MuscleMeat

Afvallen lukt maar niet.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een verschrikkelijk voedingsschema btw. Daar kan een mens toch niet op leven.. denk dat anderen daar nog wel wat nuttigs over kunnen zeggen.
Het is zeker pittig haha
 
mocht je dit ooit nog vinden zou ik dat graag eens willen lezen, lijkt me erg interessant.

@ TS, heb je een overzicht van wat je exact eet?
Ja die heb ik hierboven gedeeld
 
Het is niet allen de voeding die telt. Ook het drinken kan de nodige Kcal bevatten.

Misschien handig om je voeding en drinken een tijdje te tracken met Myfitnesspall.
 
Het is niet allen de voeding die telt. Ook het drinken kan de nodige Kcal bevatten.
Ik drink alleen water en groene thee? Ik drink geen frisdrank.
 
Ja die heb ik hierboven gedeeld

Ik zie hem staan.
Vindt je het wat? ik krijg al honger als ik er naar kijk. :sorry:

Kan je coach ook je vetpercentage meten?
Uiteindelijk zegt je gewicht erg weinig.
Belangrijk vind ik vooral hoe ik mezelf in de spiegel zie.
Ik weeg nu net zoveel als toen ik weer begon met sporten. maar mijn kleding zit beter mij omvang is kleiner en mijn vetpercentage is naar beneden gegaan.
echt flink verschil begin ik nu pas te merken, na een half jaar ongeveer.

Je moet het tijd gunnen en rustig aan doen, dan blijft wat eraf is er ook daadwerkelijk af.

succes met je doelen :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Kan zijn dat je de Quinoa berekent als 50 gr gekookt terwijl je 50 gr ongekookt gebruikt. Etc.
 
Dat is wel waar! ik verlies wel centimeters klopt. Vanmiddag ga ik wegen en meten bij mn trainer dus dan weet ik ook of ik centimeters ben kwijt geraakt in deze periode. En we zijn in deze 4 weken ook 10 dagen met vakantie geweest dus oké dat mag er dan af en dan ben ik niet aangekomen (heb me ook niet misdragen) dus klopt dat is wel positief!
Maar met jullie tips kan ik zeker wel wat! Dus daar in elk geval ook bedankt voor!

Als ik je bericht zo lees dan is dit topic meer uit ongeduld/onvrede geplaatst dan daadwerkelijk niet afvallen...

Staar je niet blind op gewicht, want je verliest immers CM. Daarnaast ben je dus blijkbaar 10 dagen met vakantie geweest en heb je, als ik je goed begrijp, niet je voedingsschema gevolgd. Uiteindelijk ben je dan effectief ongeveer 2,5 week bezig en ongeveer een kilo afgevallen ;)

Nu doorzetten :)
 
Volgens mij heeft Marjolein toch wel verstand van zaken.
Heb je met haar al eens besproken dat het voor je idee niet vooruit gaat?

Laat eens een meting doen en maak foto's voor jezelf zodat je terug kan kijken of je vooruitgaat.

Zoals hier eerder vermeld is, je eet waarschijnlijk mee dan je lichaam nodig heeft..
Gooi die fatburners de deur uit en ga aan de slag met voeding en trainingen.

mijn tip.. Geen Body en fit rotzooi, zit veel meer suikers in dan op het etiket en minder eiwitten dan ze vermelden.
hou bij wat je werkelijk eet. Pak je toch stiekem dat koekje op je werk of loop je regelmatig langs de snoeppot.

Succes !
 
Ik zie hem staan.
Vindt je het wat? ik krijg al honger als ik er naar kijk. :sorry:

Kan je coach ook je vetpercentage meten?
Uiteindelijk zegt je gewicht erg weinig.
Belangrijk vind ik vooral hoe ik mezelf in de spiegel zie.
Ik weeg nu net zoveel als toen ik weer begon met sporten. maar mijn kleding zit beter mij omvang is kleiner en mijn vetpercentage is naar beneden gegaan.
echt flink verschil begin ik nu pas te merken, na een half jaar ongeveer.

Je moet het tijd gunnen en rustig aan doen, dan blijft wat eraf is er ook daadwerkelijk af.

succes met je doelen :thumb:
Ja ze berekent het met zo een huidplooi meter ben heel benieuwd idd!
 
N
Als ik je bericht zo lees dan is dit topic meer uit ongeduld/onvrede geplaatst dan daadwerkelijk niet afvallen...

Staar je niet blind op gewicht, want je verliest immers CM. Daarnaast ben je dus blijkbaar 10 dagen met vakantie geweest en heb je, als ik je goed begrijp, niet je voedingsschema gevolgd. Uiteindelijk ben je dan effectief ongeveer 2,5 week bezig en ongeveer een kilo afgevallen ;)

Nu doorzetten :)
Het is zeker ook onvrede hoor en geen geduld want in feite ben ik er al 2 jaar mee aan het vechten en gaat er bijna niks af. Ik verlies wel centimeters sinds januari maar nog steeds niet veel ofzo.

Bedankt voor alle tips! Ga er weer mee aan de slag.
 
N

Het is zeker ook onvrede hoor en geen geduld want in feite ben ik er al 2 jaar mee aan het vechten en gaat er bijna niks af. Ik verlies wel centimeters sinds januari maar nog steeds niet veel ofzo.

Bedankt voor alle tips! Ga er weer mee aan de slag.

Zonder onaardig te willen zijn. Het is dan maar net hoe graag je het wilt. Als jij al 2 jaar probeert af te vallen en er gaat bijna niets af, betekent dit dat je in die twee jaar gewoon nog steeds te veel eet.

Je kunt op dit forum genoeg informatie vinden, maar afvallen is gewoon: niet meer eten dan je verbruikt. Je kunt smoesjes ophangen en jezelf en anderen vanalles vertellen dat je zo je best doet en het wil maar niet... Ieder pondje gaat door het mondje.

Tijd om de schouders er onder te zetten, als je het echt graag wilt, en beter je best te doen.

Heel veel succes :)

Ik bedoel het overigens niet verwijtend of gemeen. Ik heb zelf ook jaren overgewicht gehad en ben ook zo'n 20kg vet afgevallen. Voor ik met bodybuilding begon dacht ik ook spaarstand, het leven is oneerlijk, ik doe al mijn best enzovoort. Uiteindelijk bleek gewoon dat ik nog steeds te veel at, te weinig bewoog e.d. :) Ja, ik kon maar weinig eten, want ik ben maar een klein meisje en heb niet zo'n snelle verbranding, hetgeen voor mij vorig jaar betekende dat ik maar 900-1200kcal per dag kon eten. Maar ik viel wel af ;) Het is niet leuk, maar als je afvallen belangrijker vindt dan eten moet je de keuze maken en het gewoon doen.
 
N

Het is zeker ook onvrede hoor en geen geduld want in feite ben ik er al 2 jaar mee aan het vechten en gaat er bijna niks af. Ik verlies wel centimeters sinds januari maar nog steeds niet veel ofzo.

Bedankt voor alle tips! Ga er weer mee aan de slag.


Je moet het ook niet als een sprint willen zien. vooruitgang kost tijd en discipline.
 
Zonder onaardig te willen zijn. Het is dan maar net hoe graag je het wilt. Als jij al 2 jaar probeert af te vallen en er gaat bijna niets af, betekent dit dat je in die twee jaar gewoon nog steeds te veel eet.

Je kunt op dit forum genoeg informatie vinden, maar afvallen is gewoon: niet meer eten dan je verbruikt. Je kunt smoesjes ophangen en jezelf en anderen vanalles vertellen dat je zo je best doet en het wil maar niet... Ieder pondje gaat door het mondje.

Tijd om de schouders er onder te zetten, als je het echt graag wilt, en beter je best te doen.

Heel veel succes :)

Ik bedoel het overigens niet verwijtend of gemeen. Ik heb zelf ook jaren overgewicht gehad en ben ook zo'n 20kg vet afgevallen. Voor ik met bodybuilding begon dacht ik ook spaarstand, het leven is oneerlijk, ik doe al mijn best enzovoort. Uiteindelijk bleek gewoon dat ik nog steeds te veel at, te weinig bewoog e.d. :) Ja, ik kon maar weinig eten, want ik ben maar een klein meisje en heb niet zo'n snelle verbranding, hetgeen voor mij vorig jaar betekende dat ik maar 900-1200kcal per dag kon eten. Maar ik viel wel af ;) Het is niet leuk, maar als je afvallen belangrijker vindt dan eten moet je de keuze maken en het gewoon doen.
Je hebt gelijk!
Ik denk idd ook dat ik minder moet eten, richting de 900-1200 kcal, ga dat straks eens bespreken met Marjolein want je hebt ook gelijk, ik moet het doen en ik wil het fucking graag dus tijd voor meer actie dan.

Ik ben eerder al 25kg afgevallen en toen had ik wel meer shakes op een dag, maar ik bewoog ook wel meer. Ben nu wel wat beperkter door lichaamsklachten maar er kan idd wel meer bij. Bedankt!
 
Er bestaat niet zoiets als te weinig eten en niet afvallen.

Er is een onderzoek geweest waarbij mensen gedurende een jaar(dacht ik) 1000cal per dag aten. Ze bleven afvallen, nooit een plateau gehad. Daarna waren ze graadmager. Kan zo 1 2 3 het onderzoek niet vinden
Is dit onderzoek ergens in 1933 gestart en geëindigd in 1945?
 
Je hebt gelijk!
Ik denk idd ook dat ik minder moet eten, richting de 900-1200 kcal, ga dat straks eens bespreken met Marjolein want je hebt ook gelijk, ik moet het doen en ik wil het fucking graag dus tijd voor meer actie dan.

Ik ben eerder al 25kg afgevallen en toen had ik wel meer shakes op een dag, maar ik bewoog ook wel meer. Ben nu wel wat beperkter door lichaamsklachten maar er kan idd wel meer bij. Bedankt!

Denk dat dat wel erg weinig is voor jou, ik ben 15cm korter en 10kg lichter.

Succes iig
 
Wat een verschrikkelijk voedingsschema btw. Daar kan een mens toch niet op leven.. denk dat anderen daar nog wel wat nuttigs over kunnen zeggen.

Moet er fancy uit zien hè
 
Dat is wel waar! ik verlies wel centimeters klopt. Vanmiddag ga ik wegen en meten bij mn trainer dus dan weet ik ook of ik centimeters ben kwijt geraakt in deze periode. En we zijn in deze 4 weken ook 10 dagen met vakantie geweest dus oké dat mag er dan af en dan ben ik niet aangekomen (heb me ook niet misdragen) dus klopt dat is wel positief!
Maar met jullie tips kan ik zeker wel wat! Dus daar in elk geval ook bedankt voor!

Kijk je verliest gewoon cm’s, niet vreemd dat het kwa gewicht niet zo hard gaat maar je bouwt als beginner ook wat op.
 
Je hebt gelijk!
Ik denk idd ook dat ik minder moet eten, richting de 900-1200 kcal, ga dat straks eens bespreken met Marjolein want je hebt ook gelijk, ik moet het doen en ik wil het fucking graag dus tijd voor meer actie dan.

Ik ben eerder al 25kg afgevallen en toen had ik wel meer shakes op een dag, maar ik bewoog ook wel meer. Ben nu wel wat beperkter door lichaamsklachten maar er kan idd wel meer bij. Bedankt!

900-1200kcal zal, zoals HillR reeds aangeeft, te weinig zijn voor jou.
Ik ben vorig jaar op 1450kcals in vier maand tijd 5-6kg verloren, en die blijven ook effectief weg.
Bovendien ben ik ook nog eens 10cm kleiner dan jij als je stats kloppen, dus ik zou gewoon bij die 1550kcal blijven.
Heb geduld. Crashdiëten zal je waarschijnlijk naar een jojo-effect drijven omdat je veel te snel trek zal krijgen in extra eten en zo naar dingen grijpt die veel teveel kcals bevatten.
Beter om dan dagelijks iets meer te eten wat goed voor je is, en wat trager af te vallen :)
 
Je hebt gelijk!
Ik denk idd ook dat ik minder moet eten, richting de 900-1200 kcal, ga dat straks eens bespreken met Marjolein want je hebt ook gelijk, ik moet het doen en ik wil het fucking graag dus tijd voor meer actie dan.

Ik ben eerder al 25kg afgevallen en toen had ik wel meer shakes op een dag, maar ik bewoog ook wel meer. Ben nu wel wat beperkter door lichaamsklachten maar er kan idd wel meer bij. Bedankt!

Nee niet doen, lees wat de dames hierboven al zeggen. Dat is veel te weinig. Op korte termijn lijkt het wat maar je moet het lange termijn plaatje gaan zien. Wat er af is wil je er natuurlijk ook afhouden

Ik eet om af te vallen rond de 1600-1700 Kcal en ik ben iets langer 1,72
let wel, ik sport dan ook veel.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven