AndroidHealthClinic

Afscheid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Later, oprotten met dat pest gedrag. Word hier ook als nieuweling misbruikt door meatheads die denken een monopoly te hebben op dit forum met hun tientallen troll accounts om hun eigen fabeltjes te liken. Ik ben vandaag benen gaan trainen in de voormiddag en erna boodschappen gedaan. Grappig om te zien dat die mensen ondertussen al 30 posts hebben behaald.
Best wel sneu.
 
Zegt het iets over Wanna of over de lange tenen en het slechte relativeringsvermogen van anderen.
 
Later, oprotten met dat pest gedrag. Word hier ook als nieuweling misbruikt door meatheads die denken een monopoly te hebben op dit forum met hun tientallen troll accounts om hun eigen fabeltjes te liken. Ik ben vandaag benen gaan trainen in de voormiddag en erna boodschappen gedaan. Grappig om te zien dat die mensen ondertussen al 30 posts hebben behaald.
Best wel sneu.
Ik ben rond 11:00 wakker geworden en lig nog steeds in bed
 
Je groeit toch tijdens het rusten?
 
Zegt het iets over Wanna of over de lange tenen en het slechte relativeringsvermogen van anderen.
Geen idee, heb ik niet genoeg context voor, ken hem verder niet, zie alleen zijn replies in de topics die ik volg en die zijn over het algemeen “prikkelend” of provocerend zoals Hillr aangeeft. Ik negeer dat persoonlijk gewoon, maar kan er stiekem ook niet om grinniken achter mijn scherm, het is nét iedere keer een stapje té ver.
soms heeft die misschien wel een punt, maar altijd met gestrekt been gaat je een keer opbreken toch?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • Love
Waarderingen: ACE

Ik moet er echt van huilen
 
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven