XXL Nutrition

Afvallen, maar lukt niet.. Help

Bezoekers in dit topic

Vechtsportt

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2010
Berichten
134
Waardering
2
Lengte
1m54
Massa
46kg
Ik ben 15 jaar,maar ik kan niet afvallen,kan iemand me wat tips geven waar ik veel aan heb?

hopelijk kan iemand me helpen.Ik heb heel veel opgezocht op google en boekjes maar helaas kon ik niks vinden.Alleen deze site! Hopelijk is er iemand die me kan helpen

Groetjes
 
- stickies lezen
- dan voedingsschema maken
- KT doen
- cardio doen

En je vet vliegt er af.

Zoek maar eens op cutten. Ook even op cardio zoeken. Niet meteen vragen stellen, maar eerst de stickies lezen. Als je dat hebt gedaan wil ik je best helpen ;)


Hier alvast 1 linkje naar cutten
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/
 
Ik zit veel te lezen, maar wat ik zie is dat het eigenlijk alleen voor oudere mensen is bedoeld, ik kan er niet echt veel mee, ikzelf ben 15 en mag niet op een fitnessschool. Ik heb thuis wel een soort van Cardio, zoiets: http://images.kieskeurig.nl/images/kieskeurig/Crosstrainer-apparaat.jpg heb ik, maar ik weet niet of dat goed is, en een voedingsschema maken ben ik zeer slecht in, ik heb het vaak gedaan en kom er helaas alleen aan mee:(
 
Ik zit veel te lezen, maar wat ik zie is dat het eigenlijk alleen voor oudere mensen is bedoeld, ik kan er niet echt veel mee, ikzelf ben 15 en mag niet op een fitnessschool. Ik heb thuis wel een soort van Cardio, zoiets: http://images.kieskeurig.nl/images/kieskeurig/Crosstrainer-apparaat.jpg heb ik, maar ik weet niet of dat goed is, en een voedingsschema maken ben ik zeer slecht in, ik heb het vaak gedaan en kom er helaas alleen aan mee:(

Okee.. dan zou je het eerst nog even een jaartje zonder een gym moeten doen. Als je veel geld hebt, kan je je eigen spullen kopen. Dat kost wel wat, maar dat is over het algemeen goedkoper dan een lange tijd sportschool.

Zelf kan je ook krachttraining met je lichaam doen, maar dit is niet zo zwaar, en biedt al gouw gewenning.

Wat je nu eerst kan doen is inderdaad dat cardo apparaat van jouw. een crosstrainer is super effectief. Ga elke dag 20 minuten op een laag pitje(60% van je maximale hartslag) trainen op dat ding.

Wat betreft voedingsschema;
als jij een maakt geef ik je tips. Maar dan wil ikeerst wel dat je de stickies leest. Lees cutten nog maar eens goed door.
Ik geef je als tip;
Neem minder dan 50% kh
ongeveer 30 % Eiwit,
en dus 20% vet.
Maak daar maar eens een schema mee gebasseerd op jouw BMR.

Dan help ik je vast en zeker
 
Okee.. dan zou je het eerst nog even een jaartje zonder een gym moeten doen. Als je veel geld hebt, kan je je eigen spullen kopen. Dat kost wel wat, maar dat is over het algemeen goedkoper dan een lange tijd sportschool.

Zelf kan je ook krachttraining met je lichaam doen, maar dit is niet zo zwaar, en biedt al gouw gewenning.

Wat je nu eerst kan doen is inderdaad dat cardo apparaat van jouw. een crosstrainer is super effectief. Ga elke dag 20 minuten op een laag pitje(60% van je maximale hartslag) trainen op dat ding.

Wat betreft voedingsschema;
als jij een maakt geef ik je tips. Maar dan wil ikeerst wel dat je de stickies leest. Lees cutten nog maar eens goed door.
Ik geef je als tip;
Neem minder dan 50% kh
ongeveer 30 % Eiwit,
en dus 20% vet.
Maak daar maar eens een schema mee gebasseerd op jouw BMR.

Dan help ik je vast en zeker

Echt bedankt dat u me wilt helpen, kunt u u email even doorsturen dan mailen we af en toe voor tips!

Schema had ik helaas gisteren verwijderd. Geef even u email dan overleggen we. (privé berichtje)
 
Je weegt toch niet serieus 46 kilogram hoop ik toch:P
Want dan ga ik je niet helpen afvallen. Dan krijg je namelijk anorexia
 
Ik weeg ongeveer 47, maar ik ben rond de 1.53 ..
Ik wil gewoon wat van me billen en buik weg hebben, die 2 plaatsen zijn te dik en vettig. ik kan niet eens normaal spijkerbroeken aan trekken
 
Ik weeg ongeveer 47, maar ik ben rond de 1.53 ..
Ik wil gewoon wat van me billen en buik weg hebben, die 2 plaatsen zijn te dik en vettig. ik kan niet eens normaal spijkerbroeken aan trekken

Voedingsschema maken op onderhoud (zoek maar op), krachttraining doen met je lichaamsgewicht (zoek ook maar op) en af en toe op de crosstrainer staan thuis.

Wees niet zo'n ontzettend *** door meteen iemand z'n e-mailadres te vragen. Een schema kun je hier posten, dan kunnen anderen er ook van leren en kun je meer tips krijgen.
 
Ja, maar heb je wel echt een buik dan? En inderdaad, je mag je schema hier ook posten hoor;) Dan krijg je ook reacties van meerdere mensen ;)
Laat maar zien wat je eet!
 
Gebruik de zoekfunctie,lees de stickies. 100+ topics zoals de jouwe. Het is niet dat omdat het exames zijn je zelf niks moet doen.
 
Ja, maar heb je wel echt een buik dan? En inderdaad, je mag je schema hier ook posten hoor;) Dan krijg je ook reacties van meerdere mensen ;)
Laat maar zien wat je eet!

Ik heb gewoon een buik met vet rollen, die wil ik graag vervangen in een sixpack.

Strenge mensen hier.
 
Ik heb gewoon een buik met vet rollen, die wil ik graag vervangen in een sixpack.

Strenge mensen hier.

Ik vind dat je nogal een laag gewicht hebt namelijk. Niet lullig bedoeld, maar als je een sixpack wilt, dan moet je wel spiermassa hebben, en heb je die wel, en vind je jezelf gewoon niet te dik omdat je geen blokjes ziet. Maak anders een foto van je buik.

En post je voedingsschema maar eens! En ja, als je iets wilt, dan moet je er ook wat voor doen, dus dan is iedereen inderdaad streng, want er zijn nog maar meer dan 1000 topics net als je jouwe. We zijn hier natuurlijk om te helpen, maar je moet zelf wel de eerste stappen zetten.
 
Ik heb gewoon een buik met vet rollen, die wil ik graag vervangen in een sixpack.

Strenge mensen hier.
Tja, dat wil ik ook al een tijdje - en zonder spiermassa ga je never-nooit blokjes zien (niet zonder een viltstift te gebruiken iig!)

Streng?! Jij wilt alles op een presenteerblaadje aangereikt krijgen zeker?
 
Ehm, deze mensen die jou proberen te helpen zijn te streng voor je? ???


En je bent wel klein voor je leeftijd, ook weeg je inderdaad zeker niet veel..
 
Luister knul...

Stop maar met zoeken op internet, want op deze site vind je alles wat je nodig hebt, voorwaarde is wel... dat je moet zoeken en lezen! Alle informatie in de sticky's zijn voor iedereen, en niet alleen voor "oudere mensen", de tips en feiten zijn gebaseerd op de werking van een menselijk lichaam, en die zijn voor ieder mens - uitzonderingen daar gelaten - overal hetzelfde, of je nou 15 of 55 bent.

Wat jij hier wilt is in je vingers knippen zodat je een wonder recept krijgt, en volgende week een strakke platte buik hebt, maar zo werkt dat niet. Veel mensen doen alle moeite om zichzelf in te lezen, info en kennis te vergaren, en delen daarna hun vragen en bevindingen. Dat is bij jou niet anders, ook jij zal moeten gaan lezen en kennis op doen, pas daarna kan je vragen gaan stellen als je iets niet snapt.
 
Luister knul...

Stop maar met zoeken op internet, want op deze site vind je alles wat je nodig hebt, voorwaarde is wel... dat je moet zoeken en lezen! Alle informatie in de sticky's zijn voor iedereen, en niet alleen voor "oudere mensen", de tips en feiten zijn gebaseerd op de werking van een menselijk lichaam, en die zijn voor ieder mens - uitzonderingen daar gelaten - overal hetzelfde, of je nou 15 of 55 bent.

Wat jij hier wilt is in je vingers knippen zodat je een wonder recept krijgt, en volgende week een strakke platte buik hebt, maar zo werkt dat niet. Veel mensen doen alle moeite om zichzelf in te lezen, info en kennis te vergaren, en delen daarna hun vragen en bevindingen. Dat is bij jou niet anders, ook jij zal moeten gaan lezen en kennis op doen, pas daarna kan je vragen gaan stellen als je iets niet snapt.
+1
je moet jezelf eerst idd even inlezen op het forum, dit kan even wat tijd kosten maar jebt er veel meer baat bij,
ik heb de stickie's gewoon uitgeprint en dan kun je ze overal altijd even doorlezen, erg handig!
 
Ik ben 15 jaar,maar ik kan niet afvallen,kan iemand me wat tips geven waar ik veel aan heb?

hopelijk kan iemand me helpen.Ik heb heel veel opgezocht op google en boekjes maar helaas kon ik niks vinden.Alleen deze site! Hopelijk is er iemand die me kan helpen

Groetjes

iedereen kan afvallen, het aantal mensen dat door ziekte al dik wordt van alleen al ademen en een slok water is erg klein, die mensen zijn zeldzaam.
Verder propt iedereen zelf elk pondje in het mondje.

Afvallen doe je door verstandig te eten en te bewegen.

Ga eerst beginnen met op je cardio-ding elke ochtend een half uur te werken.
De ene dag mag je eerst ontbijten de andere dag eerst cardio doen.

Drink water en vruchtensappen, liefst vers geperst en geen cola of wat dan ook.
In de avond geen grote maaltijden nemen en zeker niet na het eten nog eesn gaan snacken met chips en koek of wat ook, terwijl je op je kont zit de hele avond.
Ga liever een half uur wandelen, stevig doorlopen.

Op tijd naar bed en goed uitgeslapen de volgende dag weer eerst cardio voordat de dag begint, dan goed ontbijten, tussen de middag grootste maaltijd, avond eten kleinere maaltijd. Als tussendoortjes fruit oid.

succes.
 
Kerel, toevallig heb ik een maandje of 2-3 terug wat leuks geschreven wat al jou antwoorden bevat, zoek maar even op ' het grote tiener bodybuilding topic ' van eddybb
 
Nog even dit; een laag vetpercentage krijgen gebeurt niet overnacht. Je zal het moeten zien op langere termijn.
Na 3 weken zou je toch al een deftig verschil moeten zien, zeker als je doet wat hier in de sticky's staat.
 
Maar ben ik niet te licht ofzo? Sommige mensen zijn even langs net als mij, zijn even oud en zijn zwaarder en hebben een mooie postuur, dat snap ik niet echt, hoe werkt dat?

Ik zal zeker goed het forum doorlezen!
 
Back
Naar boven