AndroidHealthClinic

Afvallen en Clean bulk OF gewoon bulken en cutten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vatosbart

Cool Novice
Lid geworden
13 jul 2012
Berichten
120
Waardering
31
Lengte
1m84
Massa
107kg
Beste mensen, daar ben ik weer.. ik heb weer een twijfel, een maat van mij vertelde mij dat ik met mijn bouw beter eerst een kilo of 5 kan kwijtraken en daarna clean bulken.

wat ik nu doe is gewoon 3400 cal's bulken, ik wil jullie mening/advies hier over weten? is het gewoon onzin en kan ik beter doorbulken en uiteindelijk cutten of heeft hij gelijk? ik heb een keer mijn bodyfat gemeten maar weet niet helemaal of dat vertrouwelijk was, ik dacht zelf rond de 17-18 %. nou heb ik hier wel redelijk mijn buikje volgegeten maargoed wat is jullie advies? en schatting op bodyfat?

MANY THANKS!

2 foto's zijn gewoon on-aangespannen losjes,
de andere 2 foto's zijn wat aangespannen :)

en ja mijn broek zit erg laag op de eerste foto i know :P, ik kan de reacties al ruiken! groetjessss

ongespannen.jpg


20121208_214924.jpg


gespannen 1.jpg


gespannen 2.jpg
 
zou vet% wat hoger schatten, vind mezelf al vrij hoog en vooral bij men schouders/borst enz heb ik veel meer lijnen. Denk dat je beter eerst wat afvallen kunt en daarna weer bulken, maar eerst massa opbouwen en dan afvallen kan ook, tis winter
 
zou vet% wat hoger schatten, vind mezelf al vrij hoog en vooral bij men schouders/borst enz heb ik veel meer lijnen. Denk dat je beter eerst wat afvallen kunt en daarna weer bulken, maar eerst massa opbouwen en dan afvallen kan ook, tis winter

Uhh nee.

Als ik jou was zou ik niet gaan cutten als je verder gaat cutten zul je er niet blij van gaan worden ikzou imo wat bulken zodat je wat spiermassa hebt en dan cutten. Kijk ff naar intermittent fastinf een bulk variant beveel ik aan
 
Je BF% is veel te hoog om te gaan bulken...
 
Okej ik zat even naar dat fasting te kijken maar is dat niet slecht voor je metabolisme ? En als ik noj niet moet bulken wat raad jij mij aan dan suiker ??
 
bulken nu op 3400 kcal....zucht...misschien snap je de definitie van een bulk niet?, cutten man, je vp zit veel te hoog.
niet om het een of ander maar train je ook?
 
ja ik train ja , 4 keer per week ;) rippetoe, wat is dat nou voor opmerking.
denkje dat ik ga bulken en lid ben van een forum als dit als ik niet eens train?
jij bent zeker al breed geboren ? iedereen begint ergens en de een heeft sneller resultaat dan de ander :)
 
Uhh nee.

Als ik jou was zou ik niet gaan cutten als je verder gaat cutten zul je er niet blij van gaan worden ikzou imo wat bulken zodat je wat spiermassa hebt en dan cutten. Kijk ff naar intermittent fastinf een bulk variant beveel ik aan

ja dan groeit ie nog 3/4% en kan ie 10% gaan cutten over een paar maand. Houd ie vast veel meer over dan dat ie nu cut en daarna gaat bulken. :rolleyes:
 
goed.. dus eerst cutten it is., same workouts maar dan 2400 kcal en elke dag green thea?. iemand nog advies over macro's mischien cardio?

bedankt ;)
 
cutten! BF% is denk ik 18 of hoger. Hier wil je toch nog geen halfjaar mee rondlopen?
 
njah okej okej dan ga ik mn schema enzo maar weer aanpassen haha had net een goed bulking schema :P maar goed die bewaar ik dan wel voor als ik wat drooger ben zodat ik gewoon clean kan bulken :)
 
is dit een goed voedingsschema voor deze CUT?

voedignsschema CUT.png
 
....
 
Laatst bewerkt:
is dit een goed voedingsschema voor deze CUT?

Eet gewoon wat je wilt en kijk als je elke week afvalt, zo niet, eet je minder.

En niet vergeten hard te trainen. Zwaar bulken zoals jij van plan bent is niet nodig voor een beginner.
 
Serieus, wat voor adviezen zijn dit die twee hier boven mij?

Vind je jezelf te vet? Ga cutten.
Vind je van niet? Dan ga je bulken.

Verder ziet dat voedingsschema hierboven er goed uit. Ik zou alleen proberen een tekort te creëren dmv cardio en niet zo zeer door minder te eten.
 
.....
 
Laatst bewerkt:
Ik vind 3400 kcal per dag wel erg veel als je fysiek zie. Zou zeker niet gaan cutten maar ook geen 3400 kcal per dag (dan zal vp blijven stijgen gok ik). Wat doe je qua trainingsschema?
 
belowzero, dat is wel erg overdreven, maar goed ik heb inderdaad grote heupen maar ook best uitsekende botten niet alleen maar vet :), en YOGI ik doe rippetoe, maar zit er zwaar aan te denken om gewoon split of full body te gaan, ik wil er harder tegen aan gaan ik doe nu Rippetoe starting strength maargoed dat zijn 3 compounds per training en dat oogt een beetje weinig.

uiteraard is het bewezen effectief maar goed, ik doe wel altijd wat excercises extra :).
 
....
 
Laatst bewerkt:
@BelowZero Je krijgt sneller smalle heupen dan dat je brede schouders krijgt.
 
Back
Naar boven