AndroidHealthClinic

afvallen met clen+T3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

22BigRoy

Novice
Lid geworden
26 mrt 2015
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
106kg
Vetpercentage
> 50%
hoi allemaal ik heb een vraagje

ik wil starten met een clen kuur en T3 2 weken on 2 weken off nou vraag ik me af wat is beter om het te combineren te gelijkertijd of als ik clen off heb dan de T3 on en T3 off en de clen on

ik ben beginner weeg 107 kilo 1 bonk vet :P
waarom meteen clen en T3 omdat ik zowiezo een energie boost kan gebruiken :D (die krijg ik van clen heb wel is clen gedaan maar na dat iedereen aan de steroide ging en ik niet inverband kindjes wens :p Inmiddels gelukt stond ik erg stil en hun groeien en groeien dus gestopt met alles en keihard feest werk en Gezin :D ) en gewoon keihard die kilo`s vet er af wil hebben en door groeien naar 107 kilo spier van plaats 107 kilo vet eerlijk sporten jah is mooi man ik wil snel en goed ;) voeding schema krijg ik ook meteen dus alles in 1 keer omgooien hoppa (krijgen jullie een beetje een indruk van mij)
 
Probeer eerst eens een paar maanden te blijven sporten en je aan je schema te houden...je komt over als een persoon waar dat al een hele opgave voor is

Dan val eerst eens 15 20 kilo af tegen de tijd dat het dan moeilijker gaat kun je denken aan een hulpmiddel.

Nu beginnen met een hulpmiddel...gauw afvallen dan lukt het niet meer zonder stop je en heeyy je weegt binnen no time weer 107

Mijn mening...
 
En lees je even in voor je vragen stelt

T3 2 weken on 2 weken off ...serieus?? Zelfs inlezen is al teveel werk voor je...
 
En lees je even in voor je vragen stelt

T3 2 weken on 2 weken off ...serieus?? Zelfs inlezen is al teveel werk voor je...


hahahahahaha T3 gewoon 3 weken ;) i know niet meteen zo he
 
Probeer eerst eens een paar maanden te blijven sporten en je aan je schema te houden...je komt over als een persoon waar dat al een hele opgave voor is

Dan val eerst eens 15 20 kilo af tegen de tijd dat het dan moeilijker gaat kun je denken aan een hulpmiddel.

Nu beginnen met een hulpmiddel...gauw afvallen dan lukt het niet meer zonder stop je en heeyy je weegt binnen no time weer 107

Mijn mening...


daar heb je wel een punt inderdaad maar ik wl gewoon hard gaan :p keihard maar ik begrijp je punt dat zeker
 
daar heb je wel een punt inderdaad maar ik wl gewoon hard gaan :p keihard maar ik begrijp je punt dat zeker
Als je de eerste kilos al t3 en clen gaat gebruiken wat word het op het einde van je cut dan? Dnp misschien...
T3 laat je gewoon hele cut doorlopen t3 cyclen heeft geen nut. Hoeveel t3 neem je ?
 
Als je de eerste kilos al t3 en clen gaat gebruiken wat word het op het einde van je cut dan? Dnp misschien...
T3 laat je gewoon hele cut doorlopen t3 cyclen heeft geen nut. Hoeveel t3 neem je ?

ik dacht zelf voor die T3 dit 25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25 mcg
 
ik dacht zelf voor die T3 dit 25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25 mcg
Als je geen aas zet gewoon op 50-75 mcg houden ed en niet afbouwen gewoon stoppen als je klaar bent .
 
ik dacht zelf voor die T3 dit 25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25 mcg
koop maar nog 1 of 2 pakjes, op 3 weken t3 ga je geen drastische verschillen merken
en je voeding aanpakken en cardio knallen
 
Als je geen aas zet gewoon op 50-75 mcg houden ed en niet afbouwen gewoon stoppen als je klaar bent .
t3 niet afbouwen? ik lees zelf ook altijd juist wel afbouwen ivm onderdrukking van je schildklier
 
t3 niet afbouwen? ik lees zelf ook altijd juist wel afbouwen ivm onderdrukking van je schildklier
Waar lees je die bro science dan ? Na 1-3 weken is bij zo goed als alle mensen de schildklier al herstelt zelfs na jaren gebruik.
25mcg is nog altijd meer dan de meeste zelf produceren dus ben je nog steeds onderdrukt hoe sneller je volledig stop hoe sneller je kan herstellen imo.
 
t3 niet afbouwen? ik lees zelf ook altijd juist wel afbouwen ivm onderdrukking van je schildklier


afbouwen is inderdaad wat ik ook overal lees maar hoelang zou ik dan T3 nemen mensen adviseren om het niet langer als 6 weken te gebruiken en kan ik hem dan gewoon door gebruiken als ik die 2 weken on op clen zit ?
 
Waar lees je die bro science dan ? Na 1-3 weken is bij zo goed als alle mensen de schildklier al herstelt zelfs na jaren gebruik.
25mcg is nog altijd meer dan de meeste zelf produceren dus ben je nog steeds onderdrukt hoe sneller je volledig stop hoe sneller je kan herstellen imo.

dus gewoon door knallen tot ik het resultaat bereikt heb wat ik wil ??
 
dus gewoon door knallen tot ik het resultaat bereikt heb wat ik wil ??
Ik neem het al meer dan een jaar er zijn er die het veel langer nemen en perfect herstellen je kan het gewoon doornemen op clen, maar zou eerst proberen zonder t3 en clen en als je dan vastloop iets toevoegen.
 
bedankt trouwens voor jullie hulp thanks klinkt misschien lui om meteen met clen en T3 te willen beginnen maar ja ik ben ook maar een leek en wil gewoon snel van me vet af :P ik ga denk ik inderdaad eerst die eeste kilo`s zelf er af trappen en als het afvallen wat terug loopt dan de rest maar aan de andere kant gewoon meteen hoppaaa knallen is ook wel wat hmmmzz
 
bedankt trouwens voor jullie hulp thanks klinkt misschien lui om meteen met clen en T3 te willen beginnen maar ja ik ben ook maar een leek en wil gewoon snel van me vet af :P ik ga denk ik inderdaad eerst die eeste kilo`s zelf er af trappen en als het afvallen wat terug loopt dan de rest maar aan de andere kant gewoon meteen hoppaaa knallen is ook wel wat hmmmzz
Als je nu al hulpmiddellen gebruikt ga je sneller vast lopen en gaat het moeilijker worden dan eerst zonder en daarna iets extras
 
Ik neem het al meer dan een jaar er zijn er die het veel langer nemen en perfect herstellen je kan het gewoon doornemen op clen, maar zou eerst proberen zonder t3 en clen en als je dan vastloop iets toevoegen.

oke top dus gewoon door knallen heb 300 T3 van 25mcg dus ik zou wel even vooruit kunnen dat wel :p maar ik denk dat ik inderdaad gewoon ff de eerste kilo`s zelf doe dan heb je wat voor als het afvallen terug loopt is wel wat inderdaad
 
Waar lees je die bro science dan ? Na 1-3 weken is bij zo goed als alle mensen de schildklier al herstelt zelfs na jaren gebruik.
25mcg is nog altijd meer dan de meeste zelf produceren dus ben je nog steeds onderdrukt hoe sneller je volledig stop hoe sneller je kan herstellen imo.
ik heb die bro science op dit forum gelezen in oude posts e.d. :P
maar wat jij zegt maakt ook wel sense.
bonus dan hoef ik niet af te bouwen haha doorslikkuhhh
 
oke top dus gewoon door knallen heb 300 T3 van 25mcg dus ik zou wel even vooruit kunnen dat wel :p maar ik denk dat ik inderdaad gewoon ff de eerste kilo`s zelf doe dan heb je wat voor als het afvallen terug loopt is wel wat inderdaad
T3 zou je 25 mcg basis kunnen nemen dan heb je een "optimaal" metabolisme weet niet of je je schildklier al hebt laten testen dat is denk ik het beste voordat je ermee begint.
 
ik heb die bro science op dit forum gelezen in oude posts e.d. :P
maar wat jij zegt maakt ook wel sense.
bonus dan hoef ik niet af te bouwen haha doorslikkuhhh
Hoeveel neem je ?
 
Back
Naar boven