MuscleMeat

Afvallen - Lange tijd strategie

Bezoekers in dit topic

Maar ze vinden het niet vreemd dat je daar shakes zit te drinken?
 
Maar ze vinden het niet vreemd dat je daar shakes zit te drinken?
Als ik whey pak wel. Maar als ik zo een hipster Huel ding pak dan is het goed want het komt uit Sillicon Valley en wordt door developers gebruikt. Schiet mij maar lek. You name it en ik heb het hier gehoord.
Voor de rest werk ik er al 8 jaar met ontzettend veel plezier.
 
Je kunt daar toch ook ongeveer op af gaan? Eet iedere keer een vergelijkbaar bord en track je overige maaltijden nauwkeurig. Val je af? Niks meer aan doen. Val je niet af? Pas je iets aan. Niet onnodig gecompliceerd maken.
 
ca. 2,50 per dag is op zich redelijk
Maar hangt ervan af wat je ervoor krijgt :o
Onder anderen verse zelfgemaakte salades. Alleen die zijn zo moeilijk te tracken omdat ze iedere dag anders zijn en kan zei ik niet wegen. Daarnaast zit er ook vaak dressing in. Als ik het neem dan hou ik het bij een kommetje. Brood mijd ik omdat dit mijn zwakte is. Zo lekker dat ik me niet kan inhouden haha. Echt Franse bakker brood.
 
Je kan dan toch gewoon zonder dressing vragen? Of dressing los?
Als ze t zelf maken moet dat kunnen.
Wat is er moeilijk aan een salade met 2 dikke boterhammen?
Als je dat gemiddeld aanhoudt dan kan je t echt na verloop van tijd wel inschatten.

Neem gewoon eens een paar foto's van de salades. Denk dat men hier ook wel kan helpen met inschatten.
 
Je kan dan toch gewoon zonder dressing vragen? Of dressing los?
Als ze t zelf maken moet dat kunnen.
Wat is er moeilijk aan een salade met 2 dikke boterhammen?
Als je dat gemiddeld aanhoudt dan kan je t echt na verloop van tijd wel inschatten.

Neem gewoon eens een paar foto's van de salades. Denk dat men hier ook wel kan helpen met inschatten.
Vroeger kon het inderdaad zonder dressing of hoe je ook maar wilde hebben. De nieuwe keuken dame wilt het absoluut niet. One fits all solution, en dat terwijl ze zelf zogenaamd gezond eten promoot.
Ik zal vandaag een foto van onze lunch cafe maken.
 
2A9A2C7F-1F09-4F18-8259-1CBDE9C898AD.jpeg
 
Gewoon lak hebben aan die opmerkingen en je eigen voedsel meenemen.

Ik heb dat ook een tijdje gehad, elke keer weer hetzelfde riedeltje. Gewoon van je af snauwen of negeren en dan stopt het vanzelf :)
 
Boeit mij totaal niet wat collega's vinden. Op mijn vorige werk nam ik vaak genoeg kip rijdt groenten mee. Enige wat ik te horen kreeg was wat ruikt het lekker :p. Op mijn yoghurt oats whey kreeg ik wel kritiek nja kritiek ze vonden het eruit zien als kots. 0 fucks givin wat anderen denken.
 
Gewoon lak hebben aan die opmerkingen en je eigen voedsel meenemen.

Ik heb dat ook een tijdje gehad, elke keer weer hetzelfde riedeltje. Gewoon van je af snauwen of negeren en dan stopt het vanzelf :)
Ik heb een pot whey en oats in de keuken staan. Tot nu toe geen dag voorbij dat ik de vraag niet krijg of het anabolen zijn terwijl ze op dat moment een blik cola in hun klauwen hebben.
 
Zo te zien kan je zelf je salade samenstellen.
je kan hier best een indicatie van maken.
tomaat van ca. 75 gram
1 ei erbij (meestal ca 85 kcal)
Paar olijven (5 st is ca.10 gr = 20 kcal)
1/4 avocado is ook wel in te schatten.
Paar plakken kip/ham oid (plak meestal 15 gr)
een gemiddelde boterham is 80 kcal.
Dus reken maar uit.

Overigens...Die komkommer en tomaat ziet er niet uit of t drijft in olie.

Maar als je t 100% exact wil weten neem je je weegschaal mee :p
of je eigen eten.

Je kan ook de salade daar samenstellen (als je toch al betaald) en zelf rijst en vlees meenemen oid
 
Er zit behoorlijk dressing over die salade heen. Deze was inderdaad goed te doen. Dit is eerder een uitzondering dan regel. Meestal zit er nog meer saus er overeen.
 
Toch gisteren gezwicht. Avondje bioscoop en ik kon het grote bak zoute popcorn weerstaan. Mijn vriendin was ook zo lief om in de ochtend ook twee abrikozen croissants van de Franse bakker te halen. Ook iets wat ik niet zo 1 2 3 kan laten staan. Na twee weken toch een slechte dag en dus 1400 kcal boven wat de bedoeling was....pffff...Week gemiddelde is gelukkig nog ok omdat ik 2 dagen van 1800 kcal had. Maar toch...
 
Om te beginnen zou ik je voedingsschema aan gaan passen.
Je begint al slecht door geen ontbijt te nemen en je lunch is eigenlijk ook gewoon bagger. Je haalt meer kcal uit snacks/Other dan je "ontbijt" en "lunch" samen.
Omgooien die handel, een goed ontbijt om mee te beginnen, en een normale lunch ipv die drink crap van huel :)

  • Carbs: 35% -> 30%
  • Vet: 35% -> 35%
  • Eiwitten: 30% -> 35%
    Lijkt mij beter.
Je kcal verlagen naar 2200.

Ennn zoals ik al voorbij zag komen. Who cares wat mensen op je werk vinden van het feit dat je je eigen eten meeneemt No Fucks Given idd ! :)
 
Weleens van intermittent fasting gehoord?
Dat is wat ik al een jaar doe. Ik eet tussen 21:00 en 12:30. Drink 2 kopjes koffie zwart in de ochtend en de rest veel water. Nergens last van en weet eigenlijk al lang niet beter.
 
Back
Naar boven