MuscleMeat

Afvallen met of zonder sups

Bezoekers in dit topic

Tyrone kastoe

Novice
Lid geworden
12 jan 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
109kg
Vetpercentage
6%
Beste iedereen,

Na een aantal jaren stil te hebben gezeten wil ik de draad weer oppakken. Hiervoor woog ik 101kg met een vetpercentage van 18 procent. Ik wil dit keer echt droog worden zonder massa verlies. Nu zit ik op 105kg maar durf mijn vetpercentage niet op te meten want dat zal waarschijnlijk dramatisch zijn.

Heeft iemand nog goede tips op snel af te vallen met of zonder sups
 
Supps gaan bitter weinig tot niets voor u doen.

Voeding is het belangrijkste.
 
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema
Een goed voedingsschema maak je zelf. In de link hierboven zie je wat en hoe en er zit een excel bij die je kan gebruiken.

Maak je schema haalbaar. Zorg dat je eet wat je lekker vind. Dat maakt het een stuk makkelijker vol te houden.
 
Hoeft niet eens zo precies. Download gewoon myfitnesspall, track je macro's en zorg dat die goedzitten. Als je dat volhoudt merk je zelf wel of je een schema zou willen. Daarnaast zijn supps zonde van je geld. Uitzonderingen daargelaten
 
Nog een fijne app om je voeding bij te houden is, Fatsecret.

Als je begint met ong 2 a 2,5 gram kg eiwit de kilo lichaamsgewicht en ong 1 a 1,5 gram vet per kg lichaamsgewicht en de rest opvult met koolhydraten. Dan zit je al aardig goed. Post erna hier even je voedingsschema voor verder advies ;)
 
Back
Naar boven