AndroidHealthClinic

Afvallen met supplementen?

Bezoekers in dit topic

Adhdpower

Novice
Lid geworden
13 sep 2012
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Ik wil graag de supplementen gaan gebruiken bijvoorbeeld capsules,

Werken ze echt? Zijn ze goed? Welke moet ik nemen? Welke raden jullie aan? En is een eiwit-shake een goede toevoeging? Zoja,, Welke????

Mijn doel is om vet kwijt te raken!
 
Maak eerst een fatsoenlijk voedingsschema. Informatie hierover kan je vinden in de stickys van de voedingsectie op dit forum.

Als dit in orde is kan je het eventueel (later) aanvullen met supplementen. Zonder voedingsschema gaat je dit echter 0% helpen.
 
Zelf gebruik ik sinds een tijdje Whey Perfection en dat bevalt heel goed. Per dag pak ik op deze manier gemakkelijk meer eiwit per dag en daardoor herstel ik beter en heb ik een langer voller gevoel. Daarnaast zijn eiwitrijke maaltijden altijd goed voor een vol gevoel. Daarnaast moet je gewoon een goed voedingsschema maken met daarin 6 maaltijden versprijd over de dag. Als je dan op onderhoud gaat zitten of net iets onder, lukt het prima.
 
Eetschema per dag:

Ik eet meestal:
09:00 - 17:00 12 sneetjes boterhammen met 12 kip file plakjes met boter natuurlijk anders is het droog.
17:00 - 22:00 Avondeten + 2 boterham sneetjes met 2 kip file plakjes met boter.

Dit is ongeveer wat ik eet en dan wil er nog wel is een boterham of iets gezonds bijkomen.
 
Ik wil graag de supplementen gaan gebruiken bijvoorbeeld capsules,

Werken ze echt? Zijn ze goed? Welke moet ik nemen? Welke raden jullie aan? En is een eiwit-shake een goede toevoeging? Zoja,, Welke????

Mijn doel is om vet kwijt te raken!

Oh je wilt capsules gaan pakken! Duidelijk!


Eiwit shake is meestal wel een goede toevoeging, hangt er natuurlijk van de rest van je voedingsschemaaf.. Begin eerst met het lezen over stickies omtrent vetverlies:cool:
 
Supplementen ben je niet nodig om af te vallen. Waarom zou je een whey eiwit nemen om vet kwijt te raken?

Goede voeding: bereken je onderhoudsniveau, ga voor een 20% caloriereductie. Zie:

http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/

Zorg voor een gezond en gebalanceerd dieet binnen de hoeveelheid kcal die je dagelijks naar binnen mag werken in de juiste KVE verhouding en eet gewoon driemaal per dag.

Begin met cardio, werk naar 5 maal per week cardio toe (bijvoorbeeld driemaal per week joggen, tweemaal per week fietsen). Doe dit op een redelijke intensiteit. That's it! Later eventueel high intensity workouts erbij...

Supplementen zijn grotendeels geldverspilling, helemaal voor jouw doeleinden.
 
Supplementen ben je niet nodig om af te vallen. Waarom zou je een whey eiwit nemen om vet kwijt te raken?

Goede voeding: bereken je onderhoudsniveau, ga voor een 20% caloriereductie. Zie:

http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/

Zorg voor een gezond en gebalanceerd dieet binnen de hoeveelheid kcal die je dagelijks naar binnen mag werken in de juiste KVE verhouding en eet gewoon driemaal per dag.

Begin met cardio, werk naar 5 maal per week cardio toe (bijvoorbeeld driemaal per week joggen, tweemaal per week fietsen). Doe dit op een redelijke intensiteit. That's it! Later eventueel high intensity workouts erbij...

Supplementen zijn grotendeels geldverspilling, helemaal voor jouw doeleinden.

20% onder onderhoud plus cardio? is niet nodig, al helemaal niet in het begin..
 
Gewoon om af te vallen... ja, waarom niet? Niks mis mee.
 
Er ijn zat dingen die in sups zitten die je stowisseling hoger houden maar dit kan ook goedkoper door koffie groene thee groene appelen, vezelrijk eten, hete pepers.
 
ik heb besloten :D

De afslank eiwit shake. Trouwens ik heb vanaf mijn 14e jaar volop gefitnesst en heb voollllloop zitten BULKEN hahaha ik had het niet eens door. Nu ga ik alleen eten en alleen gezond. CUTTEN dus! ik weet nu wat de werking ervan is en hoe het moet en hoe ik het ga aanpakken. Ik heb er de Afslank eiwit shake bijgekocht. Misschien werkt het wel beter. Zou echt mooi zijn en wil het ook graag blijven gebruiken als het werkt. Het vollop cutten lijkt mij gewoon een succes en het veel herhalen van oefeningen inplaats van een oefening 12x3 zal ik hem 20x4 doen en lager gewicht natuurlijk. Elke dag 10 minuten intervals met ruststand van 8km/u en 13km/u sprint (dit doe ik nu een maand) daarnaast voetbal ik 3x in de week en ik meen het. Mijn conditie is gevlogen!!!!

Bedankt voor alle hulp!
 
ik heb besloten :D

De afslank eiwit shake. Trouwens ik heb vanaf mijn 14e jaar volop gefitnesst en heb voollllloop zitten BULKEN hahaha ik had het niet eens door. Nu ga ik alleen eten en alleen gezond. CUTTEN dus! ik weet nu wat de werking ervan is en hoe het moet en hoe ik het ga aanpakken. Ik heb er de Afslank eiwit shake bijgekocht. Misschien werkt het wel beter. Zou echt mooi zijn en wil het ook graag blijven gebruiken als het werkt. Het vollop cutten lijkt mij gewoon een succes en het veel herhalen van oefeningen inplaats van een oefening 12x3 zal ik hem 20x4 doen en lager gewicht natuurlijk. Elke dag 10 minuten intervals met ruststand van 8km/u en 13km/u sprint (dit doe ik nu een maand) daarnaast voetbal ik 3x in de week en ik meen het. Mijn conditie is gevlogen!!!!

Bedankt voor alle hulp!

Jij vraagt hier om info en advies (capsules ??? ) en voordat iemand je iets heeft verteld over supps heb je al besloten? Waarom stel je de vraag dan in de eerste plaats?

Ga je eerst een klein beetje beter informeren over voeding, supps en trainingsschema's..
 
Jij vraagt hier om info en advies (capsules ??? ) en voordat iemand je iets heeft verteld over supps heb je al besloten? Waarom stel je de vraag dan in de eerste plaats?

Ga je eerst een klein beetje beter informeren over voeding, supps en trainingsschema's..

Ik basseer mijn bestelling niet alleen op dit topic, maar ook op wat ik lees in de informatie bronnen zoals de CUT voedingschema's. Capsules kan ik altijd nog proberen als dit niet werkt namelijk en laat ik het jullie weten wat mijn ervaring ermee is.
 
Ik basseer mijn bestelling niet alleen op dit topic, maar ook op wat ik lees in de informatie bronnen zoals de CUT voedingschema's. Capsules kan ik altijd nog proberen als dit niet werkt namelijk en laat ik het jullie weten wat mijn ervaring ermee is.

Ja jij hebt echt handige informatiebronnen als ik dit zo lees!
Zeg me alsjeblieft dat dit een grap is...
 
Ja jij hebt echt handige informatiebronnen als ik dit zo lees!
Zeg me alsjeblieft dat dit een grap is...

Vertel mij dan eens wat er mis mee is om een eiwitshake te nemen om af te vallen inplaats van een capsule? Capsules vind ik gewoon zelf ook meer onbetrouwbaar. En ben er niet van overtuigt.
 
Laatst bewerkt:
Vertel mij dan eens wat er mis mee is om een eiwitshake te nemen om af te vallen inplaats van een capsule? Capsules vind ik gewoon zelf ook meer onbetrouwbaar. En ben er niet van overtuigt.

Wat zijn capsule? Alsjeblieft laat iemand mij uitleggen wat capsules zijn? ???

Is dit het nieuwe wondermiddel van 2012/2013? :nut:
 
Gewoon om af te vallen... ja, waarom niet? Niks mis mee.

zonder cardio val je dan al genoeg af

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 18:44 ----------

Wat zijn capsule? Alsjeblieft laat iemand mij uitleggen wat capsules zijn? ???

Is dit het nieuwe wondermiddel van 2012/2013? :nut:

+1

Waar the phuck heeft hij het over haha... een capsule zelf gaat weinig voor je doen, gaat om de inhoud he.

En denk je nou echt dat je van eiwit gaat afslanken? Oh wacht, er staat afslank voor, dan moet het wel kloppen! Goed marketingsstuntje van B&F om klungels zoals jou te vangen!
 
ik heb besloten :D

De afslank eiwit shake. Trouwens ik heb vanaf mijn 14e jaar volop gefitnesst en heb voollllloop zitten BULKEN hahaha ik had het niet eens door. Nu ga ik alleen eten en alleen gezond. CUTTEN dus! ik weet nu wat de werking ervan is en hoe het moet en hoe ik het ga aanpakken. Ik heb er de Afslank eiwit shake bijgekocht. Misschien werkt het wel beter. Zou echt mooi zijn en wil het ook graag blijven gebruiken als het werkt. Het vollop cutten lijkt mij gewoon een succes en het veel herhalen van oefeningen inplaats van een oefening 12x3 zal ik hem 20x4 doen en lager gewicht natuurlijk. Elke dag 10 minuten intervals met ruststand van 8km/u en 13km/u sprint (dit doe ik nu een maand) daarnaast voetbal ik 3x in de week en ik meen het. Mijn conditie is gevlogen!!!!

Bedankt voor alle hulp!

Kerel, als je wilt afvallen ben je helemaal geen eiwitshakes nodig. Volstrekte geldverspilling. Ik begrijp helemaal niet waarom je dat spul wilt gebruiken, uit je gewone voeding haal je meer dan genoeg eiwit.

zonder cardio val je dan al genoeg af

Bij die kcals in de onderhoud zijn deze cardio sessies dan inbegrepen, zo bedoel ik dat. NIET 20% reductie zonder rekening te houden met 5 cardio sessies per week, dat zou idd overkill zijn. En natuurlijk is cardio gewoon gezond, goed voor de conditie, enz. enz.
 
Kerel, als je wilt afvallen ben je helemaal geen eiwitshakes nodig. Volstrekte geldverspilling. Ik begrijp helemaal niet waarom je dat spul wilt gebruiken, uit je gewone voeding haal je meer dan genoeg eiwit.



Bij die kcals in de onderhoud zijn deze cardio sessies dan inbegrepen, zo bedoel ik dat. NIET 20% reductie zonder rekening te houden met 5 cardio sessies per week, dat zou idd overkill zijn. En natuurlijk is cardio gewoon gezond, goed voor de conditie, enz. enz.

puur voor het gemak, tis ook vrij goedkoop..
 
Zelf wil ik die Afslank eiwit shakes gebruiken namelijk, omdat ik begin met Kracht training en dan 10 minuten interval training. Samen met de shakes bouw ik als het goed is dan toch nog kracht op. Eerst had ik namelijk MASS perfection, maar dat is niets voor mij omdat ik natuurlijk van het vet af wil en niet erbij ;)
 
Zelf wil ik die Afslank eiwit shakes gebruiken namelijk, omdat ik begin met Kracht training en dan 10 minuten interval training. Samen met de shakes bouw ik als het goed is dan toch nog kracht op. Eerst had ik namelijk MASS perfection, maar dat is niets voor mij omdat ik natuurlijk van het vet af wil en niet erbij ;)

Ohhh vandaar.. Dat verklaart een hoop.




:o
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven