AndroidHealthClinic

Afslank eiwit - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sneller afslanken met Afslank Eiwit! Elke shake Afslank Eiwit geeft je veel extra bouwstoffen, vitamines en mineralen, onderdrukt het hongergevoel doordat het je bloedsuikerspiegel op peil houdt, versterkt je spieren door de hoogwaardige eiwitten en stimuleert de vetverbranding door toegevoegde L-Carnitine!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak Chocolate Coconut Bounty.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's ochtends een shake als ontbijt, smiddags een shake ipv een boterham en na de training een shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De levering was binnen 24 uur en ik kreeg er een gratis shakebeker bij.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft mij geholpen om af te vallen, het is niet duur, lekker en makkelijk te gebruiken en om mee te nemen onderweg.

Mijn review:

Ik heb twee maanden lang de afslank eiwitten van Body en Fitshop gebruikt. Voor mij was het een ideale vervanger voor mijn ontbijt en lunch. Het werkte beter dan andere manieren die ik gebruikte om af te vallen, omdat ik door de shakes ook minder trek kreeg.
De shakes werkte net als de gewone Whey perfection voor na de training, alleen deze shakes hebben ook nog eens geholpen om af te vallen.

2210fd52f35ab44c9b402d0874c0b2a5.jpg
 
Dank je, voor de review!:) Afslank Eiwit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik had zo'n sample hiervan. had hem met de blender met water gemixed. dan schuimt het echt heel goed. gewoon lang genoeg blenden haha. heerlijk. had chocolate milkshake
 
Hoeveel kg's ben je verloren?
 
Bij ons op de website nog bijna 600 reviews!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom is Afslank Eiwit zo doeltreffend:
-Past in elk low carb- en eiwitdieet
-Hoogwaardig eiwit met toegevoegde vitamines en mineralen
-Afvallen zonder spierverlies
-Stimuleert gebruik lichaamsvet voor energie
-Spierherstel na training/sporten- vetvrije spieren
-Onderdrukt het hongergevoel doordat het je bloedsuikerspiegel op peil houdt
-Stofwisseling blijft optimaal
-Helpt het gevreesde Jojo effect te voorkomen
-105 Kcal per shake
-Ingrediënten verhogen de vetverbranding
-Afslank Eiwit kan door dames en heren gebruikt worden
-Heerlijke Milkshake smaken
 
Client van mij gaat er nu op. Heeft in 7weken 10kg verloren!
Natuurlijk met een dieet en veel cardio als ondersteuning, maar de afslank eiwit was een goede maaltijdvervanger.
Werd wat dikker waardoor hij langer vol zat.

Heb nu ook 2kg aan mijn vriendin kado gedaan.
Ze hoorde verhaal van die client en zij wilde er ook 1 :D

2 happy customers ;)
 
Client van mij gaat er nu op. Heeft in 7weken 10kg verloren!
Natuurlijk met een dieet en veel cardio als ondersteuning, maar de afslank eiwit was een goede maaltijdvervanger.
Werd wat dikker waardoor hij langer vol zat.

Heb nu ook 2kg aan mijn vriendin kado gedaan.
Ze hoorde verhaal van die client en zij wilde er ook 1 :D

2 happy customers ;)

Thanks! Mooi compliment:) Welke smaak Afslank Eiwit heb je kado gedaan aan je vriendin? We krijgen ook veel complimenten over de smaken.
 
Als ik door mijn emmer Perfection ben met een paar weken wil ik hier ook op overstappen als ondersteuning voor in de cut. Heb een paar samples gehad en verbaasde me erover hoe verzadigend ze waren op de maag. Ben benieuwd :)
 
Als ik door mijn emmer Perfection ben met een paar weken wil ik hier ook op overstappen als ondersteuning voor in de cut. Heb een paar samples gehad en verbaasde me erover hoe verzadigend ze waren op de maag. Ben benieuwd :)
Afslank Eiwit is een heel leuk en goed product om af te vallen. Weet zeker dat deze je heirbij gaat helpen voor een goed resultaat.
 
Geeft het je echt een vol gevoel? Wil namelijk binnenkort weer gaan cutten en dan deze nemen icm dexaprine van jullie :)
Hoog % eiwitten zag ik namelijk, i like that :D
 
Geeft het je echt een vol gevoel? Wil namelijk binnenkort weer gaan cutten en dan deze nemen icm dexaprine van jullie :)
Hoog % eiwitten zag ik namelijk, i like that :D

Ja, na een shake Afslank Eiwit heb je lang een voldaan gevoel. Dat zit zeker goed:)
 
Ik kan beamen dat dit een uitstekend en misschien zelfs wat ondergewaardeerd product is, ik geef niet snel een 10, maar dit komt heel dicht in de buurt. Voor zowel mannen als vrouwen ideaal tijdens het cutten, maar eigenlijk ook buiten de cut een prima bron voor langzaam eiwit. Geen hype, gewoon een basic voedingssupplement dat werkt en vooral het leven een stuk makkelijker maakt. Als er een prijs voor supplement van het jaar zou bestaan, dan zou ik deze nomineren.
 
Ik kan beamen dat dit een uitstekend en misschien zelfs wat ondergewaardeerd product is, ik geef niet snel een 10, maar dit komt heel dicht in de buurt. Voor zowel mannen als vrouwen ideaal tijdens het cutten, maar eigenlijk ook buiten de cut een prima bron voor langzaam eiwit. Geen hype, gewoon een basic voedingssupplement dat werkt en vooral het leven een stuk makkelijker maakt. Als er een prijs voor supplement van het jaar zou bestaan, dan zou ik deze nomineren.

Wow! Dat zijn hele mooie complimenten. Dank je:)
 
Ik kan beamen dat dit een uitstekend en misschien zelfs wat ondergewaardeerd product is, ik geef niet snel een 10, maar dit komt heel dicht in de buurt. Voor zowel mannen als vrouwen ideaal tijdens het cutten, maar eigenlijk ook buiten de cut een prima bron voor langzaam eiwit. Geen hype, gewoon een basic voedingssupplement dat werkt en vooral het leven een stuk makkelijker maakt. Als er een prijs voor supplement van het jaar zou bestaan, dan zou ik deze nomineren.

Zo en dat van Big-T! Nu ga ik hem zeker weten bestellen haha :D
 
Zo en dat van Big-T! Nu ga ik hem zeker weten bestellen haha :D

Hij heeft wel gelijk.. Gewoon een hele goede aanvulling op je voedingsschema. Je pakt je snelle- en langzame eiwitten in 1 shake;)

Eldert
 
Hij heeft wel gelijk.. Gewoon een hele goede aanvulling op je voedingsschema. Je pakt je snelle- en langzame eiwitten in 1 shake;)

Eldert

Precies en dan nog droger worden ook :D Hèb hem besteld dus ben benieuwd, het is iig een mooi product!
 
Vraagje aan B&F:

Er blijken twee verschillende etiketten te zijn op dit moment. De ingrediëntenlijst wijkt af tussen deze twee etiketten. Kunnen jullie dit even verklaren, en zal dit in de toekomst 1 etiket worden? Ik heb ze niet uitgebreid vergeleken, maar op pot 1 zag ik in elk geval micellar caseïne terwijl dit op de andere pot niet vermeld staat. Beide potten zaten wel in dezelfde order.

Ook ben ik benieuwd of jullie openstaan voor het vervangen van sucralose met stevia.
 
Back
Naar boven