AndroidHealthClinic

Afvallen door te zwemmen

Bezoekers in dit topic

DrDreavis

Novice
Lid geworden
29 sep 2013
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
68kg
Hallo iedereen,

Ik fitness nu al 1 jaar en nu het vakantie is combineer ik fitness en zwemmen. Eerst fitness ik en daarna zwem ik altijd 1000 meter (40 baantjes).
Nu is mijn vraag krijg je van zwemmen onderhuids vet? Aangezien de eigenaar van de fitness dat vandaag tegen me zei.
 
Laatst bewerkt:
Ja dit is om je te beschermen tegen het koude water, zelfde als bij eenden.
 
Dus je kan het vet dat voor de abs zit niet verbranden door te zwemmen?
 
onderhuids vet, het ergste vet!

Lees stickeys, google, etc.
 
Oké bedankt voor de informatie ik ga de stickeys eens lezen wat ik hiertegen kan doen.
 
Ja dit is om je te beschermen tegen het koude water, zelfde als bij eenden.

Daar geloof ik helemaal niets van.

Wel is het met zwemmen zo dat je eerst je alle snelle energie die in je spieren is opgeslagen gebruikt.
Je zal pas na een flinke periode zwemmen overgaan op vetverbranding. Hoe snel jou lichaam over kan gaan op vetverbranding hangt af van jou conditie.

Zwemmen is goed voor de algehele fitheid, maar niet de meest effectieve manier om snel vet te dumpen.
 
Daar geloof ik helemaal niets van.

Wel is het met zwemmen zo dat je eerst je alle snelle energie die in je spieren is opgeslagen gebruikt.
Je zal pas na een flinke periode zwemmen overgaan op vetverbranding. Hoe snel jou lichaam over kan gaan op vetverbranding hangt af van jou conditie.

Zwemmen is goed voor de algehele fitheid, maar niet de meest effectieve manier om snel vet te dumpen.

ik hoor toch heel andere veel positievere ervaringen over high intensity cardio for fat loss
 
Daar geloof ik helemaal niets van.

Wel is het met zwemmen zo dat je eerst je alle snelle energie die in je spieren is opgeslagen gebruikt.
Je zal pas na een flinke periode zwemmen overgaan op vetverbranding. Hoe snel jou lichaam over kan gaan op vetverbranding hangt af van jou conditie.

Zwemmen is goed voor de algehele fitheid, maar niet de meest effectieve manier om snel vet te dumpen.

Is ook totale bs zie het nergens staan en klinkt ook zo onlogisch als wa
Gewoon lekker zwemmen in je nakie in deze hitte!
 
Daar geloof ik helemaal niets van.

Wel is het met zwemmen zo dat je eerst je alle snelle energie die in je spieren is opgeslagen gebruikt.
Je zal pas na een flinke periode zwemmen overgaan op vetverbranding. Hoe snel jou lichaam over kan gaan op vetverbranding hangt af van jou conditie.

Zwemmen is goed voor de algehele fitheid, maar niet de meest effectieve manier om snel vet te dumpen.

en toch is het waar. Kijk maar eens goed na alle dieren die in het water leven, zeehonden, zeeleeuwen, walrussen. Ze hebben allemaal een dikke vetlaag.
 
Die dieren hebben een dikke vetlaag om tegen de koude te beschermen.

Wil niet zeggen omdat een mens zwemt dat je een dikkere vetlaag krijgt. Of ben je aan het trollen?

Beweging zorgt voor verbranding van vet afhankelijk van wat je kcal inname is.
 
onderhuids vet, het ergste vet!

Lees stickeys, google, etc.

Dat is juist vet rond je organen, onderhuids vet in mindere mate. Zolang je geen tientonner bent.
 
Die dieren hebben een dikke vetlaag om tegen de koude te beschermen.

Wil niet zeggen omdat een mens zwemt dat je een dikkere vetlaag krijgt. Of ben je aan het trollen?

Beweging zorgt voor verbranding van vet afhankelijk van wat je kcal inname is.

Dan klopt het toch? Als jij gaat zwemmen moet je ook beschermd worden.
 
Dan klopt het toch? Als jij gaat zwemmen moet je ook beschermd worden.

Ben je nu serieus?

Als je nu altijd buiten in de kou zou zwemmen kan je een extra vetlaag gebruiken. En dit bereik je door meer te eten ;)
 
Die dieren hebben een dikke vetlaag om tegen de koude te beschermen.

Wil niet zeggen omdat een mens zwemt dat je een dikkere vetlaag krijgt. Of ben je aan het trollen?

Beweging zorgt voor verbranding van vet afhankelijk van wat je kcal inname is.

dan heb jij zeker nog nooit gehoord van Erika Terpstra
 
Back
Naar boven