- Waardering
- 0
Sup allemaal,
Heb vandaag te horen gekregen dat ik mijn afstudeerproject over obsecure sporten mag doen. Met andere worden sporten die minder bekent zijn in de wereld.
Dus ik heb besloten een website te bouwen over bodybuilding
Mijn eerste idee:
Aangezien bijna iedere nieuwe member hier vaak het advies krijg "read the stickys" zat ik te denken om een website te bouwen die dat alles covert, lets say the basic. Verder wil ik nog wat dingen over pro's toevoegen en hoe moeilijk het eingelijk is om aan bodybuilding te doen. Het is geen sport het is een lifestyle met andere worden.
Verder heb ik eingelijk geen idee meer wat ik erop wil hebben. Alle hulp tips advies graag. Laat maar weten wat jij graag op zo een website wilt zien
alle hulp zou ik heel erg waarderen.
Study
Ik ben 4e jaars student op het grafisch lyceum rotterdam en mijn study is
International course digital media design
sakurakilla is nu online Voeg toe aan sakurakilla's Karma Rapporteer Aanpassen
Heb vandaag te horen gekregen dat ik mijn afstudeerproject over obsecure sporten mag doen. Met andere worden sporten die minder bekent zijn in de wereld.
Dus ik heb besloten een website te bouwen over bodybuilding
Mijn eerste idee:
Aangezien bijna iedere nieuwe member hier vaak het advies krijg "read the stickys" zat ik te denken om een website te bouwen die dat alles covert, lets say the basic. Verder wil ik nog wat dingen over pro's toevoegen en hoe moeilijk het eingelijk is om aan bodybuilding te doen. Het is geen sport het is een lifestyle met andere worden.
Verder heb ik eingelijk geen idee meer wat ik erop wil hebben. Alle hulp tips advies graag. Laat maar weten wat jij graag op zo een website wilt zien
alle hulp zou ik heel erg waarderen.
Study
Ik ben 4e jaars student op het grafisch lyceum rotterdam en mijn study is
International course digital media design
sakurakilla is nu online Voeg toe aan sakurakilla's Karma Rapporteer Aanpassen
Laatst bewerkt: