Fitness Seller

afvallen met clenbuterol of t3 of beide???

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

runningaces

Novice
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
126kg
Hallo ervaren mensen.

Ik ben een veel te dikke gast die al jaren aan het stoeien is met dieeten en pilletjes.

Jullie raden het al niets werkt en iedere keer komt het vet gewoon weer terug.

Nu hebben mensen mij geadviseerd om het eens met clenbuterol of t3 te proberen.
Uiteraard heb ik mij hier al veel over ingelezen (dus ook de gevaren cq nadelen) Maar wat is nu het beste voor mij???
Uiteraard ga ik hier dan bij sporten en stoppen met alcohol drinken. tenminste ik neem aan dat alcohol en clen of t3 niet zo'n fijne combi is.

Graag hoor ik van jullie ervaren mensen wat voor mij het beste is om pakweg een kilo of 30 af te vallen.

Alvast bedankt voor jullie reatie's en input.

greets
 
sorry maar 30 kg moeten afvallen en dat niets werkt is dikke bullshit; Desnoods 2 keer perdag een uur gaan cardio'en. Iedereen doet natuurlijk wat ie wil.
 
Als je nu al niet kan afvallen, zullen dit soort dingen misschien een beetje helpen, maar vliegt er daarna gewoon weer aan.
 
Iedereen kan afvallen, je doet het gewoon niet op de juist manier

Het is heel simpel

Bereken je onderhoud, eet evenveel of misschien wat lager dan je onderhoud en doe elke dag cardio.

Tadaa
 
Hallo ervaren mensen.

Ik ben een veel te dikke gast die al jaren aan het stoeien is met dieeten en pilletjes.

Jullie raden het al niets werkt en iedere keer komt het vet gewoon weer terug.

Nu hebben mensen mij geadviseerd om het eens met clenbuterol of t3 te proberen.
Uiteraard heb ik mij hier al veel over ingelezen (dus ook de gevaren cq nadelen) Maar wat is nu het beste voor mij???
Uiteraard ga ik hier dan bij sporten en stoppen met alcohol drinken. tenminste ik neem aan dat alcohol en clen of t3 niet zo'n fijne combi is.

Graag hoor ik van jullie ervaren mensen wat voor mij het beste is om pakweg een kilo of 30 af te vallen.

Alvast bedankt voor jullie reatie's en input.

greets

post je voedings schema eens
 
Uiteraard ga ik hier dan bij sporten en stoppen met alcohol drinken.

Tja..Begin eens met sporten. Elke dag 45min cardio. De mensen die je clen of t3 adviseren hadden net zo goed een maagband kunnen adviseren als ik het zo inschat.
 
's morgens 2 bruine boterhammen met kipfilet en 2 koppen koffie
's middags 2 bruine broodjes met kalkoenfilet en soms een kop soep
's avonds normaal avondeten stuk vlees met groenten geen aardappelen of pasta.
verder tegen de avond een stuk fruit of een kom magere yogurt.

Wel drink ik redelijk veel alcohol en ik weet natuurlijk dat ik dit moet laten maar ja... is zo lekker.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

maar willen jullie mij nou gaan vertellen dat ik totaal niets ga afvallen met Clen of T3 of een combi hiervan?
 
Iedereen kan afvallen, je doet het gewoon niet op de juist manier

Het is heel simpel

Bereken je onderhoud, eet evenveel of misschien wat lager dan je onderhoud en doe elke dag cardio.

Tadaa

+100

Als je nu al niet kan afvallen, zullen dit soort dingen misschien een beetje helpen, maar vliegt er daarna gewoon weer aan.

Houd bij wat je dagelijks eet en wat je verbrand (gemiddeld zo'n beetje). 30kg is kk veel gewicht en je zal hoe dan ook een beste tijd bezig zijn om alles er af te krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat je ontmoedigd bent als dieeten beloven dat alles er in een paar maanden af is. Lees alle stickies door, doe kennis op. Dan weet je waarom je dingen doet en je weet beter waar je op een gegeven moment dingen kan aanpassen als de progressie langzamer begint te gaan. Als IEDEREEN nou eens de moeite neemt om 10 uur van zijn leven 1x te besteden aan het doorlezen van bijvoorbeeld de stickies over cutten hier en wat artikelen op fitness/bb websites dan zou de hele miljarden dieetindustrie, sonja bakker, dr "oetkerpudding" atkins (onbeperkt vet eten, dan heb je toch ook een aandoening als je dat bedenkt en anders verdien je dr een) Wat heb ik toch een grafhekel aan dat soort gasten die over de ruggen van mensen die heel graag willen afvallen maar oprecht niet weten hoe een beetje met hun anti-lichaam komen uitleggen hoe het zit en dan nog geld verdienen ook omdat als je maar wanhopig genoeg bent je idd afvalt als je het kan volhouden op 800kcal per dag.

Maar goed, srry voor dat verhaal. Je kan zeker weten van elke kg overgewicht afkomen er zijn hier mensen die ook van ver komen (respect daarvoor), maar je moet weten hoe. Geen forums of artikelen lezen waar allemaal dikkerds zich rond verzamelen.
Begin stickies hier te lezen en artikelen op sites als: elitefts.com en simplyshredded.com onder nutrition, vooral simplyshredded vindt ik een goeie omdat daar ook een hele afdeling "cutten voor beginners" staat.
 
Ga gewoon eens wat sporten met die luie reet van je, voordat je aan de chemicaliën gaat.
 
Je zegt zelf dat je ''er dan ook bij gaat sporten'' misschien moet je eerst gaan sporten ???

wtf? zo moeilijk is het echt niet hoor...
 
Mijn coach zegt altijd: er zijn geen geheimen in bodybuilding, alleen hard trainen.
 
oke oke oke ik geef jullie allen gelijk.
Maar ik zal eerst gewicht moeten verliezen voordat ik fatsoenlijk kan gaan sporten.
Ik heb namelijk een probleem met mijn rechter enkel vorig jaar in gips gezeten en nu sweeft er nog een splinter rond in mijn enkel. die bij de geringste cardio inspanning ontzettend zeer doet. Natuurlijk ook omdat hij mijn vele overgewicht moet dragen.

Ik ben een maand of weer begonnen met sporten na een maand weer moeten staken omdat ik weer was omgezwikt. weer een week in het gips gezeten. snappen jullie mijn probleem.

Vandaar dat ik het op deze manier wilde probreren eerst een kilo of 15 a 20 kwijt raken en dan weer op de normale manier gaan sporten en dus afvallen.
 
En hoe wil je die 15 a 20kg kwijt raken zonder te gaan sporten en dan pas te beginnen met afvallen?

Door te stoppen met eten?

Ga naar de fysio, probeer het daar onder controle te gebruiken.

Voeding heel goed aanpakken + heel langzaam opbouwen van cardio. En dat volhouden voor de komende 5 maanden. Met zo'n instelling kan je beter kappen en richting de mac lopen.
 
Laatst bewerkt:
Zonder te sporten zal het niet erg opschieten...
 
zie mijn titel "afvallen met clenbuterol of t3 of beide"
 
zie mijn titel "afvallen met clenbuterol of t3 of beide"

Jij bent echt te dom om af te vallen. Denk je nou echt dat je door die 2 spullen gaat afvallen ook al verander je niks aan je huidige patroon. Hoe denk je anders dat je 30kg te zwaar bent, omdat je zware botten hebt?

Voeding goed aanpakken en heel licht cardio opbouwen.

Deze 2 spullen hierboven gaan je totaal maar dan ook totaal niks helpen met zo'n houding.
 
oke oke oke ik geef jullie allen gelijk.
Maar ik zal eerst gewicht moeten verliezen voordat ik fatsoenlijk kan gaan sporten.
Ik heb namelijk een probleem met mijn rechter enkel vorig jaar in gips gezeten en nu sweeft er nog een splinter rond in mijn enkel. die bij de geringste cardio inspanning ontzettend zeer doet. Natuurlijk ook omdat hij mijn vele overgewicht moet dragen.

Ik ben een maand of weer begonnen met sporten na een maand weer moeten staken omdat ik weer was omgezwikt. weer een week in het gips gezeten. snappen jullie mijn probleem.

Vandaar dat ik het op deze manier wilde probreren eerst een kilo of 15 a 20 kwijt raken en dan weer op de normale manier gaan sporten en dus afvallen.

Je hebt een k*tinstelling. Daarom val je niet af. Verzin iets en kom eens uit de slachtofferrol door alles de schuld te geven behalve jezelf.

Ga dan zwemmen ofzo, of fietsen.

En laat die alcohol staan. Wat wil je nou?
 
Uiteraard ga ik hier dan bij sporten en stoppen met alcohol drinken. tenminste ik neem aan dat alcohol en clen of t3 niet zo'n fijne combi is.

Afvallen en alcohol drinken is niet zo'n fijne combi.

Verder: je eet te weinig.

Verder: dat je met je enkel niet kunt hardlopen geloof ik. Dat je geen krachttraining kunt doen of cardio op de fiets/crosstrainer/kranking fiets geloof ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven