AndroidHealthClinic

Afvallen met injecties?

Nastygirl

Cool Novice
Waardering
1
Iemand die ik ken vertelde me dat hij afval met injecties die hij kreeg.

Het schijnt supersnel resultaat te geven.

Ik heb wel eens gehoord van helios en dat schijnt super slecht te zijn.

Volgens hem was het niet slecht voor je.

Wat zou het kunnen zijn, want als het slecht is wil ik hem toch wel op de bijverschijnselen wijzen.

:help:

Van Hellios heb ikwel eens gehoord, ik dacht dat ze daarmee plaatselijk vet wegspuiten en dat het inderdaad niet echt goed is voor de gezondheid.

Ik weet het niet zeker...

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

dit heb ik ook van jimbo meegekregen maar ik vind het niet de ultieme oplossing... o.a. dat er t3 mee gemoeid is en je moet je volgens mij helemaal lekprekken.........

je moet gewoon van die shit afblijve en lekker trainen en gezond eten klaar :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik weet dat het allerbeste is maar ik wil hem graag op bijwerkingen wijzen.

ik kan op internet echt niks vinden verder (zegt al veel)
alleen op een forum dat ze zeggen dat het niet eens werkt en ten tweede dat je bulten overhoud voor enkele maanden.

nou t3 staat erom bekend dat je schildklieren naar de klote worden geholpen dus als je veel van dat spul gebruikt (langer dan 2 weken) kan je alvast erop rekenen dat je 3x zo dik wordt nadat je 3 weken als rolemodel hebt gefunctioneerd, en dat je je hele leven die spuitjes moet gebruiken.

Ik vond ook niks met google,

Maar ik zal proberen om hem ervan te overtuigen dat hij niks meer moet gebruiken.

ff bodybuilder0102 bijspringen :D

Helios is een mix van yohimbine hcl en clenbuterol.

Clenbuterol is een beta2 agonist.
Clenbuterol is verboden in Nederland en kan verschijnselen als krampen, trillen, opgejaagd voelen, geirriteerd, boos, paniekerig of angstig voelen veroorzaken. Resulteert dus in extreme hartkloppingen en spastische bewegingen. In het ergste geval kun je er een hartaanval van krijgen. Daarbij komt ook nog dat je rond de 5 a 6 liter water op een dag moet drinken om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk last ondervind van die effecten.

Yohimbe hcl
Yohimbine Hcl is een derivaat uit de yohimbe plant die zijn effecten als alpha2 antagonist heeft bewezenl

Beiden stoffen samen maken Helios en goede combinatie omdat zowel de alpha als beta aangesproken worden. Dit middel is niet geschikt voor recreatieve sporters en al helemaal niet voor mensen die alleen ff willen afvallen, het hoort bij de bodybuilders thuis vanwege de vele gevaarlijke bijwerkingen.

Helios hoort icm T3 gestackt worden verkeerd gebruik van T3 kan ervoor zorgen dat je schildklier niet meer goed functionneert waardoor je je hele leven lang T3 moet gaan slikken.

Ik ben ervan overtuigd dat er andere/betere manieren zijn om af te vallen. Hoop dat je hem met dit stuk kan overtuigen, suc6!

Nastygirl, ik denk dat je het over HCG hebt. En dat in combinatie met een 500cals dieet. Iets dat tegenwoordig heel er populair schijnt te zijn op vrouwenboards om zogenaamd snel mee te kunnen afvallen. En of het slecht is?? Ja! Ik kan zo snel niet eens een positieve opmerking over deze manier van afvallen bedenken...

Bedoel je helios? Stay away from it...

Als ik hem zie zal ik hem er zeker op wijzen.

Daar lig je dan in het ziekenhuis met je mooie slanke lijf.

Het lijkt mij toch al niets al die naalden!!

Ik had ook van het weekend nog op een ander board gelezen van de ervaring van een meid die ermee begonnen was maar was gestopt i.v.m. de zwellingen onderhuids... En had ook verder geen resultaat behald in de periode dat ze het gebruikte...

Terug
Naar boven