel de hand in eigen boezem mogen steken.

Ah well it was fun while it lasted and it ain’t till it’s over :)
 
Ken wanna verder niet, maar hij leest een beetje als iemand die graag op knopjes drukt om te kijken of hij iemand over de zeik kan krijgen, door te schofferen. Persoonlijk vind ik dat niet echt grappig, het is idd een dunne lijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven