XXL Nutrition

afsluiten computer

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Heb er niet zo'n heel groot probleem mee, maar begint toch wel vervelend te worden: kan mijn computer niet afsluiten,zonder dat hij zich herstart.
Heb gewoon nu sinds een half jaar elke keer de aan/uit knop in gehouden en dan gaat hij alsnog helemaal uit, maar dat kan niet de bedoeling zijn.
Waar moet ik dit istellen? Hij staat opzich niet ingesteld op opnieuw opstarten bij het afsluitmenu...

Waar kan het aan liggen?

PC XP proff. sp2.
 
Het kan zijn dat het aan de drivers ligt.

Heb hetzelfde gehad met Vista die kon niet samenwerken met me 300N kaart, dat was een probleem met de drivers. Dus kijk of alles wat in je computer zit goed werkt en zo ook de bij passende drivers
 
Bij mij komt eenmalig kort de aan/uit-knop indrukken overeen met start->uitschakelen, probeer dat eens?
 
heb xp proff en zoals ik begrepen heb zijn de drivers geinstalleerd door het computerbedrijf (? kan dit wanneer er geen besturdingsysteem door hen is opgezet?)

Denk dat de knop kort aan/uizetten bij mij correspondeert met afsluiten en daarna meteen weer opgestart worden, maar zal het nog eens proberen.
 
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
 
Nee, het lijkt alsof ik de bios in moet en daar ga ik als leek niet in liggen frotten.

Dan maar zo voorlopig. Het is echt altijd wat met die xp proff. pc's.
En dan gebruik ik er geen eens internet op
 
Back
Naar boven