AndroidHealthClinic

Afvallen? Ik wil juist aankomen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Souza_1992

Novice
Lid geworden
14 jul 2019
Berichten
1
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Misschien is dit niet de juiste route. Maar zie hier mijn oproep:

De laatste jaren is er veel aandacht voor afvallen. Toch zijn er ook mensen die graag willen aankomen.
Wie heeft er moeite met aankomen en wil zijn/haar verhaal met mij delen in een interview? Is het je gelukt aan te komen of worstel je nog steeds, en waarom? Welke methode werkt voor jou, en welke niet? (Bijv. krachttraining, dieet, calorieën tellen.) Welke reacties krijg je uit je omgeving over te licht zijn en wat doet dat met je?

Ik ben op zoek naar mannen/vrouwen vanaf 16 jaar die niet leiden aan een eetstoornis, maar door andere oorzaken te licht zijn, bijvoorbeeld snelle stofwisseling, moeilijke/slechte eter, verlies van eetlust door stress, moeite met sporten, etc.

Op basis van interviews met ervaringsdeskundigen en diëtisten, schrijf ik een artikel voor een Nederlands tijdschrift (n.t.b.). Ik ben zelfstandig onderzoeker en schrijver. Thema's waar ik me mee bezig houd zijn duurzaamheid en lifestyle.

Heb je interesse? Stuur me even een privébericht.
 
Back
Naar boven