MuscleMeat

Afstudeeronderzoek

Bezoekers in dit topic

JordyvdLaan

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
Hey allemaal!

Allereerst zal ik mezelf even kort introduceren. Ik ben Jordy, 22 jaar oud. Momenteel studeer ik aan het Fontys te Eindhoven en volg ik de opleiding Ondernemerschap & Retailmanagement. Ik fitness graag (ik lees hier ook al wat langer mee, maar dan zonder account), ondanks alle blessureleed (onderrug / 2x geopereerd aan mijn pols vanwege een breuk) de afgelopen jaren sport ik nog steeds 5x per week.

In het kader van mijn afstudeeropdracht ben ik bezig met een onderzoek naar monitoring van beweeggedrag in (bijvoorbeeld) sportparken of wandelroutes. Gezien er momenteel Covid-19 angst heerst, is het voor mij zeer lastig om de benodigde response te bereiken - mensen worden momenteel niet graag aangesproken door vreemden (begrijpelijk, maar zeer vervelend...).

Ik vroeg me af of jullie mij misschien willen helpen door de korte enquête in te vullen, deze duurt maximaal 3 minuten - de gegevens zijn anoniem, je hoeft geen naam / telefoonnummer in te vullen.

De link naar de enquête: https://nl.surveymonkey.com/r/TPDS59Q

Alvast super erg bedankt voor jullie tijd!

Ingevuld.

p.s. Dit forum is natuurlijk niet representatief voor de gemiddelde Nederlander ;)

Ingevuld.

p.s. Dit forum is natuurlijk niet representatief voor de gemiddelde Nederlander ;)

Dankjewel!

Nee dat klopt (mijn eigen sociale kanalen ook niet overigens), het is een aanvullend - verkennend onderzoek. Maar ook al is het misschien niet representatief voor de gemiddelde Nederlander, zijn wij/jullie natuurlijk wel een (groot) deel van de gebruikers van bijvoorbeeld calisthenics parkjes op dit moment.

Naast deze peiling doe ik ook een kwalitatief onderzoek bij de potentiële afnemers en desk research, dus ik denk dat het qua onderbouwing wel goed zit wanneer deze drie vormen gecombineerd worden! :p

Back
Naar boven