MuscleMeat

Afslanken met eiwit! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daisyelaine

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
33
Waardering
0
Helloa,

Hierbij wil ik een site met jullie delen; Eiwitdieet | Proteinedieet | Slank met eiwit

Op deze site is een boek te downloaden waarin recepten staan, waarin ze vertellen welk voedsel goed en niet goed voor je is, waarom eiwitten eten zo belangrijk is, waarom veel mensen last hebben van het bekende jojo effect.

Het boek heet het e-book, nu nog gratis te downloaden, vanaf januari 2008 moet je het kopen,

Er komt ook een vervolg op het e-book namelijk; Whey of life

Ze geven ook een gratis starterspakket weg! Dit is naar aanleiding van het dieet dat je dan moet volgen en tevens een weblog bijhouden, zodat andere mensen kunnen lezen hoe je het eiwit-dieet ervaart!

Het boek is overzichtelijk, makkelijk te lezen en zit vol met nuttige informatie!

Je kunt op de site reageren en nog kans maken! Er is nog plek voor 1 winnaar! Ik heb deze site vorige week uitgevonden, gelijk gereageerd om kans te maken op het starters-pakket en ik ben een van de gelukkige die gewonnen heeft!

Interesse? Kijk snel! Op Eiwitdieet | Proteinedieet | Slank met eiwit

Let me know what you think!

Groeten!
 
volgens mij niets nieuws onder de zon, hangt bij ons in de fitness al een tijdje reclame van omhoog..

Heb al van veel mensen gehoord dat het prima werkt maar je mag volgens mij enkel van die shakes drinken of ander eiwitrijk eten en NIETS van koolhydraten/vet waardoor je lichaam in ketose gaat (=vet verbranden als energie).

Volgens mij mag je wel niet van de ene op de andere dag terug normaal gaan eten en moet je je lichaam weer geleidelijk aan de kans geevn om vet en koolhydraten terug te accepteren.

In mijn ogen eet je gewoon beter iets minder koolhydraten en transvetten ipv zomaar alles overboord te gooien en enkel eiwit te eten; zal misschien wat trager gaan maar is minder drastisch en gezonder :)

Just my 2 cents :)
 
Hmm, volgens dat ebook zou pindakaas slechte eiwitten zijn terwijl het hier in bijna iedereen zijn voedingsschema voorkomt :scratch:
 
Back
Naar boven