AndroidHealthClinic

Afslanksupplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JimmyL

Cool Novice
Lid geworden
2 sep 2011
Berichten
201
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
88kg
Ik ben op zoek naar een een goed afslanksupplement (liefst tabletten). ik ben na twee keer mijn kruisbanden afgescheurd te hebben, en daarna een ongezonde leefstijl flink aangekomen. ik wil nog zon 20-30kg afvallen. ik ben sinds de jaarwisseling zon 5 kilotjes kwijtgeraakt. Ik wissel krachttraining nu af met bv Spinninglessen.

Ik hoor graag met welk afslanksupplement je goede ervaringen hebt, en waar je deze hebt besteld :)
 
Die bestaan niet. Afvallen doe je door onder je onderhoud te eten.
 
FF googlen op t dieet: NIJMS

Is perfect om af te vallen. Staat voor: Niet in je mond stoppen!

Maar even serieus nu: Lees de stickys betreft voeding even door. Bereken je onderhoud en eet minder dan dat. Daarnaast lekker veel krachttraining/bewegen...
Afslanksupplementen zijn zonde van je centjes! Neem een nieuwe levenstijl aan waarin je gezond eet/drinkt en sport! Een tabletje is vaak een te makkelijk excuus om toch een keer niet te sporten, toch een keer extra te cheaten enz. Wat gebeurd er als je stopt met de tabletten!?

Als je gemotiveerd genoeg bent en je stelt reeele doelen, dan gaat je dit gewoon zonder pilletje lukken!
 
FF googlen op t dieet: NIJMS

Is perfect om af te vallen. Staat voor: Niet in je mond stoppen!

Maar even serieus nu: Lees de stickys betreft voeding even door. Bereken je onderhoud en eet minder dan dat. Daarnaast lekker veel krachttraining/bewegen...
Afslanksupplementen zijn zonde van je centjes! Neem een nieuwe levenstijl aan waarin je gezond eet/drinkt en sport! Een tabletje is vaak een te makkelijk excuus om toch een keer niet te sporten, toch een keer extra te cheaten enz. Wat gebeurd er als je stopt met de tabletten!?

Als je gemotiveerd genoeg bent en je stelt reeele doelen, dan gaat je dit gewoon zonder pilletje lukken!

De tabletten doen sowieso niks.
 
Anavar, clenbuterol, trenbolone, eca-stacks..
Nee grapje, gewoon onder je onderhoud eten.
Als je goed eet val je nog sneller af dan Kathlinoo van profielfoto's wisselt.

Wel goed om te weten; Als een pil in de winkel ligt, werkt hij niet.
Ligt een pil niet in de winkel; Werkt hij waarschijnlijk wel maar is het potentieel enorm gevaarlijk om te gebruiken als je weinig verstand ervan hebt. (En dat heb jij niet)
 
Anavar, clenbuterol, trenbolone, eca-stacks..
Nee grapje, gewoon onder je onderhoud eten.
Als je goed eet val je nog sneller af dan Kathlinoo van profielfoto's wisselt.

Wel goed om te weten; Als een pil in de winkel ligt, werkt hij niet.
Ligt een pil niet in de winkel; Werkt hij waarschijnlijk wel maar is het potentieel enorm gevaarlijk om te gebruiken als je weinig verstand ervan hebt. (En dat heb jij niet)
Zoveel switch ik niet ;o

giphy (3).gif
 
Klopt
 
Laatst bewerkt:
Begin hier gewoon niet over tegen een beginner, zeker weten dat hij het gaat googelen en er mss zelfs achter gaat zoeken..
 
Zoals hier boven aangegeven gewoon onder je onderhoud eten en lekker sporten. Toevallig een bekende van mij heeft wel eens afslankpilletjes gekocht via het internet en misschien was hij 1 kg er mee afgevallen. Daar in tegen de sides waren veel erger waaronder slapeloosheid etc..
 
Back
Naar boven