MuscleMeat

Afscheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Vrienden, dit is misschien de laatste dag dat ik hier zit... Daarom dat ik afscheid wil nemen. Ik heb net de laatste waarschuwing voor een ban gekregen omdat ik een gedicht (de stille stadsnomaden) had gepost. Moest ik geband worden, nog veel succes bij het trainen allemaal!
 
Eeeh oke Houdoe dan maar en hetzelfde...

Maar misschien moest je maar geen gedichten meer posten, of allemaal in thread.... maja van de andere kant... Er zullen maar weinig mensen hier geintresseerd zijn in gedichten. Het is tenslotte ook een BB forum... Nou ja in iedergeval succes meneertje, en hopelijk tot weerziens.
 
Dat is jammer, je bracht toch wel wat humor toe aan het bord. Dat je een waarschuwing krijgt over steeds gedichten posten is toch iets wat te verwachten is na de andere keren dat er over werd gesproken. Misschien beter om hier geen gedichten te posten? Kijk in de sectie hoeft het niet bb gerelateerd te zijn om iets te posten en ze laten toch best wel wat toe, als het echter geen of onvoldoende waarde heeft voor het board zullen ze toch laten weten, dan is de zaak hoe je erop reageerd. Blijf je toch dezelfde dingen posten ja dan kun je zo'n reactie op den duur verwachten.

Gewoon geen gedichten meer posten (of allen in een thread) en je kunt voor de rest weer je gang gaan. Er zullen toch wel andere forums zijn mocht je perse een gedicht willen posten? Zou zonde zijn als je je verblijf beeindigd voor wat gedichtjes toch?
 
Ok ik heb me voorgenomen er geen meer te plaatsen, maar wat gebeurt er nou als ik dronken ben en het in mijn hoofd krijg om toch een boel gedichten te plaatsen?
1X per maand drink ik, dus binnen 2 weken is het weer zo ver!!
 
Huh, maar Oli, jouw gezwats was tenminste grappig, ik ken types noem geen namen (****isto) die hebben helemaal niks nuttigs te melden. jammer, speetahs jongen.
 
Floyd, ben je niet geinteresseerd in spinning, KT en fietsen?
 
Originally posted by Olimantado
Ok ik heb me voorgenomen er geen meer te plaatsen, maar wat gebeurt er nou als ik dronken ben en het in mijn hoofd krijg om toch een boel gedichten te plaatsen?
1X per maand drink ik, dus binnen 2 weken is het weer zo ver!!
Gevaarlijk..wat gebeurd er als je achter stuur kruipt en iemand dood rijd? Tja als je zo gaat redeneren. Niemand wil je hier weg, je bent (soms :)) een leuke aanvulling voor dit board. Maar probeer je ergens aan de regels te houden, als we afspreken van niet meer gedichten te posten dan moet je even later niet opnieuw beginnen...
 
@ BOS....

Whehehe, jij bent wel een smartass, heel goed gezien ja..... Oow, en voor de duidelijkheid, nee ik heb een afkeer gekregen van fietsen, spinning, KT, en ben een meer overtuigend automobilist en roker geworden....

:D

Maar je hoeft niet met iedereen door 1 deur te kunnen...
 
Originally posted by Floyd
.... Maar je hoeft niet met iedereen door 1 deur te kunnen ....

:D Kan er af en toe niet eens alleen door ;) :D

Groet Smalluser :thumb:
 
eyyy gedichten zijn FUN JOH hehehe
 
Eigenlijk mocht het nog, maar dan in 1 thread, heb ik in begin ook gezegd..maar hij poste telkens een nieuwe thread voor elk gedicht...
 
Ik zou het spijtig vinden Oli moest je vertrekken.. Laat die gedichten toch, misschien kun je je afreageren door artikels te schrijven en ze in het artikelgedeelte te plaatsen..

Goed ID niet??
 
goed idee, maar het zou wel frustrerend zijn zoveel tijd in een artikel te steken en het dan verwijdert zien worden!
 
Als het over bodybuilding of gerelateerde zaken gaat zal niemand het verwijderen.
 
Ik ga er zodadelijk een posten, ik heb zojuist mn klein bescheiden artikeltje af...
 
Ik ga er zo meteen eentje schrijven!
 
Oli toch niet zoiets als:

Bodybuilding is buitenaards

Bodybuilding is eigenlijk ontstaan door toedoen van de planeet Naburu en haar bewoners, de eerste bodybuilder was gestuurd om hier een kolonie ..etc etc... :D
 
Back
Naar boven