AndroidHealthClinic

Afvallen - krachttraining (van 178kg > 81kg)

Bezoekers in dit topic

Ortix

Novice
Lid geworden
19 mei 2013
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Hallo mede-fora mensjes!

Na lang denken.. (echt lang) en veel zitten twijfelen.. wil ik hier toch mijn vooruitgang laten zien. Waarom? Omdat ergens ik voor me lichaam schaam, maar ook trots erop ben. (alvast excuses voor bepaalde gezichtsuitdrukkingen :"))
Geschiedenis: 10 jaar voetbal, 4 jaar krachttraining, waarvan laatste +1 jaar echt actief, serieus)

Hieronder vooruitgang:

- 2009 178 kilo (door dokter/dietiste geconstanteerd)
287ivj7.jpg


- maart 2013 maagverkleining gekregen (gastric bypass)
Bovenste foto in mei 2013 genomen, onderste in sept 2013.
2cd8ju0.jpg


- 2014 juni, na jaar krachttraining
33fg57b.jpg

10wjg5j.jpg


actie foto:
2rgiaus.jpg

j7ceua.jpg


Ik wil laten zien, dat het wel kan (zelfs met maagverkleining) om spiermassa te bouwen, nadeel is echter mijn overtollig huid. Vooralsnog wordt dit niet vergoed door verzekeraar (dsw). Nu zit in met een cliche om hiermee te wachten (om in hogerberoep te gaan) tot ik nog een lagere vet % heb (nu 12,8%, volgens weegschaal) Op dit moment train ik 6 dagen per week, verschillende schema's ook. Nog steeds boek ik goed vooruit gang in massa. (wat ook logisch is)

Eetschema, van 3500 tot 5000kcal per dag. Hoe? gewoon clean eten. Rare is dat hiervoor het niet lukte.. met dezelfde methodes. (kan m'n eetschema posten, mits intresse)

Mijn vraag is oa of hier dezelfde operatie heeft gehad, en dit ook doet? Misschien heeft iemand nog wel tips/tricks enz :)
 
Laatst bewerkt:
Respect, het belangrijkste is de eerste stap te zetten en daarna gaat alles vanzelf en uiteindelijk mag je reuze trots op jezelf zijn.
 
Damn netjes gedaan zeg!
Maar was dat echt 178kg? Als ik zou schatten eerder 140-150kg helemaal gezien je lengte.
 
Damn netjes gedaan zeg!
Maar was dat echt 178kg? Als ik zou schatten eerder 140-150kg helemaal gezien je lengte.

Jup, je ziet m'n benen niet.. Broekmaat 68 ofzo..
 
Diep respect! kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!
 
netjes hoor respect. Je rug valt het wel mee met overtollig huid gelukkig die staat goed droog, maar echt goed gedaan
 
Respect man! Gewoon lekker massa bouwen, dan trekt het vel ook beetje bij beetje bij.
 
Damn. Zwaar respect, echt heel knap.
 
Zieke progressie

Maar hoe zit dat dan met die maagverkleining? Aangezien je nu dan 3500+ kcals kan eten.
 
Zieke progressie

Maar hoe zit dat dan met die maagverkleining? Aangezien je nu dan 3500+ kcals kan eten.

Die blijft levenslang, opgerekt en de dokters vinden dat niet erg in mijn geval.. Note: 300-400gram is maximaal wat ik in 1 keer kan eten, normaal is dat 100-200gram.
 
Super netjes gedaan! Echt heel knap.
 
Diepe buiging. Ik met 107 ook echt wel overgewicht, maar dit is gewoon inspirerend zeg!
 
Wauw, dit is echt fantastisch om te zien. Ik hoop dat je het volhoudt om massa aan te zetten nu. :)
 
Je zal wel uit je stoel schieten iedere keer dat je opstaat. Wat een verschil moet dat zijn, 100kg balast.
 
immens veel respect, knap man!
 
respect man. ik ben een stuk of 18 kilo vermagerd sinds vorig jaar en dat was al een hele trip. kan me niet voorstellen wat een trip dat voor jou moest zijn geweest! nice

heb 2 familieleden btw die een maagverkleining hebben gedaan

1 vrouw -> 120 kilo-> 70 kilo (nu stabiel en kan relatief normaal eten, 2 jaar na operatie.)
1 man -> 110 kilo -> 90 kilo (nu stabiel, maar is wel 1m80 en eet nu als te voren, dus is geen spiermassa dat er is bijgekomen, maar wel vet. staat er nu als een skinnyfat bij. kan wel weer dikke porties eten. ook 2 jaar na operatie. een groot menu @ mcdo is geen probleem voor hem bv.)

denk wel dat je met de tijd weer normaal kan eten (maar niet naar je oude gewoontes gaan he).
 
echt goed...!! diepe buiging. Nooit gedacht dat je na een operatie zo snel deze resultaten kan halen
 
Goed gewerkt. Heb je achteraf geen spijt van die operatie?
 
Back
Naar boven