MuscleMeat

After-cut foto's

Bezoekers in dit topic

Ases

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2007
Berichten
213
Waardering
0
Ben vrijdag gestopt met cutten, ik ben begonnen eind maart met cutten tot eind mei, dan effe terug wat meer gegeten om terug wat kracht te gainen en nu heb'k er 3-4 weken keto-dieet op zitten.

Bf% is niet superlaag, heb eigenlijk geen flauw idee hoeveel hij is nu maar ik ben wel blij met het resultaat.

Nu weeg'k ongeveer 71 kg. Deze week ga 'k beginnen met wat bulken.

pics:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Netjes man, strand klaar!

Nu iets meer massa pakken in de bulk en dan volgend jaar rond dezelfde tijd net zo droog staan met meer massa!

Hoe zag je eetschema/cardio eruit?

edit: en je rug en benen eigenlijk?:)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier eentje van me rug, wat zonnebrand van op't strand:headbang:

Van benen heb'k momenteel niets staan. Es moeten kijken ervoor
 
4-5 jaar nu het laatste jaar is 't echt serieuzer, als ik al de dingen wist die ik nu wist 5 jaar geleden ging ik er wel veel beter uitzien
 
4-5 jaar nu het laatste jaar is 't echt serieuzer, als ik al de dingen wist die ik nu wist 5 jaar geleden ging ik er wel veel beter uitzien

ok dan, vind net goed dat je een foto plaatst en merk wel dat je er serieus mee bezig bent, maar geweldig vind ik het nog niet...

ik denk dat je op 11 a 12% zit...maar kan er naast zitten natuurlijk

suc6 met bulken, zet m op zou ik zeggen ;)
 
Nja cutten eist z'n tol wel, uiteindelijk zijn al m'n lifts naar beneden gegaan. Bulken zal wel snel gaan aangezien die spieren er redelijk snel bijkomen hier.

We zien wel, thx voor de reactie
 
Nja cutten eist z'n tol wel, uiteindelijk zijn al m'n lifts naar beneden gegaan. Bulken zal wel snel gaan aangezien die spieren er redelijk snel bijkomen hier.

We zien wel, thx voor de reactie

Hoe heb je gecut dan?
 
Eerst gewoon low-carb dieet van eind maart-eind mei, dus 500 kcal onder onderhoud, die staat hier ook ergens in het voedingsschematopic denk'k.

Nu de laatste 3-4 weken een Keto-dieet die wel goed ging, maar je verliest wel snel gewicht met als gevolg wat los vel maar ik ben wel zeer tevreden over dat dieet omdat ik m'n kracht toch wel min of meer behouden heb de laatste 4 weken.
 
mooi gecut, en nu maar weer massa kweken ;)

sucses :thumbs:
 
Wat is je doel ? Want k vind het vrij raar dat je cut op +70kg :S ik neem toch aan dat je groot wil worden als ik lees dat je nu trug gaat bulken. Waarom bulk je dan gewoon niet door tot je echt eens wat massa hebt ?
 
M'n doel was nu om het meeste vet kwijtraken wat toch in zekere mate gelukt is, uiteindelijk wil'k wel 'groot' worden maar het liefst zo clean mogelijk zonder dat'k terug moeten cutten van 20% bf. Ik heb nog tijd genoeg om te bulken en bulken gaat alleszins sneller dan cutten.

En ik heb nog nooit gebulkt, gewoon te veel gegeten vroeger en niet correct maar toen was ik ook me ook nog niet bewust van cutten en bulken.

Kijk alvast maar uit binnen 5 maanden ;)
 
Nu de laatste 3-4 weken een Keto-dieet die wel goed ging, maar je verliest wel snel gewicht met als gevolg wat los vel maar ik ben wel zeer tevreden over dat dieet omdat ik m'n kracht toch wel min of meer behouden heb de laatste 4 weken.
hoe zag dat er uit (ketose = 0 carbs?) ? Ook ergens gepost?
Doe ook al tijdje low-carb maar begint erg langzaam te gaan nu, tijd om eens alles om te gooien denk ik!

Mooie resultaten btw!
 
Redelijk teleurstellende foto's eigenlijk...

Cutten op 70kg vind ik maar vreemd, zeker nu je terug gaat beginnen bulken.
4/5 jaar training? Zou je niet zeggen, ook al was het misschien niet intensief, er zou toch wat meer resultaat mogen zijn.
 
hoe zag dat er uit (ketose = 0 carbs?) ? Ook ergens gepost?
Doe ook al tijdje low-carb maar begint erg langzaam te gaan nu, tijd om eens alles om te gooien denk ik!

Mooie resultaten btw!

Yup heb eigelijk alle info gehaald en gepost op bodybuilding.com, er is een speciaal keto-forum.
 
Back
Naar boven