Fitness Seller

Afvalbundel gehele dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mawazine

Novice
Lid geworden
23 mrt 2015
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
116kg
Heren en Dames van het goede leven

Ik heb trainen weer opgepakt na een aantal jaar. Ik heb nooit aan shakes etc gedaan maar dit keer heb ik het een poging gewaagd. Ik heb een 'bundel' besteld bij Myprotein. Ik vroeg mij alleen af of de beschrijving die zij er bij hebben wel prima is. Ik slik 6 pilletjes Omega3 terwijl er op het pakketje staat niet meer dan 3 per dag.

Zo ziet het schema eruit vanuit Myprotein.

Ontbijt
2 Omega 3 softgels
2 CLA softgels

Lunch
2 Omega 3 softgels

Pre-workout shake
2-3 Thermopure pillen

Trainen

Post-workout shake
58g Impact Diet Whey
1 tablet Dagelijkse vitamines

Avondeten
2 Omega 3 softgels

Ik vroeg mij af of dit wel de juiste manier is. Verder eet ik weinig vis omdat mijn maag daar belachelijk slecht tegen kan. Met Omega3 pillen heb ik daar tot nu toe geen problemen mee gehad.
 
Als je de verpakkingen volgt, kan er toch weinig mis gaan? Prima dat je het zo inneemt. Van Diet Whey ben ik persoonlijk geen fan. Afvallen doe je met een calorie-tekort. Dan maakt de type shake in mijn ogen niets uit. Wellicht is het verstandiger voortaan voor dat je iets aanschaft advies te vragen. Nu heb je iets in huis en vraag je advies. Veel succes!
 
Heren en Dames van het goede leven

Ik heb trainen weer opgepakt na een aantal jaar. Ik heb nooit aan shakes etc gedaan maar dit keer heb ik het een poging gewaagd. Ik heb een 'bundel' besteld bij Myprotein. Ik vroeg mij alleen af of de beschrijving die zij er bij hebben wel prima is. Ik slik 6 pilletjes Omega3 terwijl er op het pakketje staat niet meer dan 3 per dag.

Zo ziet het schema eruit vanuit Myprotein.

Ontbijt
2 Omega 3 softgels
2 CLA softgels

Lunch
2 Omega 3 softgels

Pre-workout shake
2-3 Thermopure pillen

Trainen

Post-workout shake
58g Impact Diet Whey
1 tablet Dagelijkse vitamines

Avondeten
2 Omega 3 softgels

Ik vroeg mij af of dit wel de juiste manier is. Verder eet ik weinig vis omdat mijn maag daar belachelijk slecht tegen kan. Met Omega3 pillen heb ik daar tot nu toe geen problemen mee gehad.

Met thermopure ben ik niet bekend, als je me een ingredientenlijst geeft kan ik meer zeggen. Omega-3, zorg dat je gemiddeld dagelijks aan tweetal gram DHA+EPA in totaal komt. Maakt niet uit wanneer je die neemt, mag gerust allemaal in eens ook. 58g Diet impact whey ? Ik ken het product ook niet, maar het is een whey, en als het diet is zal het verder weinig anders bevatten, dan lijkt 58g ineens me een extreem hoge dosis gezien je maar een 25tal gram effectieve whey (30-40g van meeste producten - mss wat meer van B&F - sorry bad joke :p ) kan gebruiken voor spiereiwitsynthese.

Doorgans is het ook makkelijk je whey voor je training te nemen en een volle maaltijd na de training
 
Met thermopure ben ik niet bekend, als je me een ingredientenlijst geeft kan ik meer zeggen. Omega-3, zorg dat je gemiddeld dagelijks aan tweetal gram DHA+EPA in totaal komt. Maakt niet uit wanneer je die neemt, mag gerust allemaal in eens ook. 58g Diet impact whey ? Ik ken het product ook niet, maar het is een whey, en als het diet is zal het verder weinig anders bevatten, dan lijkt 58g ineens me een extreem hoge dosis gezien je maar een 25tal gram effectieve whey (30-40g van meeste producten - mss wat meer van B&F - sorry bad joke :p ) kan gebruiken voor spiereiwitsynthese.

Doorgans is het ook makkelijk je whey voor je training te nemen en een volle maaltijd na de training

t3vM0Vf.png


lijkt mij gewoon een standaard burner, beetje caffeine en groene thee extract wat het meeste zou doen (als het al wat doet in die dosis).

Wat mij betreft kon je voor dat geld beter een potje fat attack halen, de lijst met ingredienten daarvan zijn echt heerlijk!
 
http://i.imgur.com/t3vM0Vf.png

lijkt mij gewoon een standaard burner, beetje caffeine en groene thee extract wat het meeste zou doen (als het al wat doet in die dosis).

Wat mij betreft kon je voor dat geld beter een potje fat attack halen, de lijst met ingredienten daarvan zijn echt heerlijk!

Ja, fat attack zal nog een tijdje de standaard blijven. Fatburner is het enige soort supplement waarvan ik weet dat mijn huidige werkgever er op korte termijn geen betere kan uitstampen dan wat ik toen voor XXL gemaakt heb. Ook omdat higenamine de laatste bruikbare stimulant is.
 
CLA is leuk maar heeft volgens niet zo heel veel effect:
http://www.ergogenics.org/cla-net-zo-ongezond-als-synthetische-transvetzuren.html http://www.ergogenics.org/beste-afslanksupplement-saffloerolie-of-cla.html
http://www.ergogenics.org/cla-bouwt-spiercellen-op-en-breekt-ze-af.html

  • Niet iedereen is trouwens even enthousiast over verrijking van het dieet met n-6-vetzuren. Kritische voedingswetenschappers vrezen dat het lichaam daardoor teveel ontstekingsbevorderende stoffen aanmaakt, waardoor de kans op chronische ziekten toeneemt.
  • CLA-suppletie leidde echter niet tot een significante vermindering van de vetmassa op de romp. Suppletie met saffloerolie deed dat wel. Saffloerolie vergrootte bovendien de spiermassa
  • Sinds Amsterdamse onderzoekers publiceerden dat CLA's waarschijnlijk net zo slecht voor hart en bloedvaten zijn als synthetische transvetzuren, lijkt het erop dat de rol CLA's als sportsupplement is uitgespeeld. In trials helpt een forse dosis CLA krachtsporters wel aan een beetje meer spiermassa, maar het effect is bescheiden.
Ik zou eerder gaan voor een combinatie van groene thee capsules met caffeine capsules:

 
Ja, fat attack zal nog een tijdje de standaard blijven. Fatburner is het enige soort supplement waarvan ik weet dat mijn huidige werkgever er op korte termijn geen betere kan uitstampen dan wat ik toen voor XXL gemaakt heb. Ook omdat higenamine de laatste bruikbare stimulant is.

Ben er ook zeer tevreden mee, ook weer is een bedrijf dat rustig omgaat met de hoeveelheid caffeine.

Even een off-topic vraag, maar ik hoop dat jij dat weet.
Ik slik graag zinc voor het slapen vanwege de diepere slaap (en betere dromen), alleen de laatste paar keer dat in zinc innam (citrate 15mg) viel ik niet in slaap, en had ik heart palpitations (ken het Nederlandse woord niet, maar igg een hartritme dat niet helemaal normaal liep, onregelmatig, bonzend etc.)

Denk jij dat er een verband is tussen de zinc en het bovengenoemde?
 
Ben er ook zeer tevreden mee, ook weer is een bedrijf dat rustig omgaat met de hoeveelheid caffeine.

Even een off-topic vraag, maar ik hoop dat jij dat weet.
Ik slik graag zinc voor het slapen vanwege de diepere slaap (en betere dromen), alleen de laatste paar keer dat in zinc innam (citrate 15mg) viel ik niet in slaap, en had ik heart palpitations (ken het Nederlandse woord niet, maar igg een hartritme dat niet helemaal normaal liep, onregelmatig, bonzend etc.)

Denk jij dat er een verband is tussen de zinc en het bovengenoemde?

nee, niet echt. En nam je tweemaal dezelfde zinc ? Kan mogelijk een reactie zijn op iets anders in de pillen ?

En ja, veel fatburners overdoseren caffeine en stoffen die erop gelijken, terwijl dat niet de beta-stimulatie vervangt van de stimulant in kwestie. Als fat attack ooit uit circulatie gaat vrees ik dat fatburners beperkt gaan zijn tot eetlustremmende stoffen.
 
Bedankt voor de tips heren! Hier kan ik weer veel mee. Het was een beetje een impulsieve aankoop. Had een 25% kortingscode en kon daarmee de afslank bundel kopen en heb hem gewoon aangeschaft. Mijn volgende aankoop ga ik gewoon bij XXL doen aangezien ik daar veel goede verhalen over lees.

Verder vroeg ik mij af of ik niet teveel Omega3 pillen slik (6 per dag). Verder doe ik idd de weg 50Gr op 450ml water. Geen 58gr op 350ml zoals beschreven. Vond ik nogal teveel van het goede.
 
Bedankt voor de tips heren! Hier kan ik weer veel mee. Het was een beetje een impulsieve aankoop. Had een 25% kortingscode en kon daarmee de afslank bundel kopen en heb hem gewoon aangeschaft. Mijn volgende aankoop ga ik gewoon bij XXL doen aangezien ik daar veel goede verhalen over lees.

Verder vroeg ik mij af of ik niet teveel Omega3 pillen slik (6 per dag). Verder doe ik idd de weg 50Gr op 450ml water. Geen 58gr op 350ml zoals beschreven. Vond ik nogal teveel van het goede.

6 gram vind ik zelf wat hoog, maar het kan zijn dat andere hier anders over denken.
 
Ik ben benieuwd wat andere er van vinden. Bedankt voor je input. Voor de rest gaat het prima. Ben al 6 kilo afgevallen in 3 weken. Eetpatroon aanpassen en gewoon lekker intensief sporten. Vanwege persoonlijke problemen en ook lichamelijke problemen heb ik al 5 jaar niet getraind. Vroeger was ik er echt verslaafd aan trainen en dan begint nu weer terug te komen haha. Dus alle tips zijn welkom en ik waardeer jullie moeite.
 
Wat ook een goede aanrader is Alpha Lipoic Acid(ALA) samen met L-carnitine te nemen. En ik zou alles gewoon nemen hoe het aanbevolen wordt door de fabrikant.

Daarnaast is het gebruiken van Omega3 altijd goed om te nemen. Maar je kunt dit ook vaak genoeg binnen krijgen door het bakken in olijfolie of andere oliën/boters met omega3
 
Hoeveel gram omega 3 is dat dan? (sommige pillen zijn veel meer dan anderen)
Ik weet dat ik van alles boven de 2g/dag wat negatieve effecten begin te vertonen.
Random bloedneuzen (heb nog nooit een bloedneus gehad vanzelf wanneer ik geen omega 3 nam) en ook als ik een wonde heb bloed die precies een stuk langer dan normaal.
Maar andere mensen die ik ken nemen 4g zonder effect, dus zal wel afhangen van persoon tot persoon.
 
Hoeveel gram omega 3 is dat dan? (sommige pillen zijn veel meer dan anderen)
Ik weet dat ik van alles boven de 2g/dag wat negatieve effecten begin te vertonen.
Random bloedneuzen (heb nog nooit een bloedneus gehad vanzelf wanneer ik geen omega 3 nam) en ook als ik een wonde heb bloed die precies een stuk langer dan normaal.
Maar andere mensen die ik ken nemen 4g zonder effect, dus zal wel afhangen van persoon tot persoon.

Moet je inderdaad voor op de potjes kijken. Veel capsules zeggen dat iets al 1g visolie en mensen denken dat dat 1g omega-3 is, wat duidelijk niet het geval is. Je moet gaan kijken naar de totale hoeveelheid EPA+DHA per cap en zo aan 2g komen. Dat mag wat minder zijn als je veel vis eet. je symptomen lijken me eerder iets wat je krijgt met een overdaad aan aspirine, of een serieus vitamin K tekort, of meer waarschijnlijk, veel te hoge bloeddruk. In alle drie de gevallen wel iets wat je onder controle zult willen krijgen.
 
Er stat op dat er 300mg Omega 3 in zit. 180mg EPA & 120mg DHA. Met 6 pillen per dag zit ik dus op 1800mg.
 
Lijkt me ideaal dan.

Bedankt voor je hulp! Ik lees nu wat negatieve verhalen over CLA. Is daar dan een volwaardige vervanger van en moet ik die CLA laten vallen of zeg je valt allemaal wel mee?
 
Bedankt voor je hulp! Ik lees nu wat negatieve verhalen over CLA. Is daar dan een volwaardige vervanger van en moet ik die CLA laten vallen of zeg je valt allemaal wel mee?
CLA zou ik in de toekomst laten vallen. Marketingtechnisch is het fantastisch product, maar in de praktijk ervaar je het weinig. Probeer altijd zoveel en dicht mogelijk bij de basis te blijven van creatine, omega-3, d3 en Whey. De rest erom heen is vaak luxe ;) Ik vind dat je buiten de CLA om een best leuke stack hebt voor de prijs die je betaald hebt. Gewoon opmaken en volgende keer eerst advies vragen voor je besteld. Dan kunnen we je helpen zo goed mogelijk producten te adviseren die bij je doel passen ;) Succes!
 
CLA zou ik in de toekomst laten vallen. Marketingtechnisch is het fantastisch product, maar in de praktijk ervaar je het weinig. Probeer altijd zoveel en dicht mogelijk bij de basis te blijven van creatine, omega-3, d3 en Whey. De rest erom heen is vaak luxe ;) Ik vind dat je buiten de CLA om een best leuke stack hebt voor de prijs die je betaald hebt. Gewoon opmaken en volgende keer eerst advies vragen voor je besteld. Dan kunnen we je helpen zo goed mogelijk producten te adviseren die bij je doel passen ;) Succes!

Je vergeet cafeïne nog, maar verder helemaal mee eens ;).
 
Je vergeet cafeïne nog, maar verder helemaal mee eens ;).
Ja, kan inderdaad. Echter, in de basissupplementen caffeïne? Ik vind het wel lekker, maar niet essentieel:cool:
 
Back
Naar boven